sirrafael Posted September 18, 2006 Report Share Posted September 18, 2006 Tak, bo to jest kopia TM wiec, jest 100% kompatybilny z czesciami TM Quote Link to post Share on other sites
gonzor Posted September 19, 2006 Report Share Posted September 19, 2006 Gratuluje zdoloności. Weź pod uwage że nie każdy je ma, tak samo jak tzw zacięcia. Są też tzw dwie lewe ręce itd. Podejrzewam że elektronicy sami naprawiaja swoje radia, mechanicy samochody itd, dla nich to prościzna. Ja do gazu też wzywam fachowca a to tylko kilka rurek. Quote Link to post Share on other sites
NeOcRoN Posted September 19, 2006 Report Share Posted September 19, 2006 Gratuluje zdoloności. Weź pod uwage że nie każdy je ma' date=' tak samo jak tzw zacięcia. Są też tzw dwie lewe ręce itd. Podejrzewam że elektronicy sami naprawiaja swoje radia, mechanicy samochody itd, dla nich to prościzna. Ja do gazu też wzywam fachowca a to tylko kilka rurek.[/quote'] A ja nie..... mimo że nie znam się na tym, ale wiem że jest coś takiego jak zawór główny i że po skręceniu rury trzeba wodą z mydłem lub innym preparatem popsikać, żeby szczelność sprawdzić...rozumiesz...logika i myślenie 8) . Mieszkanie kupiłem i musiałem wyremontować, a o murarce pojęcia nie mam, ale zrobiłem i wszystkim sie podoba. Moje zdanie takie... nie można bać się wyzwań i nauki nowych rzeczy, poprostu trzeba chcieć :) Pozdrawiam i PEACE :) Quote Link to post Share on other sites
C4RTM4N Posted September 20, 2006 Report Share Posted September 20, 2006 Tak to znowu ja:) Ponowny problem z bateria :) Laduje ja po 10 h i nie strzela, tak jakby chcial napiac sprezyne ale nie moze, tj w zacieciach. Wymienilem baterie, pojechalem do elektryka i bylo 4.6V 8O w batce, wiec kupilem nowa zlozona i pokazuje prawie 9V wiec wszystko fajnie. Wlasnie ja podlaczylem i nadal nie strzela :evil: Czy ktos wiec co sie moglo stac? Zebatka mi sie juz raz zmielila w lipcu i na gwarancji mi ja wymienili. Nie wiem czy na metalowa. Moze znowu to samo? Z gory dzieki i pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
NeOcRoN Posted September 20, 2006 Report Share Posted September 20, 2006 Jeżeli nie powiedziałeś im że chcesz lepszą zębatkę, oraz z tego tytułu im nie dopłaciłeś, bo metalowa jest droższa, to włożyli ci taką samą shitowatą. Ale zacięcie, nie wiem czy jest raczej spowodowane zryciem zębatki, u mnie jak zerwało zęby to poprostu charczało w GB i tyle, silnik normalnie kręcił, tylko tłoka nie naciągał :( Zastanawiam się czy masz wszystko dobrze poskładane, może zębatki masz żle wyregulowane i trą o coś tak mocno że ciężko im sie obracać, ewentualnie, łożyska ślizgowe ci się sypnęły bo są z jakiegoś plastiku i skosiło wtedy zębatki i się nie obracają...takie moje małe sugestie :) Quote Link to post Share on other sites
C4RTM4N Posted September 20, 2006 Report Share Posted September 20, 2006 Generalnie nic nie kumam i wysylam :P Zarcik :) Sadzilem ze wymieniaja na metalowa sami z siebie, a gb siedzi cicho. Jest tak jakby bateria byla nie naladowana. Tzn chce ale nie moze. Dzieki :D Quote Link to post Share on other sites
eNgine Posted September 20, 2006 Report Share Posted September 20, 2006 Na samo odblokowanie tłoka możesz skorzystać np. z akumulatora samochodowego - pojedynczy strzał na semi, a aku podpinasz za bezpiecznikiem grubymi kablami. U mnie tez nawet lepsza bateria czasem nie chciala ruszyc tloka z tylnej pozycji. Quote Link to post Share on other sites
