neles Posted March 25, 2008 Report Share Posted March 25, 2008 (edited) Chciałbym poznać opinie szanownych Panów w tej sprawie. Założeniem moim jest to by repliczka ładnie prześmigała te naście/dziesiąt tysięcy kuleczek a jednocześnie bym nie wwalał w nią 2 tyś zł. Za wszystkie podpowiedzi i udoskonalenia serdeczne dzięki (w szczególności mam nadzieję że wypowie się ktoś kto miał już trochę do czynienia z m14 cymki bądź tm-a). - Wzmocniony, kompletny zestaw cylindra i tłoka do M14 Guarder a w nim: 1. super gładki, chromowany oraz utwardzony cylinder, 2. Specjalnej konstrukcji łożyskowana, głowica tłoka 3. Głowicy cylindra wykonanej ze stali nierdzewnej S303 (podwójnie uszczelnionej) 4, wzmocniony poliwęglanowy tłok 5. Wzmocniona, uszczelniona dysza (ale nie metalowa) - lozyska slizgowe wzmocnione 6 mm - Zestaw 300% Torque Gear Set dla M14 firmy ELEMENT - wzmocniona łozyskowana prowadnica sprężyny Guarder - sprężyna M140 guarder - czarna gumka hop up guardera - lufa prec 6,03 prometheus 407mm - G&G - Silnik Power M140 – Krótki - poliweglanowy wzmocniony popychacz dyszy Guardera - okablowanie z miedzi beztlenowej własnej roboty - podkladki systemy - bata 9,6 RC lub 10,8 (zalezy ile miejsca da się wyciąć w kolbie) z przerobioną wtyczką na małą - pozłacane wtyki silnikowe P.S. W nagrodę za dobre doradzanie zasypie Was chłopaki na Bornym bardzą dużą liczbą kuleczek ;-) Edited March 25, 2008 by neles Quote Link to post Share on other sites
Trupus Posted March 26, 2008 Report Share Posted March 26, 2008 Sam jestem ciekaw takiej modyfikacji, ale przy okazji mam do Ciebie pytanie czemu akurat taka 407mm preclufka a nie np ta ? Quote Link to post Share on other sites
neles Posted March 26, 2008 Author Report Share Posted March 26, 2008 Upgrade - masz rację - to o tą mi chodziło :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.