sebatheking Posted March 9, 2007 Report Share Posted March 9, 2007 witam jestem w posiadaniu GLOCK 26C [KSC-KWA] zakupilem go na GM i w zwiazku z tym ze sklem chyba padł to mam z glockiem problem Dokladnie to zacioł się zamek po wystrzeleniu dwóch kulek. Jedyne co moge to wyciągnąć na jakieś 5 cm prowadnice zamka , spust nic i zamek oczywiście moge cofnąć na jakieś 5mm - jeśli ktoś miał podobny problem a wiem że czasami gnaty się zacinają to prosze o jakąś rade na naprawe go bo na MG już nie można liczyć z góry dzięki i pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
sebatheking Posted March 10, 2007 Author Report Share Posted March 10, 2007 no zamek zwolniłem a co dalej dam znać Quote Link to post Share on other sites
sebatheking Posted March 11, 2007 Author Report Share Posted March 11, 2007 Z miesiąc temu zakupiłem GLOCK 26C [KSC-KWA] z MG. Wszystko byłoby ok gdyby nie fakt że gnat był walnięty. pomine tu procedure servisu z MG bo na dzień dzisiejszy sklep death. A więc początkowo zblokował się całkowicie zamek - ani w tył ani w przod. Nie dałem za wygraną i szperałem .... jest !!! oczywiście na wmasg jest artykól jak rozebrać glocka 18c który ma identyczny zamek. http://www.wmasg.pl/artykuly.php?artykul=55 Jak już wspomniałem zamek nie drgnoł ale po wczytaniu się jest sposób http://wmasg.pl/projektor.php?typ=ar_gal&obrazek=99 Doszedłem że element "młotek selektora" po prawej na zdjęciu http://wmasg.pl/projektor.php?typ=ar_gal&obrazek=133 jest wygięty ale nie w te mańke co trzeba - byłem też u kolegi co ma identyczny model i porównałem ten elemeny z jego i faktycznie jest wygięty około 4mm - sporo - dodatkowo ma drobne pęknięcia co narażało go na złamanie a tym samym uszkodzenie całkowite gnata. Oczywiście zamka jeszcze nie mogłem zdjąć więc udałem się do mojego sąsiada "złota i cierpliwa rączka" z tym problemem i stwierdziliśmy że należy ten element wgjąć około 3mm imadełkiem i zamek powinien puścić. I to było to udało się !!! zamek zlazł jak chłop z baby po wykonanej robocie. Następnego dnia postanowiłem że cały zamek rozbiore do części ente i tak też zrobiłem - wity mi się trzęsły ale jakoś rozebrałem. Wyjołem tę część i się przeraziłem - totalnie powyginana - ale nic zabrałem się do renowacji. Najpierw musiałem go spłaszczyć bo był pofalowany - więc go w imadełko i dooporu zacisnołem - pozostawiłem na jakieś 5min. Następnie obejrzałem czy nie będzie chaczył o komore i delikatnie go potraktowałem pilnikiem - cacuś. Teraz zabrałem się do kulminacyjnej roboty od której zależało czy będzie chodził czy nie. Mianowicie musiałem go jeszcze z 2mm odgjąć i będzie git. Wkręciłem go w imadełko i z lekkim strachem uniosłem młotek i delikatnie pukałem. Niestety po 1mm zauważyłem że materiał stawia opór i grozi mu pęknięcie więc tak zostawołem - łacznie odgiołem 4mm - chyba styknie. Po ochłonięciu i papierochu zabrałem się do składania - tu mi zrobiło się miło bo szło jak po maśle - oczywiście wszystko zlałem litrami OIL aby chodziło jak należy. Złożyłem i teraz przeszedłem do testów. Selektor wreszczie chodzi ok, zamek moge swobodnie poruszać- git Teraz najważniejsze - magazynek załadowałem i próba bez kulek wyszła super - przeładowywał i zamek pozostawał w tyle. Teraz załadowałem kulki do maga i przełączyłem na singla i chodzi jak należy - brawoooo Niestety jak przełaczyłem na auto to kiepsko wypadł. Ale cóż i tak myśle że jak na pierwszą samodzielną naprawę wyszło git. Myśle że trzeba go troszke przestrzelać aby młotek doszedł do swojej pozycji i wtedy będzie tryb auto bo narazie będe latał na singlu - zobaczymy To tyle o moich przejściach z nim może komuś ten opisik pomoże - pozdro Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.