dx Posted September 21, 2006 Report Share Posted September 21, 2006 Na samo odblokowanie tłoka możesz skorzystać np. z akumulatora samochodowego czy to nie jest za duża moc :?: Quote Link to post Share on other sites
makary Posted September 21, 2006 Report Share Posted September 21, 2006 Jeśli już, to napięcie... A akumulator ma tylko 12V, czyli tyle, ile niektóre baterie do aegów... :) Quote Link to post Share on other sites
eNgine Posted September 21, 2006 Report Share Posted September 21, 2006 Na samo odblokowanie tłoka możesz skorzystać np. z akumulatora samochodowego czy to nie jest za duża moc :?: Do strzelania nie polecam, ale do odblokowania tłoka możesz użyć bez problemu, nic się nie stanie. Quote Link to post Share on other sites
fisq Posted September 22, 2006 Report Share Posted September 22, 2006 Sluchajcie minusem sr4 sa baterie. Te co dostaje sie razem z karabinem powinno sie odrazu wymienic odrazu na cos innego. Ja zakupilem ostanio u krakmana baterie 9.6 . Karabinek strzela jak marzenie. Troszke chwiejna lufa nie przeszkadza az tak bardzo. Da sie strzelac. A o to przecierz chodzi. Metalowe body rozwiaze problem na amen :D Wiec wiem co kupie przy nastepnej wyplacie :) Tyle z mojej storny. P.s Wlasnie zauwazylem ze hop-up nie dziala. CZy go wlacze czy dam na maxa kula leci tak samo. Czy ktos moze mi pomoc ? Quote Link to post Share on other sites
Luiz Posted September 28, 2006 Report Share Posted September 28, 2006 Witam wszystkich. Mam problem. Kupiłem używanego SR4 miesiąc temu za 520 zł i nie miałem go na żadnej stzrelance. Gdy chcem wystzrelić słychać pusty dżwięk jakby coś siechciało zrobić a nie mogło. Bateria jest na 100% dobra, sprawdzałem inną baterię 9.6 kolegi którą używa w sr4 i ten sam problem. Gdy podłączam silnik z baterię silnik się kręci, a gdy włoże silnik do GB to nic się nie dzieje. Nie mam nerwów do tego guna, niedosc ze wydałem całą moją kase to mi nie działa. Prosze o pomoc iż nie mam kasy na serwis!! Quote Link to post Share on other sites
SouthMan Posted September 28, 2006 Report Share Posted September 28, 2006 Zablokowany tłok, trzeba drutem pociągnać go przez tą dziure gdzie silnik wchodzi, naciskając przy tym dysze. Jak zwolnisz do końca sugerował bym otworzyć gb i sprawdzić jak to wygląda w środku. Przy pierwszym razie niech zrobi ci to ktoś kto już to robił, ew. poszukaj filmiku na sieci gdzie ktoś otwiera gb. [ Dodano: 28 Wrzesień 2006, 22:27 ] http://www.21stcenturyairsoft.com/videos/C...VERIICABUPG.wmv Quote Link to post Share on other sites
Luiz Posted September 29, 2006 Report Share Posted September 29, 2006 nie to nie jest tłok ponieważ rozkręcałem gb i patrzałem po drugie bateria 9.6 ruszy go bez problemu. Myślałem nad okablowaniem moze bo wygląda nieciekawie. I co do tego okablowania to moge kupić zwykłe kabelki?? aha i jeszcze jedno (może to wazne) , jak jeszcze gun troszke strzelał to pękła metalowa część w anty-rewersalu (zapadka przeciwporotna), ale dokupiłem ją oczywiście i zamontowałem. Ale nie stzrela;/ załamka kompletna. Quote Link to post Share on other sites
