Cohen-Barbarzynca Posted September 14, 2007 Report Share Posted September 14, 2007 Powiem tak kupiłem Gr 16 eco ver. za 790 potem dokonałem tuningu za ok 400zł daje to nam prawie 1200zł za replikę o zarąbistych bebechach (400fpsów, teraz więcej po doszczelnieniu teflonfixem:) ), ale z plastikowym body (swoją drogą muszę to zmienic, może na metal body BOYIa). Teraz gdybym miał całośc kwoty do wydania (jak widac te 1200zł rozłożone było w czasie co nie jest bez znaczenia), kupiłbym eMkę G&P i wstawił m120. Po prostu w przypadku tuningu z m120, m130 G&P jest znacznie bardziej ekonomiczne, Wystarczy zmienic sprężynę i powiedzmy głowicę tłoka.G&P daje lepszą bazę do rozbudowy. Także jeśli różnica między G&P a G&G wynosi parę złotych to lepiej moim zdaniem kupic G&P. Natomiast jeśli różnica wynosi więcej (300-400zł) to spokojnie można brac G&G potem wydac różnicę na tuning. Wtedy G&G będzie lepszą propozycją. Quote Link to post Share on other sites
bops Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 (edited) Tuning... No właśnie. Tutaj mam dylemat. Pierwsze co mi przyszło do głowy to Bore-up. Ale szybko wyczytałem na forum, że szkielety GB w G&G i w ICS nie nadają się do takiego tuningu (wymagana samodzielna ingerencja...). Więc pomyślałem o zestawie cylindra. I tutaj najciekawszą ofertą (wg. mnie) jest Deep Fire (http://asgshop.pl/produkt.php?id=1473) wraz z tłokiem... Myślałem też nad Guarder'em (http://asgshop.pl/produkt.php?id=602) z tym, że nie podoba mi się tłok (zęby), ponieważ do całego zestawu planuję dodać sprężynę m120. Czarna dysza zbytnio też nie przypadła mi do gustu. Jedynie co przemawia za Guarder'em to głowica cylindra no i tłoka. Cały sęk w tym, że nie wiem czy dobrze rozumuję. Ktoś może coś doradzi? ;-) Ps. Do tego silikonowa gumka Hop-up i być może prec. lufa (KM lub coś tańszego jeżeli znajdę - nigdzie nie ma precyzyjnych luf o długości 300mm :wink: ) Edited October 3, 2007 by bops Quote Link to post Share on other sites
bops Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 Nikt nic nie napisze/doradzi? 8-) Quote Link to post Share on other sites
Cohen-Barbarzynca Posted October 4, 2007 Author Report Share Posted October 4, 2007 Ja w swoim g&g mam bore-upa Guardera, choc faktycznie panowie z asgshopu stwierdzili że borek DF nie będzie pasowac (a taki miałbyc początkowo). Nie pamiętam dokładnie o co chodziło. Quote Link to post Share on other sites
bops Posted October 5, 2007 Report Share Posted October 5, 2007 (edited) Po rozmowie z serwisantem z asgshop, dowiedziałem się, że chodzi o dyszę. Jest nieco inna niż dedykowane standardy i nie wszystkie mogą pasować. Więc albo trzeba samemu dopasować, ewentualnie wybrać którąś która by pasowała. Chociaż w niektórych modelach wszystko może grać idealnie. Notabene, zamówiłem zestaw cylindra DF (podany w poprzednim poście), więc niedługo zobaczymy jak sprawa będzie się miała po wymianie... :wink: Edited October 5, 2007 by bops Quote Link to post Share on other sites
SuperMen Posted October 19, 2007 Report Share Posted October 19, 2007 Ja bym ci radził kupić ten zestaw Guardera z tłokiem ponieważ w tych Gr 16 ver. Eco jest słaby tłok. Jeszcze bym pomyślał nad zmianą łożysk na kulkowe, albo przynajmniej ślizgowe bo ktoś mi mówił że w tym GR 16 są plastikowe ale wzmocnione. Więc wytrzymają trochę a potem się zetrą Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.