Baykos Posted April 18, 2007 Report Share Posted April 18, 2007 (edited) Witam, mam pytanie. Rozważam zakup SRC XM8 (bardzo chciałbym mieć XMkę), http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...-XR8OD_srch_SRC W niedługim czasie prawdopodobnie powinny zostać mi części z G&P takie jak zębatki, sprężyna M130 systemy i dodatkowo tłok (już nie z GP) wzmacniany z tym 1szym metalowym zębem. Czy da się to przełożyć i czy pójdzie (wytrzyma gearbox, nie pęknie) Silnik M120 też mógłbym przełożyć. W tym momencie wszystko śmiga na M130 i zębatkach G&P bez problemu osiągając 430 fpsów. Po WMASG chodzą słuchy, że Ver3 jest ogólnie wytrzymalsza od Ver2ki... tyle wyczytałem. Póki co tyle o ile orientuję się w 2ce. Edited April 18, 2007 by Bajkos Quote Link to post Share on other sites
Baykos Posted April 20, 2007 Author Report Share Posted April 20, 2007 Czy ktokolwiek tuningował cokolwiek na bazie szkieletów SRC ? Jaki jest jego max szczególnie Ver 3 ale ciekawi mnie też Ver2. Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted April 20, 2007 Report Share Posted April 20, 2007 Szczerze nie wiem jak to jest z ver.3, ale z ver.2 miałem doczynienia... Po 1 był dosyć dziwny: np po zmianie gearboxa na CA, trzeba było zrobić na niego miejsce w body bo się nie mieścił. Z częściami wewnętrznymi, niektórzy mieli problemy, nie dokońca to wszsytko chodziło jak powinno... Osobiście raczej nie brałbym SRC, mam złe przekonanie do tych wyrobów. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.