Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Tuning M14 Socom Cyma


Recommended Posts

Chciałbym poznać opinie szanownych Panów w tej sprawie. Założeniem moim jest to by repliczka ładnie prześmigała te naście/dziesiąt tysięcy kuleczek a jednocześnie bym nie wwalał w nią 2 tyś zł. Za wszystkie podpowiedzi i udoskonalenia serdeczne dzięki (w szczególności mam nadzieję że wypowie się ktoś kto miał już trochę do czynienia z m14 cymki bądź tm-a).

 

- Wzmocniony, kompletny zestaw cylindra i tłoka do M14

Guarder a w nim:

1. super gładki, chromowany oraz utwardzony cylinder,

2. Specjalnej konstrukcji łożyskowana, głowica tłoka

3. Głowicy cylindra wykonanej ze stali nierdzewnej S303 (podwójnie uszczelnionej)

4, wzmocniony poliwęglanowy tłok

5. Wzmocniona, uszczelniona dysza (ale nie metalowa)

- lozyska slizgowe wzmocnione 6 mm

- Zestaw 300% Torque Gear Set dla M14 firmy ELEMENT

- wzmocniona łozyskowana prowadnica sprężyny Guarder

- sprężyna M140 guarder

- czarna gumka hop up guardera

- lufa prec 6,03 prometheus 407mm

- G&G - Silnik Power M140 – Krótki

- poliweglanowy wzmocniony popychacz dyszy Guardera

- okablowanie z miedzi beztlenowej własnej roboty

- podkladki systemy

- bata 9,6 RC lub 10,8 (zalezy ile miejsca da się wyciąć w kolbie) z przerobioną wtyczką na małą

- pozłacane wtyki silnikowe

 

 

P.S. W nagrodę za dobre doradzanie zasypie Was chłopaki na Bornym bardzą dużą liczbą kuleczek ;-)

Edited by neles
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...