Shepart Posted April 9, 2008 Report Share Posted April 9, 2008 Wiem że to może głupie pytanie ale... Posiadam M16A3 z G&P no i chciałbym zamontować do niej tłumik dzwięku niestety za cholere niewiem jak zdjąć tłumik płomienia z lufy. odkręcić sie nie da, śrubki przytrzymującej tłumik przed odkręceniem też nigdzie nie widze. Myślałem że może być ona pod tym srebrnym pierścieniem, który jest zaraz za tłumikiem ale i tego cholrestwa nie moge ruszyć. Prosze o pomoc ;) Quote Link to post Share on other sites
hary934 Posted April 9, 2008 Report Share Posted April 9, 2008 Śrubka jest na dole tłumika płomieni. ktoś niedawno pisał o zapieczonym gwincie na lufie ;-) Quote Link to post Share on other sites
pafcio0 Posted April 9, 2008 Report Share Posted April 9, 2008 Bierzesz szmatkę, klucz francuski i jazda. Musi puścić. Żadnych śrubek nie ma. Pamiętaj, że prawoskrętny, czyli otwierasz tak jak butelkę. Quote Link to post Share on other sites
SebaGt90 Posted April 10, 2008 Report Share Posted April 10, 2008 (edited) Zrobiłem tak samo w swojej m15 CA wynik: brak gwintu :P śrubka zabezpieczająca zmieliła gwint na płasko przy odkręcaniu więc oblukaj jeszcze raz i poszukaj dobrze bo jak się okaże że śrubka była a pójdziesz tą metodą to tłumika już nie wkręcisz i wtedy pomoże Ci tylko wymiana całej lufy zewnętrznej. Ale nie wiem jak to jest w G&P jeżeli śrubki nie ma tak jak pisał pafcio0 to problem z głowy. Edited April 10, 2008 by SebaGt90 Quote Link to post Share on other sites
yamahar46 Posted April 10, 2008 Report Share Posted April 10, 2008 Śrubki nie ma , za to gwint jest zapieczony ... za żadne skarby świata nie można go odkręcic,znam to z autopsji.Moja rada-imadełko klucz w dłoń i do roboty. Quote Link to post Share on other sites
mielcu Posted June 22, 2008 Report Share Posted June 22, 2008 Ja odkręciłem tłumik płomienia w moim M4A1 G&P, za pomocą żabki. Gwint (prawoskrętny) był do połowy przesmarowany klejem do gwintów, więc trzeba użyć mocy. Wystarczy dobrze zacisnąć żabkę i obejdzie się nawet bez imadła. problem pojawia się, gdyby cały gwint był zaklejony :???:, wtedy na zimno raczej nie odkręcisz... Quote Link to post Share on other sites
Shepart Posted June 23, 2008 Author Report Share Posted June 23, 2008 (edited) mielcu już dawno sobie poradziłem z tym problemem ale dzięki za poradę ;P tak jak chłopaki wcześniej mówili trzeba było użyć klucza płaskiego i targać tym z całej siły aż puści ;P Edited June 23, 2008 by Shepart Quote Link to post Share on other sites
mielcu Posted June 23, 2008 Report Share Posted June 23, 2008 Odpisałem tak dla ścisłości, żeby rozwiać wszelkie wątpliwości użytkowników, co do używania dużych narzędzi i przemocy ;-) w replikach za 1-2k. Sprawdzone, nie ma śrubki, gwint zostanie :-F , można śmiało kręcić (tylko w dobrą stronę). a temat można zamknąć... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.