METEOR Posted April 13, 2008 Report Share Posted April 13, 2008 (edited) Witam Przymierzam sie do tuningu mojej m15 , chce wyciągnąć jak najwiekszą wytrzymałość przy jak najmniejszych naprężeniach GB i z dobrym rof-em części które wybrałem do tuningu to : - Gearbox V.2 wzmocniony z łożyskami kulkowymi 7mm Systema - bor up do m15 sytema - zębatki Torque Up Systema -Wzmocniona prowadnica sprężyny z łożyskowaniem V.2 Systema - sprężyna m120 - lufa precyzyjna 6.04 SYSTEMA - gumka hop (siu)up sylikonowa SYSTEMY Ile na takim zestawie uzyskam fps i ile mi pociągnie bez żadnych awarii??? Jakie części moge ewentualnie dokupić do tego zestawu aby był bardziej wytrzymły i GB dobrze pracował prosze o pomoc pozdrawiam METEOR Edited April 13, 2008 by METEOR Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted April 13, 2008 Report Share Posted April 13, 2008 Dobry zestaw... FPS będzie z 430 przy dobrym złożeniu, a jeśli dokupisz innego oringa do głowicy tłoka i uszczelnisz komorę HU to z 450 luzem. Polecam iść do sanitarnego i wybrać odpowiedni oring (weź starego i wybierz minimalnie większy, znajdziesz go wśród oringów do siłowników). Quote Link to post Share on other sites
Sebek18 Posted April 13, 2008 Report Share Posted April 13, 2008 (edited) Ja myślałem nad Zestaw Tune-Up Kit M120s do M4A1, M15 Carbine HurricanE i Zestaw zębatek - Torque Up Classic Army i zamiast sprężyny hurrican to gurdera również m120 lub ATK 200% TORQUE Gear v.2 i sprężyne gurdera m110 co do tego drugiego to mam obawy... Edited April 13, 2008 by Sebek18 Quote Link to post Share on other sites
METEOR Posted April 13, 2008 Author Report Share Posted April 13, 2008 misiek dzięki za pomoc, a czy poza lepszym oringiem jakaś część spowodowała by lepszą kulture pracy GB ??? ps; Sebek twój post nic nie wniósł do tematu :poddanie: Quote Link to post Share on other sites
Tomol Posted April 13, 2008 Report Share Posted April 13, 2008 Dobrze wypodkładkować :-P Quote Link to post Share on other sites
Sebek18 Posted April 13, 2008 Report Share Posted April 13, 2008 Treść postu usunięto, ponieważ użytkownik ignoruje uwagi moderatorskie. Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted April 13, 2008 Report Share Posted April 13, 2008 Dokładnie - dobry shimming = ytrzymałość dożywotnia :D. Musi być tak, żeby zębatki nie miały za dużego tarcia, a luzy muszą być w okolicach 0,1mm. Bardzo ciężka sprawa, no i trzeba też zrobić to tak, żeby zęby tłoka i silnika dobrze zazębiały się z zębami zębatek... Nie bagatelizuj oringa - systema robi dużo mniejsze niż potrzeba, a straty mocy na tym elemencie dochodzą nawet do 50 - 60F/s! To marnotrawstwo forsy (taki drogi borek, a po wydaniu ~1zł w sanitarnym dopiero osiągniesz jego pełne możliwości). Quote Link to post Share on other sites
METEOR Posted April 13, 2008 Author Report Share Posted April 13, 2008 Jak zmienić tego oringa bo w życiu tego nie robiłem??? Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted April 14, 2008 Report Share Posted April 14, 2008 Oring to ta czarna gumowa uszczeleczka na głowicy tłoka (mam nadzieję że to wiesz :D ). Poprostu ściągasz palcem. Można też rozkręcić głowicę tłoka jak do montażu, zdiąć górną połówkę i wyjąć (coś takiego jak tu (oring to ten czarny torus) : http://asgshop.pl/pics/tg-21.jpg ). Quote Link to post Share on other sites
METEOR Posted April 14, 2008 Author Report Share Posted April 14, 2008 Dzięki bardzo za pomoc misiek :wink: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.