awful Posted September 29, 2006 Report Share Posted September 29, 2006 ja mam pytanko z nieco innej beczki: jaki moment obrotowy i ile obr/min ma silnik stockowy w sr4? który mocniejszy wella czy src? po co mi to: poza sr4 mam jeszcze r5 i hybrydę pewną, w której stockowy silnik wella ciągnie spręzynę guardera 120 ... nie narzekam na szybkostrzelność, wiec tu zakładam,ze silnik jest przyzwoity(batka 9,6). w r5 mam sprezyne stock i jesli sr4 ma nieco slabszy silnik to mogę podmienić bez strat... ktoś coś wie na temat parametrów tych silników? dodano: i w sumie się zastanawiam czy jest sens wymieniac bebechów na stock Ca(nie mówię o zebatce tłokowej,bo to juz wymienione ;) ) tylko o głowicy tloka, cylindrze, głowicy cyl, dyszy, sprezyny prowadnicy... oczywiscie z m4 ;) jeszcze pytanko: jaką srednice wewn ma lufa src? :D pzdr Quote Link to post Share on other sites
Przemolino Posted October 3, 2006 Report Share Posted October 3, 2006 Witam jaki jest zakres regulacji HU 1 obrót? moje m4 jest beznadziejne co probuje cos wyregulowac to niejestem zadowolony z osiagow(ok.30m) juz niemowie o mocy czy wasza m4 rozwala puszke po piwie? przy 300fps powinno ja zmielic a moj niestety pozostawia wgniot (sprawdzcie to) odesłąłem bron do krakmana i zlozylem reklamacje na zasieg ze HU nieidzie wyregulowac i ze chwiejna lufa ,po odebraniu paczki lufa juz sie niechwieje gora dol tylko troszke lewo prawo przeboleje ale niewidze znacznej roznicy w HU mam wrazenie ze tylko przekleił plombe na inna moze ktos mi powie jaki jest ten zakres ja niewidze zbytnio zeby mi podkrecało te kulki porownujac do snajperki z HU za 300zł HU z SRC to gowno.. Quote Link to post Share on other sites
Draq Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 No coz, ja tez mam podobny problem jak koledzy tzn. zacial sie tlok. Probowalem go przepchnac ale nie dalo rady- teraz czekam na nowa batke 9,6 v KEN- mam nadzieje ze jak ja podlacze to nareszcie emka mi zaskoczy- ale gdyby jednak niezaskoczyla to co to moze byc? Silnik przy nacisnieciu spusty cos tam mruczy, bateria od src grzeje sie jak dzika- przewody tez. Co to moze byc??? Quote Link to post Share on other sites
mazur321 Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 To bedzie wlasnie zaciecie ale u mnie nie dalo sie 9,6 odblokowac. Trzeba mocniejsza 10,8 albo 12tka. Ciekawym rozwiazaniem moze byc podlaczenie do akumulatora jak ktorys z uzytkownikow wspomnial ale niewiem zabardzo jak takie cos podlaczyc :P. W kazdym badz razie 9,6 mi nie starczyla na odblokowanie i musialem odsylac na gwarancje, musze zebrac fundusze na 9,6 :P Quote Link to post Share on other sites
awful Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 nie chciałbym być jakimś malkontentem,ale w src spręzyna NIE jest zaje*iscie mocna,więc NIE powinno być potrzeby stosowania mocniejszej baterii JEŚLI wszystko jest ok...(no chyba,ze chcemy zyskać większą szybkostrzelność) ja rozumiem,ze do sprezyny guardera120 potrzeba mocniejszej batki niż 8,4 ,ale guarder 120 daje 400fps a nie 300 ;), więc jesli 8,4 nie ciągnie to znaczy,ze coś jest nie tak ;). a to co sugeruje mazur to juz chyba przeginka- 12V? jak wsadzisz 12tke to nawet na stokowej sprezynie CA będziesz miał minimi z mp5tki... 12V do zwykłej spręzyny?? nic na siłę- wystarczy większy młotek? na tej spręzynie(jaką spręzynę ma src? m90?) to MUSI chodzić na baterii 8,4 i kropka. jak nie odciąga do końca= coś jest nie tak i serwis ... jak tak dalej pójdzie to zaczniecie podłączać to do kontaktu. Quote Link to post Share on other sites
