kamilkk Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 Nie wiem czy te pytanie zamieściłem w odpowiednim temacie :roll: Czy TENmagazynek pasuje do Sr PS.Pasuje- znaczy będzie poprawnie podawał kulki, nie chodzi o wygląd wizualny :wink: Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted August 18, 2006 Report Share Posted August 18, 2006 Tak będzie pasował... Quote Link to post Share on other sites
fisq Posted August 20, 2006 Report Share Posted August 20, 2006 Witam. Mam pewien problem. Nie postrzelalem z tego pistoletu 20 minut :evil: Opowiem co sie stalo i moze ktos mi pomoze. Nie chce mi sie wysylac go na gwarancje i nie chce mi sie czekac .... znowu Wiec tak. Najpierw przelacznik SEMI przestal dzialac. Zamiast strzelac pojedynczo lecialy serje jak w fullauto. Po jakies 3 minutach nagle zablokowal sie spust. Jak sie go naciskalo slychac bylo jak silniczek probje cos poruszyc ... Pomyslalem moze mi siadla bateria juz 2 magazynki wystrzelane. Po naladowaniu i podlaczeniu nacisnolem spust i zobaczylem blysk w komorze gdzie jest bateria. Bezpiecznik sie spalil. Pozyczylem od kumpla bo mial zapasowy. Po podlaczeniu owego bezpiecznika pistolet nadal nie strzelal. Slychac tylko jak silniczek proboje cos zrobic ( strzela cos w nim) Pewnie cos sie zablokowalo. Problem jest w tym ze nie wiem co. Dlatego pisze tutaj. Moze ktos zna rozwiazanie tego problemu. P.s Bateria cholernie mi sie grzeje po 10 sekundach nie da sie jej trzymac w rece. Wogole wszystkie kable robia sie rowniez garace. Ludzie pisza tutaj o zmianie bateri. Jaka najlepiej kupic ? Quote Link to post Share on other sites
marys1 Posted August 20, 2006 Report Share Posted August 20, 2006 fisq - to ze strzela auto to norma w SRC trzeba wymienić płytke selektora ognia z tego co wiem. Prawdopodobnie tłok został z tyłu i silnik nie umie go ruszyć. Sprobuj go przepchać mocniejsza baterią. ( moze kumpel ma. ) Quote Link to post Share on other sites
mazur321 Posted August 20, 2006 Report Share Posted August 20, 2006 Pytanie moze troche glupie ale skad mam wziasc bezpiecznik. Otoz najprawdopodobniej mi sie spalil jak koledze wyzej z powody zaciecia sie tloka bo po prostu za dlugo naciskalem spust na semi i wlasnie zobaczylem blysk no i juz nie slychac zeby wogle silnik stykal. Pozdrawiam EDIT Widzalem na machinegunie byly ale czy mozna kupic w jakims sklepie elektrycznym? i jaki mam wziasc do tego SRC 10A - 25A ? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Bishop Posted August 20, 2006 Report Share Posted August 20, 2006 orginalnie jest 15A.... A bezpiecznik można kupić w sklepie elektrycznym... Pasują też bezpieczniki samochodowe tzw walce... (stosowany w starszych modelach aut) Quote Link to post Share on other sites
mazur321 Posted August 20, 2006 Report Share Posted August 20, 2006 Dzieki za pomoc. Ucieszyla mnie ta wiadomosc :] jeszcze jedno pytanie nieznam sie za bardzo na tym ale jak wycaignac ten spalony bezpiecznik. Ktore kable wyciagnac czarne czy czerwone i czy trzeba na cos uwazac. Z gory dziekuje za odpowiedz bo nieznam sie na tym okablowaniu wogole. Pozdrawiam EDIT No kable to wiem tylko czerwone tylko jak scaignac ta oslonke bezpiecznika? :] Quote Link to post Share on other sites
marys1 Posted August 20, 2006 Report Share Posted August 20, 2006 mazur321 - oslonka jest najprawdopodobniej na zatrzask. A bezpieczniki 15A kosztują 30gr ;p w elektrycznym/elektronicznym powinny być. Quote Link to post Share on other sites
thief7 Posted August 21, 2006 Report Share Posted August 21, 2006 fisq -> przejrzyj ten watek od poczatku, na drugiej stronie zamiescilem podobny problem (jesli to sprawa tloka), opisalem co sie u mnie dzialo, jak mozna domowym sposobem wspomoc replike... i w akcie nie tyle co desperacji, ale by problem sie nie pojawial w najmniej oczekiwanym momencie (a nie zamierzalem latac z kluczem imbusowym i srubokretem przy pasie) zakupilem akumulatorek 9,6V (KAN, 1400 mAh). Smiga pierwszorzednie :) Ja mam za to tokowe pytanie: kiedy regulowac sruba silnikowa? Instrukcja instrukcja z taiwangun, ale moze ktos ma jakis patent, czy raczej zaleca sie od czasu do czasu? a moze dorwac klucz, raz w ta strone, raz w druga i nasluchiwac jak silnik pracuje? Pozdrawiam ------- OSOK - One Shot One kill Quote Link to post Share on other sites
