luke0047 Posted April 25, 2008 Report Share Posted April 25, 2008 (edited) Witam Kupilem replike mp7a1 firmy galaxy. Niestety tego samego dnia zablokowal mi się gearbox. Rozkręcilem GB i złożylem. Postrzelałem troche i znów to samo. Ponownie rozkręcilem i złożylem. Powtórzyłem tą czynnosć pare razy aż do momentu gdy po zacięciu sie nacisnąłem spust i silnik ruszył, tyle tylko ze nic poza nim nawet nie drgneło!!. rozkręcilem patrzę a tu zębatka na końcu wała silnika do polowy ścięta. Co mogę zrobić żeby wreszcie ta replika strzelała jak trzeba?? Może wymienić cały GB, ale gdzie go kupić. Może ktos miał taki sam problem?? Edited April 25, 2008 by luke0047 Quote Link to post Share on other sites
Crusher Posted April 26, 2008 Report Share Posted April 26, 2008 (edited) Mam tą mp7-mkę i działa jak ta lala. Możliwe że chińczyk ktoryskładał tą Twoją był głodny i spieszyło mu sie do domu :P Trzeba było oddać na gware, a nie samemu sie w to bawić. Jest troche zabawy przy rozkładaniu Mp7, wiec możliwe ze coś samemu schrzaniłeś. Btw. co to znaczy zablokował? Tłok sie nie rusza? może bateria lipna? Edited April 26, 2008 by Crusher Quote Link to post Share on other sites
luke0047 Posted April 26, 2008 Author Report Share Posted April 26, 2008 Wiesz uważałem i zrobiłem to bardzo dokładnie więc nie wydaje mi sie zebym coś pomylił. Po złożeniu zachował sie identycznie jak przed rozkręceniem, postrzelał troche i stop. Pisząc zablokował mialem na myśli żę wytwarzany przez silniczek moment obrotowy nie był w stanie pokonać oporu stojących w miejscu zębatek. Moim zdaniem to wada fabryczna dlatego że czasami gdy sie zablokował uderzyłem w kolbe i strzelał dalej. Co do bateri myśle ze słaba nie ścieła by zebatki.Wiec albo sie myle albo miałem poprostu pecha. Tak czy inaczej coś musze z tym zrobić. Co byś zrobił na moim miejscu, zaryzykował i kupił GB od galaxy?? Quote Link to post Share on other sites
Crusher Posted April 26, 2008 Report Share Posted April 26, 2008 Skoro zębatki sie zablokowały to być może tłok był w tylnym położeniu a zebatki źle wypodkładkowane.. i bateria może tego nie uciągnęła. Może był źle założony antireversal, albo nie do końca wbite łożyska. Albo coś sie dostało między zębatki, albo zły odlew ich. Osobiście nie widze innej możliwości... Czy ja bym zaryzykował i kupił gb Galaxy? Tak, o ile w ogóle taki znajdziesz.. Quote Link to post Share on other sites
luke0047 Posted April 26, 2008 Author Report Share Posted April 26, 2008 Wiesz myślałem sobie że skoro można w polsce oddać na naprawe gwarancyjną to chyba nie problem aby sklep zamówił GB w producenta??. No przecież firma produkująca cokolwiek nie zakładała chyba że ich wyrób nigdy sie nie popsuje. Tak na zdrowy rozsądak powinny być częsci nawet choćby z serwisu, mam nadzieję ;-) . Quote Link to post Share on other sites
yohans Posted May 2, 2008 Report Share Posted May 2, 2008 Ja mam podobnie w M4 BOYI. U mnie blokował się tłok, bo gearbox był wpuklony do środka i przycinał tenże tłok. Myślę, że mocniejsza bateria na jakiś czas rozwiąże problem. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.