clown Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 12V do zwykłej spręzyny?? Chodzi o jednokrotny strzał aby odblokować tłok z tylnego położenia. Wszyscy wypowiadający sie (tak przypuszczam) podłąnczali baterie SRC otrzymaną w zestawie a ta naprawde pozostawia wiele do życzenia. Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted October 5, 2006 Report Share Posted October 5, 2006 Ja odblokowuję swój tłok przy sprężynie sp110 guardera na baterii 9,6V 1200mAh... Więc nie potrzeba 12V bo to przegięcie.... Quote Link to post Share on other sites
Draq Posted October 5, 2006 Report Share Posted October 5, 2006 No nareszcie... doszla batka- 9,6 v i dziala. Nareszcie dziala! W sobote chrzest bojowy, i chyba napisze ze sie ciesze z zakupu.... [ Dodano: Czw 05 Paź, 2006 ] eMKa odblokowana, ale mam inny problem. Jako ze gwinty w chwycie pistoletowym sa plastikowe i latwo je mozna zetrzec (co niestety mnie sie przytrafilo) i mam problem z dociskaniem silnika tzn. sruba silnikowa nie spelnia swojego zadania. Czy ktos ma pomysl jak temu zaradzic? Bede wdzieczny za pomoc Quote Link to post Share on other sites
awful Posted October 6, 2006 Report Share Posted October 6, 2006 No nareszcie... doszla batka- 9' date='6 v i dziala. Nareszcie dziala! W sobote chrzest bojowy, i chyba napisze ze sie ciesze z zakupu.... [ [i']Dodano: Czw 05 Paź, 2006[/i] ] eMKa odblokowana, ale mam inny problem. Jako ze gwinty w chwycie pistoletowym sa plastikowe i latwo je mozna zetrzec (co niestety mnie sie przytrafilo) i mam problem z dociskaniem silnika tzn. sruba silnikowa nie spelnia swojego zadania. Czy ktos ma pomysl jak temu zaradzic? Bede wdzieczny za pomoc w chwycie plastikowym gwint nie ma znaczenia- stabilzują uchwyt sruby, wkręcane w GB. mozesz zastosowac większe sruby- szkielet jest wystarczająco miękki i się nagwintuje- z DUZYM łebkiem-lub z podkładkami. uwaga- nie przyciąć kabli zbyt duza podkładką ;). (mam trche doświadczenia z innymi elektrykami ;) niz sr4,ale to wiedza przechodnia ). nie wiem czy Was to zainteresuje- miałem na chacie części z m4 CA, stock, więc wpadłem na pomysł,zeby to sobie przełożyć. napotkane problemy: dysza CA jest krótsza niz SCR- więc wymieniajac dyszę trzeba wymienic też komorę HU na CA, albo dyszę na dłuzszą ;) dłuzsze dysze niz w m4 CA wsadza do mp5 zdaje się. poza tym w m4 ca cylinder ma otwór boczny, którego nie ma src,włozę tego z CA- bo srcowy miał luzy w szkielecie i się chwiał- zobaczymy co się będzie dalej działo ;). zostalo mi jeszcze pomierzenie lokalizacji otworów na piny w głowicy tłoka :) - taka profilaktyka ,bo juz raz mi te piny wyrwało w innej giverce :P Quote Link to post Share on other sites
Przemolino Posted October 6, 2006 Report Share Posted October 6, 2006 co powiecie na to ze na poczatku zakupu moj karabin (sr4 RIS)strzelal powiem no beznadziejnie niema roznicy w regulacji HU odesłałem reklamacje ze HU niedziałał dostałem z powrotem karabin widze plomba inna przyklejona ide na pole test i znowu to samo HU niema roznicy na maxa i na min czy on niedziala ? Quote Link to post Share on other sites
sirrafael Posted October 6, 2006 Report Share Posted October 6, 2006 A wiesz co to znaki interpunkcyjne? Tego nawet sie nie da odczytac... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.