Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Problem z sigiem 552 Commando


Recommended Posts

To ta replika:

http://www.military.pl/?prod=86&cat=30

 

1. Chciałbym się dowiedzieć jak ją rozłożyć.

 

- Chcę się dostać do body. Są tam 3 bolce. Jeden pod otworem na łuski (tam gdzie się naciąga), drugi nad spustem, a trzeci (którego nie udało mi się wypchnąć) jest za blokada spustu. Podejrzewam, ze jak wypchnę wszystkie te 3 bolce, to bron się otworzy, ale nie mam pojęcia jak wypchnąć ten trzeci bolec. Próbowałem z całej siły z obu stron i nic to nie dawało. Nie chce robić tego na chama, wole się spytać zanim cos spapram.

 

- Chcę się dostać do wnętrza przedniego uchwytu za który się podtrzymuje broń lewą ręką (jeżeli jest się praworęcznym). Tam jest podobno dużo miejsce na ciężarki i chciałbym się tam dostać i włożyć trochę ołowiu.

 

2. Wie ktoś jak regulować celownik lewo-prawo? Chodzi mi o ten z przodu. W instrukcji jest napisane, ze tak można, ale tez nie wiem jak... Te kółka, które są przy celowniku w ogóle nie stawiają oporu i nic się nie dzieje jak się je kreci.

 

Dziękuję za pomoc

Pozdrawiam

mDiX

 

Nie no ludzie... Czy na prawde nikt nie ma tej repliki? Czy to jest az taki badziew czy co? A ten co pisal recenzje tego siga? A Ci co komentowali ta recenzje i mowili, ze maja? Czemu nikt nie odpisuje?

 

P.S.

Mam nowy problem:

 

"To jest to cudenko:

http://www.military.pl/?prod=86&cat=30

 

Mam z nim problem, bo nie moge go rozlozyc. Zaczelo sie wszystko od tego, ze strasznie zezowal w lewo. Okazalo sie, ze platikowa lufa nachodzi na ta wlasciwa lufe z aluminium i kulka sie obija o plastik. Przeskrobalem troche plastik nozem i juz chyba dzialalo dobrze. Mowie chyba, bo ciemno bylo i nie patrzylem ani na zasieg, ani na tor lotu kulki. Ale strzelal juz w miare prosto.

 

W kazdym razie, chcialem poznac troche swoja repliczke, zeby tam troche olowiu wpakowac i ja troche przesmarowac olejem. W koncu udalo mi sie znalesc sposob na rozkrecenie broni do momentu odkrecania tej grubej, chyba metalowej lufy od body. Niestety mialem duze problemy z odkreceniem srubek. Jedna byla tak zaparta, ze nie dalo sie jej ruszyc. Postanowilem to zostawic i skrecic wszystko z powrotem, ale tez mialem straszne problemy, bo srubki w ogole nie wchodzily do otworow na odpowiednia glebokosc. Po godzinie udalo mi sie skrecic go z powrotem.

 

Zeby tego bylo malo, to nastepnego dnia chcialem go przetestowac. Laduje kulke, a ta mi lufa wypada. Zapewne jest to wina hop-upa, ale ja nawet nie zdolalem sie dostac do niego, wiec jak moglem cos tam zepsuc? Odczepialem tylko aluminiowa lufe i do tego usztywnialem ja chusteczkami higienicznymi (wlasnie po to, zeby ta aluminiowa lufa sie tak nie kolysala i nie nachodzila na plastik).

 

 

Czy ma ktos ta bron? Chcialbym zobaczyc, czy to normalne (chociaz watpie). Podejrzewam, ze jest to wina tego, ze cala lufa jest zle i krzywo zlozona. Mam to oddawac do reklamacji? (przyjma mi cos takiego?) Czy mam sam naprawic? Jezeli sam, to jak mam to naprawic?"

 

Przepraszam za dwa posty...

 

Pozdrawiam

mDiX

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Witam

 

Tak mam też ten karabin miałem ten sam problem z lufą co zrobiłem ? aby unieruchomić lufe w środku oczywiście tą wewnętrzną oblepiłem ją z kilka razy taśmą izolacyjną i wkręciłem w lufe zewnętrzną odrazu przy tłumiku a co do rozebrania to gdzieś na forum jest cały opis krok po kroku jak to jest zrobione a co do muszki to przesuwa się ona pod naporem ludzkich rąk w lewo i prawo.

 

Pozdrawiam

Edited by Paramedic
Link to post
Share on other sites

Witam!

 

Opis rozkladania SIG'a 552 z CG (spring):

 

1.)Wyjac trzpien znajdujacy sie z 5cm pod dzwignia przeladowania

2.)Usunac forgrip

3.)Odkrecic 4 srubki mocujace lufe zewnetrzna do takiego plastikowego "cosia"

4.)Usunac lufe zewnetrzna wraz z rurka gazowa i tym "czyms"

na czym jest muszka

5.)Wyjac lufe i wyzej wymieniony plastikowy "cos"(kto mial gnata w rece bedzie wiedzial o co chodzi)

6.)Gorna czesc body zacznie sie ruszac

7.)otworzyc kolbe i wykrecic srubke mocujaca ja do body

8.)Wyjac trzpien znajdujacy sie kolo skrzydelka bezpiecznika(Ten trzpien wychodzi latwo tylko jesli wypychamy go z dobrej strony)

9.)Zdjac rekojesc

10.)Usunac kolbe i gorna czesc body

11.)Odkrecic bezpiecznik UWAGA! Przy zdejmowaniu bezpiecznika nalezy bardzo uwazac, gdyz w skrzydelku znajduje sie mikra sprezynka i plastikowy "bolec" zapewniajacy prawidlowe dzialanie bezpiecznika ktory bez tych czesci raczej nie bedzie dzialal :wink:

12.)Wyjac plastikowy trzpien nad spustem

13.)Wyjac mechanizm

14.)Zamek mozna wyjac "mlotkologicznie"

 

Dalej go jeszcze nie rozkladalem, ale na pewno nie jest to skaplikowane(kilka srubek i po sprawie )

 

POZDRAWIAM!

 

Nie wiem czy to Ci cos pomoze ale sprobuj .

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...