mazur321 Posted August 21, 2006 Report Share Posted August 21, 2006 Jeszcze raz zawroce gitare. Oczywiscie zaznaczam ze w sprawach elektroniki/elektryki? to znam sie tak jak przecietny borowik na skladaniu modułu centralnego do wahadłowca międzyplanetarnego G500xr TanderKrusejder. Otoz bylem w sklepie elektrycznym/elektronicznym? i kupilem bezpiecznik 20A bo gosciu niemial 15A. Czy taki sie nada do SRC? Czy moga nastapić jakieś komplikacje lub uszkodzenie czegoś? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
SAMCRK Posted August 21, 2006 Report Share Posted August 21, 2006 a ja mam pytanie z innej beczki .... już trzeci raz mi się to na pierwszej strzelance zdarza zaraz po powrocie repliki od tajwanguna..... najpierw wysiadło auto ..... a potem semi... naciskało się spust na auto .... nic.. na semi ... słychać było takie "pyknięcie" jakby coś przeskoczyło i nic..... wracając do domu potrząsł się trochę w bagażniku i ... działa ... semi ok a auto żeby zadziałało trzeba do samego końca mocno nacisnąć .... WTF ? selektor ognia ? czy selektor guardera do m15 anti-heat rozwiąrze ten problem na zawsze ?? Quote Link to post Share on other sites
mazur321 Posted August 23, 2006 Report Share Posted August 23, 2006 Mam problem. Otoz na strzelance nagle przestał mi strzelać SR4. Po powrocie do domu wyczytałem że dość często w tym modelu zacina się tłok. Popatrzałem przez kanalik do podawania kulek do środka pchając wyciorem i zauważyłem że popycham szyjke tłoka (to sie chyba tak nazywa) która była centralnie nad kanalikiem. Pomyślałem zacioł się tłok a że mam stockową baterie 8,4 to było moje jedyne podejrzenie. Silnik po podłaczeniu reaguje i styka ale za chiny nic ruszyć nie może. Teraz pytanie co się mogło stać? zębatka tłokowa raczej nie poszła bo karabin ma śmiesznie mały przegieg - Góra 600 kulek. Niewiem czy mam wysyłać na gwarancje czy nie. Z góry dzieki za odpowiedź EDIT Przy wsadzonej bateri slysze wlasnie takie pyknięcie jak kolega wyżej i wydaje sie ono dobiegać z chwytu pistoletowego. Zapewniłem mojemu SR4 pare wstrząsów bo kolega wyżej mowil ze polatał jego w samochdozie to potem działał. No niestety nic to nie dało. Może to śruba silnikowa. Dokręcić czy co? Pozdrowienia Quote Link to post Share on other sites
SoH Jasio Posted August 23, 2006 Report Share Posted August 23, 2006 Mam problem. Otoz na strzelance nagle przestał mi strzelać SR4. Po powrocie do domu wyczytałem że dość często w tym modelu zacina się tłok. Popatrzałem przez kanalik do podawania kulek do środka pchając wyciorem i zauważyłem że popycham szyjke tłoka (to sie chyba tak nazywa) która była centralnie nad kanalikiem. Pomyślałem zacioł się tłok a że mam stockową baterie 8,4 to było moje jedyne podejrzenie. Silnik po podłaczeniu reaguje i styka ale za chiny nic ruszyć nie może. Teraz pytanie co się mogło stać? zębatka tłokowa raczej nie poszła bo karabin ma śmiesznie mały przegieg - Góra 600 kulek. Niewiem czy mam wysyłać na gwarancje czy nie. Z góry dzieki za odpowiedź zebatka moze ci nawet walnĄc po 50 kulkach, spróbuj ruszyc na batce 9,6v, a jakby nawet byla to zebatka to slyszalbys takie charakterystyczne mielenie jakby ocieranie metalu ... Quote Link to post Share on other sites
mazur321 Posted August 23, 2006 Report Share Posted August 23, 2006 O sorry zapomniałem napisać że byłem dzisiaj u kolegi i na batce 9,6 też nie rusza. Sorry za zamęt Quote Link to post Share on other sites
thief7 Posted August 23, 2006 Report Share Posted August 23, 2006 Pomoż innym przyrzadem... kilka postow wczesniej opisalem swoj problem i jego rozwiazanie. ------ OSOK - One Shot One Kill Quote Link to post Share on other sites
mazur321 Posted August 24, 2006 Report Share Posted August 24, 2006 No dobra ale zeby wykonac ten zabieg to juz trzeba rozbierać GB. A ja mam go na gwarancji i nie chciałbym jej stracić. Po prostu kasy na nowa a tym bardziej po wyslaniu karabinu na gwarancje bo bede musiał troche zabulić. Pozdro Quote Link to post Share on other sites
