Tathagata Posted September 10, 2007 Report Share Posted September 10, 2007 Czy możliwe jest zidentyfikowanie typ cylindra bez rozkręcania gerboxa? Posiadam replikę UMP-UMG G&G. Zamierzam wstawić zamiast lufy 200mm - 300mm Prometheusa(ukryta w tłumiku) i zastanawiam się nie będzie spadku mocy. Gdzieś na forum ktoś pisał że jest tam cylinder typ 3 a G&G sprzedaje długa lufę 366mm w komplecie z pełnym cylindrem. Bez rozkręcania, tyle co widać cylinder wygląda na cały, bez otworów. Podobnie jak Mka SRC której niedawno wymieniałem bebechy... Quote Link to post Share on other sites
radzu Posted September 10, 2007 Report Share Posted September 10, 2007 Bez otworów to jest typ 0 ale możliwe że cylinder jest tak obrócony że otwór znajduje się w części której nie widać, spróbuj obrócić cylindrem to może znajdziesz otwór, a potem porównaj z http://asgshop.pl/cylindry.php Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.