ATISHOO Posted July 13, 2007 Report Share Posted July 13, 2007 Jako, że ostatnio sam miałem problem z tłokiem, ale go rozwiązałem drogą eliminacji postanowiłem napisać znane mi ewentualne przyczyny zablokowania tłok w tylnej pozycji. Napewno komuś się to przyda, bo to jest dość częsty problem, a poza tym będzie wszystko w jednym miejscu. Więc tak: > wypustki na prowadnicach tłoka > złe podkładkowanie zębatek > źle wyregulowany silnik > wyjechany silnik > tappet plate o coś wadzi > źle ustawione zębatki > syf między zębatkami > zjechane zębatki > źle ustawiony anti-reversal > zbyt mały woltaż baterii > rozładowana bateria > zbyt duża średnica sprężyny względem łożyskowania na prowadnicy > ściśnięte lub mocno wygięte kable To wszystkie jaki znam. Jeśli ktoś zna jeszcze jakieś to niech napisze. Quote Link to post Share on other sites
Inferno Posted July 13, 2007 Report Share Posted July 13, 2007 To co już pisałem w innym temacie, a więc wyrobione prowadnice tłoka. No chyba, że to to samo co u Ciebie kryje się pod hasłem "wypustki". :roll: Quote Link to post Share on other sites
inteligent Posted July 19, 2007 Report Share Posted July 19, 2007 mam takie pytanie o co chodzi "źle ustawiony anti-reversal"? Można źle go ustawić? dzięki z góry za odpowiedzi Quote Link to post Share on other sites
ATISHOO Posted July 30, 2007 Author Report Share Posted July 30, 2007 Sorry, że dopiero teraz odpisuje, ale byłem na obozie. Więc u mnie on po prostu wyskoczył z tych dwóch rowków w szkielecie GB na których się trzyma i blokował zębatkę. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.