Grey Posted July 9, 2007 Report Share Posted July 9, 2007 (edited) Major Rock A. Spencer będzie prowadził drugi Ranger School w dniach 11-14 Października 2007. Szkolenie będzie się odbywało w miejscu gdzie odbył się poprzedni RS, na tzw. Farmie, w pobliżu Lęborka. Wśród instruktorów oprócz majora Rocka A. Spencera (US Army) bedzie też inny Amerykanin, obecnie policjant w Stanach, wcześniej sierżant US Army. Wśród uczestników, oprócz ludzi z Plutonu będą goście z Pomorza i z zagranicy, między innymi grupa uczestników Berget 5. Cena: 375PLN Poprzedni Ranger School odbył się w maju 2007 i obejmował szkolenia z taktyki US Army Rangers dostosowane do specyfiki ASG. Nocne i dzienne patrole, zasadzki, raidy, rozpoznanie, marsze na orientacje, walkę w okopach, zjazdy linowe, walkę w pomieszczeniach, warty nocne, poranne ćwiczenia fizyczne. Wszystko to w otoczce wojskowego rygoru i przyjacielskiej atmosfery. W pierwszym Ranger School wzięło udział około 20 osób mieszkając w spartańskich warunkach i doskonale bawiąc się, przy okazji odkrywając granice wytrzymałości. Średnia wieku to ok. 24 lata. Uwaga, tylko osoby pełnoletnie! Zgłoszenia: jeanpaul9 małpa pro.onet.pl (tylko po angielsku) Na ew. pytania chętnie odpowiem tutaj lub na PW. Więcej informacji wkrótce. Osobiście - bardzo POLECAM wszystkim fanom zabawy w wojsko! Edited July 9, 2007 by Grey Quote Link to post Share on other sites
Halfling86 Posted July 17, 2007 Report Share Posted July 17, 2007 Czy trzeba znać język angielski w stopniu pozwalającym na bezproblemową komunikację? Jestem z Lęborka, studiuje w Szczecinie i chętnie wybrałbym się na Ranger School. Quote Link to post Share on other sites
jabollo Posted July 18, 2007 Report Share Posted July 18, 2007 Podstawowa znajomość angielskiego wystarczy. Całkowite "no abla ingleze" nie dyskwalifikuje, ale odrobinkę utrudnia udział w zajęciach - choć da się przeżyć. Quote Link to post Share on other sites
Halfling86 Posted July 18, 2007 Report Share Posted July 18, 2007 Co trzeba zabrać oprócz tych 375 PLNów? Czy potrzebny będzie namiot, śpiwór, jedzenie, a może wziąć tylko mundur, replikę i nóż? Quote Link to post Share on other sites
jabollo Posted July 19, 2007 Report Share Posted July 19, 2007 Większośc informacji jest/będzie się pojawiać tutaj Quote Link to post Share on other sites
Grey Posted July 30, 2007 Author Report Share Posted July 30, 2007 RANGER TRAINING 11-14 October 2007 The purpose of this document is to outline Ranger Training, 11-14 October 2007 This training will be open to select ASG groups/players and the Ranger Platoon. It will be held at the Farm, location to be determined for sure 1 September 2007. The outline is as follows: 10 October 1800-0600. In processing. This will include, but it not limited to sleeping assignments and equipment check in. Individuals will be required to provide medical clearance for training and equipment list 1 week before training. Medical will require a note from your doctor that you are fit for extensive physical activity. Personal are required to provide proof of injury insurance. Reporting time may have to change based on people getting time off work. 11 October � 0600 First call � 0600-0630 prep for PT � 0630-0730 PT � 0730-0800 Personal Hygiene/Leader Assignments � 0800-0830 Breakfast � 0830-0900 Personal time � 0900-1100 Drill/formations Training � 1100-1230 Classroom Training Patrol Orders � 1230-1300 Lunch � 1300-1430 Instruction Land Navigation � 1430-1900 Land