GAŁA Posted February 6, 2008 Report Share Posted February 6, 2008 Z moich obserwacji i działań związanych z tym sprzętem: 1. Osobiście pierwsze co zrobiłem to wymieniłem gumkę hop-up 2. Przydałoby się rozebrać gearbox (oczywiście utrata gwarancji) i przesmarować - fabrycznie jest przesmarowana ale niedokładnie. Zębatki i tłok są posmarowane ale już "popychacz dyszy" i zespół spustu - wcale. 3. Jeśli chcemy wymienić łożyska na kulkowe to potrzebna będzie interwencja pilniczkiem żeby łożyska zmieściły się w otwory (trzeba oczyścić otwory z farby którą pomalowany został gearbox) Kolejne spostrzeżenia już wkrótce po teście w "ogniu" na zlocie w Modlinie Quote Link to post Share on other sites
hellmans Posted February 6, 2008 Report Share Posted February 6, 2008 Z moich obserwacji i działań związanych z tym sprzętem: 1. Osobiście pierwsze co zrobiłem to wymieniłem gumkę hop-up 2. Przydałoby się rozebrać gearbox (oczywiście utrata gwarancji) i przesmarować - fabrycznie jest przesmarowana ale niedokładnie. Zębatki i tłok są posmarowane ale już "popychacz dyszy" i zespół spustu - wcale. 3. Jeśli chcemy wymienić łożyska na kulkowe to potrzebna będzie interwencja pilniczkiem żeby łożyska zmieściły się w otwory (trzeba oczyścić otwory z farby którą pomalowany został gearbox) Kolejne spostrzeżenia już wkrótce po teście w "ogniu" na zlocie w Modlinie A po co? W GB ma być tyle smaru ile być musi, nie mniej nie więcej. Quote Link to post Share on other sites
GAŁA Posted February 7, 2008 Author Report Share Posted February 7, 2008 (edited) Nie do końca bym się z tobą zgodził, spotkałem się już z następującymi usterkami spowodowanymi przez brak smarowania poszczególnych elementów gearboxa: -złamanym elementem układu spustowego w AK (i to w TM a nie w chińczyku) gdzie po dłuższym okresie użytkowania dostał się "syfek" i w wyniku "zatarcia" urwały się "wąsy" z elementu pomiędzy dwiema metalowymi częściami spustu -z powodu braku smarowania prowadnic po których porusza się łącznik styków nie działał single fire -straty na mocy repliki i problemy z podawaniem kulek spowodowane zbyt powolnym powracaniem dyszy do pozycji "wystrzał" właśnie z winy nie posmarowanych prowadnic popychacza dyszy Oczywiście nie chodzi mi o to żeby każdy bezwzględnie rozbierał swoją replikę zaraz po zakupie, ale podaje informację dla osób które lubią trochę podłubać w swoim sprzęcie.Dlatego też zamieściłem swój post w dziale TUNING a nie w OPISACH czy SERWISIE. Ja mam takie podejście do sprzętu(szególnie chińczyka), że wolę w pierwszej kolejności jeszcze przed podłączeniem baterii do nowej repliki rozebrać ją do "rosołu" przesmarować i złożyć po swojemu - wymieniając na lepsze, części nie budzące mojego zaufania. Znając życie w 99% przypadków repliki będą działały bezproblemowo bez żadnej ingerencji w bebechach. Ja po prostu nie lubię być w tym jednym procencie :uśmiech: Edited February 7, 2008 by GAŁA Quote Link to post Share on other sites
coolphon Posted February 8, 2008 Report Share Posted February 8, 2008 Jakie części w GB uważacie za najsłabsze?Co w pierwszej kolejności wymieniać? Quote Link to post Share on other sites
hellmans Posted February 8, 2008 Report Share Posted February 8, 2008 Nie do końca bym się z tobą zgodził, spotkałem się już z następującymi usterkami spowodowanymi przez brak smarowania poszczególnych elementów gearboxa: -złamanym elementem układu spustowego w AK (i to w TM a nie w chińczyku) gdzie po dłuższym okresie użytkowania dostał się "syfek" i w wyniku "zatarcia" urwały się "wąsy" z elementu pomiędzy dwiema metalowymi częściami spustu -z powodu braku smarowania prowadnic po których porusza się łącznik styków nie działał single fire -straty na mocy repliki i problemy z podawaniem kulek spowodowane zbyt powolnym powracaniem dyszy do pozycji "wystrzał" właśnie z winy nie posmarowanych prowadnic popychacza dyszy Oczywiście nie chodzi mi o to żeby każdy bezwzględnie rozbierał swoją replikę zaraz po zakupie, ale podaje informację dla osób które lubią trochę podłubać w swoim sprzęcie.Dlatego też zamieściłem swój post w dziale TUNING a nie w OPISACH czy SERWISIE. Ja mam takie podejście do sprzętu(szególnie chińczyka), że wolę w pierwszej kolejności jeszcze przed podłączeniem baterii do nowej repliki rozebrać ją do "rosołu" przesmarować i złożyć po swojemu - wymieniając na lepsze, części nie budzące mojego zaufania. Znając życie w 99% przypadków repliki będą działały bezproblemowo bez żadnej ingerencji w bebechach. Ja po prostu nie lubię być w tym jednym procencie :uśmiech: Jak masz źle dopasowany popychacz do szkieletu to tak się dzieje, w ASG standard wymiarów bierze się w "". Zawsze trzeba 5 razy sprawdzić na pustym GB czy aby popychacz dobrze chodzi, czy spręzynki są ok. Co do braku single to niedokładnie odlana kostka stykowa/słaba sprężynka - troche papieru ściernego załatwia sprawę, byle nie smar, niech sie tylko dostanie na styk, sfajczy się i trreba będzie robic renowacje styków. To na tyle ode mnie. Quote Link to post Share on other sites
MUCHA Posted February 9, 2008 Report Share Posted February 9, 2008 Zębatki 74 BOYia nie wytrzymują sprężyny m130 :wink: test kumpla Quote Link to post Share on other sites
hellmans Posted February 10, 2008 Report Share Posted February 10, 2008 (edited) To są XYT, działają dobrze do pierwszej zacinki :). Pozdro southman ;]. Edited February 10, 2008 by hellmans Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.