thief7 Posted August 24, 2006 Report Share Posted August 24, 2006 Yyy... wywalasz pin, otwierasz replike i w gearboxie jest takie okienko, w ktorym widac albo sprezyne albo tlok (takie cos czarne... to jest tlok, tak? Jesli sie myle prosze o poprawna nazwe tego badziewia). U mnie na poczatku owo okienko bylo calkowicie zasloniete i dopiero po podlaczeniu baterii, przelaczeniu na semi, nacisnieciu spustu i jednoczesnym docisnieciem (z wyczuciem, jednak sily troche trzeba bylo wlozyc) tudziez przesunieciem w strone kolby srubokretem po tloku pozwolilo mi go zwolnic i pojawila sie sprezyna. Tez mam replike na gwaracji, gearboxa nie rozbieralem Moze taki opis pomoze Pozdrawiam ------- OSOK - One Shot One Kill Quote Link to post Share on other sites
Bishop Posted August 24, 2006 Report Share Posted August 24, 2006 Tylko po co tak kombinować.... Jeśli jesteście na strzelance poproście kogoś z mocniejszą baterią (min. 9.6 v) i podłączcie karabinek do niej... Jeśli jest naładowana to tlok na niej ruszy.... Quote Link to post Share on other sites
mazur321 Posted August 24, 2006 Report Share Posted August 24, 2006 Jak juz wczesniej pisalem ze u kolegi podlaczalem baterie 9,6 i nic nie mogla poradzic. Ale z tym ladowaniem to chyba nie ma nic do rzeczy, bo w czym to pomoze. Dzieki thief jezeli tam jest okienko to rozloze replike. Pozdro Quote Link to post Share on other sites
Corey Posted August 24, 2006 Report Share Posted August 24, 2006 czy ktos z was montowal samodzielnie stala kolbe do SR4 ta z Taiwangun? interesuje mnie sprawa czy wymonowujac rozkladana, ta co jest w komplecie, nie bede potrzebowal jeszcze jakis innych dupereli by zamontowac stala /rozumiem ze w stalej jest komplet/ no i ew sprawa okablowania do baterii ale to tak 2 plan. Quote Link to post Share on other sites
SoH Jasio Posted August 24, 2006 Report Share Posted August 24, 2006 czy ktos z was montowal samodzielnie stala kolbe do SR4 ta z Taiwangun? interesuje mnie sprawa czy wymonowujac rozkladana, ta co jest w komplecie, nie bede potrzebowal jeszcze jakis innych dupereli by zamontowac stala /rozumiem ze w stalej jest komplet/ no i ew sprawa okablowania do baterii ale to tak 2 plan. Ja mam stała kolbe zamontowana i powiem ze jest o wiele lepsza niz rozkładana, przynajmniej dla mnie :) Poprostu nasUwasz i gotowe :) Okablowanie mozesz spokojnie przeniesc na tyl, ale ja mam z przody bo nie chce mi sie wyjmowac GB ... 8) Quote Link to post Share on other sites
Corey Posted August 24, 2006 Report Share Posted August 24, 2006 czyli sruba z zestawu zalatwia sprawe - ok, a po co jest ta podkladka? ta czarna Quote Link to post Share on other sites
SoH Jasio Posted August 24, 2006 Report Share Posted August 24, 2006 Wiesz co ze niepamietam ale ja sie wsadza gdzies przy srubie chyba ... ale napewno nic nie musisz dokupOwac opocz śróbokreta zeby ja zamontowac :) Quote Link to post Share on other sites
mazur321 Posted August 24, 2006 Report Share Posted August 24, 2006 Yyy... wywalasz pin, otwierasz replike i w gearboxie jest takie okienko, w ktorym widac albo sprezyne albo tlok (takie cos czarne... to jest tlok, tak? Jesli sie myle prosze o poprawna nazwe tego badziewia). U mnie na poczatku owo okienko bylo calkowicie zasloniete i dopiero po podlaczeniu baterii, przelaczeniu na semi, nacisnieciu spustu i jednoczesnym docisnieciem (z wyczuciem, jednak sily troche trzeba bylo wlozyc) tudziez przesunieciem w strone kolby srubokretem po tloku pozwolilo mi go zwolnic i pojawila sie sprezyna. Tez mam replike na gwaracji, gearboxa nie rozbieralem Moze taki opis pomoze Pozdrawiam ------- OSOK - One Shot One Kill Thief, mam pytanie jak popchnĄles go popchnac. Pozdro Quote Link to post Share on other sites
thief7 Posted August 24, 2006 Report Share Posted August 24, 2006 Racja, nie ma o co zahaczyc srubokreta. Ja wzialem do operacji niewielki plaski, lekko nacisnalem nim tlok pod katem ok 60 - 70 stopni i pchnalem. Za pierwszym razem poszlo. Gdy zdarzenie nastapilo drugi raz ten trik nie podzialal. Musialem uzyc ciut wiekszej sily i sprobowalem pchnac tlok z drugiej strony gearboxa (z tej "pierwszej" ani drgnal, tak jakby jeszcze bardziej sie zakleszczyl). Pamietaj, by w trakcie pchania naciskac (pulsacyjnie) spust. Balem sie, ze moge cos uszkodzic i w koncu zdecydowalem sie na baterie 9,6V. Dziala bez zarzutow. Zycze powodzenia. ------- OSOK - One Shot One Kill Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.