Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Powiem tak kupiłem Gr 16 eco ver. za 790 potem dokonałem tuningu za ok 400zł daje to nam prawie 1200zł za replikę o zarąbistych bebechach (400fpsów, teraz więcej po doszczelnieniu teflonfixem:) ), ale z plastikowym body (swoją drogą muszę to zmienic, może na metal body BOYIa). Teraz gdybym miał całośc kwoty do wydania (jak widac te 1200zł rozłożone było w czasie co nie jest bez znaczenia), kupiłbym eMkę G&P i wstawił m120.

 

Po prostu w przypadku tuningu z m120, m130 G&P jest znacznie bardziej ekonomiczne, Wystarczy zmienic sprężynę i powiedzmy głowicę tłoka.G&P daje lepszą bazę do rozbudowy.

 

Także jeśli różnica między G&P a G&G wynosi parę złotych to lepiej moim zdaniem kupic G&P. Natomiast jeśli różnica wynosi więcej (300-400zł) to spokojnie można brac G&G potem wydac różnicę na tuning. Wtedy G&G będzie lepszą propozycją.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Tuning...

No właśnie. Tutaj mam dylemat. Pierwsze co mi przyszło do głowy to Bore-up. Ale szybko wyczytałem na forum, że szkielety GB w G&G i w ICS nie nadają się do takiego tuningu (wymagana samodzielna ingerencja...). Więc pomyślałem o zestawie cylindra.

I tutaj najciekawszą ofertą (wg. mnie) jest Deep Fire (http://asgshop.pl/produkt.php?id=1473) wraz z tłokiem...

Myślałem też nad Guarder'em (http://asgshop.pl/produkt.php?id=602) z tym, że nie podoba mi się tłok (zęby), ponieważ do całego zestawu planuję dodać sprężynę m120. Czarna dysza zbytnio też nie przypadła mi do gustu.

Jedynie co przemawia za Guarder'em to głowica cylindra no i tłoka.

Cały sęk w tym, że nie wiem czy dobrze rozumuję. Ktoś może coś doradzi? ;-)

 

Ps. Do tego silikonowa gumka Hop-up i być może prec. lufa (KM lub coś tańszego jeżeli znajdę - nigdzie nie ma precyzyjnych luf o długości 300mm :wink: )

Edited by bops
Link to post
Share on other sites

Po rozmowie z serwisantem z asgshop, dowiedziałem się, że chodzi o dyszę. Jest nieco inna niż dedykowane standardy i nie wszystkie mogą pasować. Więc albo trzeba samemu dopasować, ewentualnie wybrać którąś która by pasowała. Chociaż w niektórych modelach wszystko może grać idealnie.

 

Notabene, zamówiłem zestaw cylindra DF (podany w poprzednim poście), więc niedługo zobaczymy jak sprawa będzie się miała po wymianie... :wink:

Edited by bops
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ja bym ci radził kupić ten zestaw Guardera z tłokiem ponieważ w tych Gr 16 ver. Eco jest słaby tłok. Jeszcze bym pomyślał nad zmianą łożysk na kulkowe, albo przynajmniej ślizgowe bo ktoś mi mówił że w tym GR 16 są plastikowe ale wzmocnione. Więc wytrzymają trochę a potem się zetrą

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...