Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam, chciałbym poruszyć wałkowany już temat pękniętych kolb w Aks z Cymy. Pytanko mam jedno, a konkretne: otóż oglądając pęknięty okrągły element w kolbie z cymy przy zwalniaczu blokady kolby i ten sam element z akms - real, doszedłem do wniosku, że wymiana kolby bez wymiany zatrzasku ( wypiłowanie nowych wypustów pod zatrzask cymowski ) może być możliwa, aczkolwiek chciałbym was zapytać czy ktoś z was próbował już takiej sztuki, kolba sama w sobie stanowi duży koszt, a nie chciałbym wydać kaski na próżno. Sorki za tak chaotyczny tekst. Pozdrawiam :ok: :killer:

 

Acha i czy można zrobić przekładkę ze sprezynowej cymy ak bo chyba jest to możliwe

Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...
  • 3 years later...

tak, wiem jestem górnikiem roku :D

u mnie jak to kółeczko pękło to wziąłem podkładkę, wypiłowałem aby pasowało do zwalniacza blokady, podkładkę przyspawałem do metalowej blaszki, a blaszkę przykręciłem do kolby. Spytacie dlaczego nie przyspawałem od razu podkładki? Otóz kolba jest z jakiegoś chińskiego gówna(coś ala aluminium) i po prostu nie da się tego pospawać.

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...