Navigation Day Course (15 KM for time) � 1900-2000 Dinner � 2100-2200 Personal Time � 2200-0100 Night Navigation Course � 0200 Taps 12 October � 0600-0630 prep for PT � 0630-0730 PT(Hand to Hand) � 0730-0800 Personal Hygiene/Leader Assignments � 0800-0830 Breakfast � 0830-0900 Personal time � 0900-1230 Rope Bridges � 1230-1300 Lunch � 1300-1600 Rappelling � 1600-1700Rest/Personal Time � 1700- 1830 Overview Ambush Patrols � 1830-2030 Troop Leading Procedures/Rehearsals. � 2030-2100 Dinner � 2100-2130 Mission Prep. � 2130-0100 Mission Ambush Patrols � 0200 Taps 13 October � 0600-0630 prep for PT � 0630-0730 PT � 0730-0800 Personal Hygiene/Leader Assignments � 0800-0830 Breakfast � 0830-0900 Personal time � 0900-1230 Raid � 1230-1300 Lunch � 1300-1430 Demolitions � 1430-1530 Rest/Personal Time � 1530-1900 Troop Leading Procedures/Rehearsals. � 1900-1945 Dinner � 1945-2130 Mission Prep. � 2130-0400 Mission � 0600 Taps 14 October � 1100-1200 Breakfast � 1200-1300 Personal Time/Pack for leaving � 1300-1345 Formation � 1345- Class Dismissed Coordinating Instructions: � Patrols will be as per Ranger Hand book. � Leadership positions will change daily and during all patrols. � Living conditions will be primitive. Shower and Toilet are provided. � There will be one hot meal a day provided by the school. � All pyro. is provided by the school There will also be numerous other topics that will covered in these mission training, First Aid, Serching POW's etc. You must provide: � Sleeping bag and mat � Flash Light � Lighter � Personal Hygiene Gear to include personal first aid kit � Change of clothes for full mission, there will be no laundry service. I recommend 2 pair dry socks per day. � Sweat shirt. � Two pair of boots and 1 pair of running shoes. � Work gloves � Military knife, knife 5 inch blade. � Weapon and ammo . � Personal Load Bearing Equipment. � Eye Protection. � minimum sum of 3000mAh in AEG batteries, gas for pistols, minimum of 3000 bb pellets per AEG. � reserve batteries for radios, flashlights, red dot scopes, etc. � radios - PMR and FRS/GMRS are welcome, especially with headsets. � Battery chargers, for AEG owners. The price will be 375 PLN. Paid in full NLT the 1 September 2007. There will be no refunds. Maximum Course Size: 40 people Please regisister at jeanpaul9 małpa pro kropka onet kropka pl . I can be reached at 660451525. More to follow. Spencer Quote Link to post Share on other sites
wojtex19 Posted August 29, 2007 Report Share Posted August 29, 2007 ktoś sie wybiera?? Quote Link to post Share on other sites
Vintersky Posted September 23, 2007 Report Share Posted September 23, 2007 No wybiera się sporo osób z tego co wiem :D. Ale wolne miejsca się ostały. Spóźnialscy mają szansę chyba jeszcze się umówić - proponowałbym jednak już dzwonić a nie pisać maile, coby się "wstrzelić" w miejscówki. Quote Link to post Share on other sites
szalony jack pirat Posted December 5, 2007 Report Share Posted December 5, 2007 A będzie tego więcej? Quote Link to post Share on other sites
Vintersky Posted December 5, 2007 Report Share Posted December 5, 2007 Będzie zapewne. Wiadomo jedynie że trzecia edycja będzie miała zmienioną formę. Będzie na pewno bardziej... aktywna i wymagająca (na podstawie feedback'u hardcore'owców którzy byli). Data: TBP. Lokacja na pewno ta sama. Ilość uczestników 30-40 osób. Zachowywujemy kameralną formę. Duże ratio instruktor vs uczestnik. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.