Spottswood Posted July 20, 2008 Report Share Posted July 20, 2008 (edited) Witam. Po chwili przerwy postanowiłem postrzelać z AK. Bateria naładowana, wszystko pięknie do momentu aż jej nie podłączyłem. Po naciśnięciu spustu silnik tylko tak pykał, jak by nie miał siły ruszyć GB i grzały się przewody od baterii. Miernikiem posprawdzałem baterię, instalację i silnik ... wszystko gra, zero zwarcia. No jak wszystko gra, to dlaczego dalej jest tak samo? Postanowiłem odkręcić silnik i sprawdzić czy się nie zatarł. Silnik ok, ładnie chodzi ale czemu nie chce ruszyć GB? Zamontowałem go ale bez przykręcania, podpiąłem baterię, nacisnąłem spust i co ? ... strzela. Ale już po wkręceniu śrub ani myśli ruszyć, tylko dalej "pyka". Zębatki po szybkim przeglądzie chirurgicznymi metodami wydają się być ok. Czyżby coś w GearBoxie samoistnie się wygięło? Liczę na was :) Pozdrawiam. Edited July 20, 2008 by Spottswood Quote Link to post Share on other sites
EdwinS Posted July 21, 2008 Report Share Posted July 21, 2008 Moze za mocno przykreciles srube, ktora jest na spodzie chwytu pistoletowego. Nie dokrecaj jej do konca. Odkrec, sprawdz czy strzela, dokrec mocniej az uzyskaz zadowalajacy efekt. Byc moze przyczyna jest cos innego ale sprobuj tego. Quote Link to post Share on other sites
sirgornik Posted July 21, 2008 Report Share Posted July 21, 2008 Sprawdz czy nie ma gdzies przebicia na gearbox, a jak nie to spraw styki przy spuscie ;] Quote Link to post Share on other sites
Spottswood Posted July 21, 2008 Author Report Share Posted July 21, 2008 Wzięła mnie dzisiaj irytacja i zajrzałem do wnętrza GB. Po obadaniu podzespołów wynik był zadowalający, nic uszkodzonego. Poskładałem wszystko do kupy i dalej to samo ... po przykręceniu dwóch długich śrubek mocujących silnik do GB, napęd dalej się blokuje. Cholera już mnie bierze, bo wszystko wydaje się być tak jako powinno, a jednak gdzieś jest usterka. Zdjęcie prezentuje śrubki o które mi chodzi. Macie jeszcze jakieś pomysły co może być przyczyną blokowania się ? Quote Link to post Share on other sites
HUGO_HUGO Posted July 21, 2008 Report Share Posted July 21, 2008 Tak jak już kolega edwins pisał za mocno jest dokręcona śruba u dołu chwytu poluzuj ją np.1 obrót i próbuj strzelać powinno zadziałać. Pozdro 8-) Quote Link to post Share on other sites
Spottswood Posted July 30, 2008 Author Report Share Posted July 30, 2008 GB nasmarowany, wszystko złożone a dalej się coś blokuje. Robiłem tak jak radziliście i nic ... cholera człowieka bierze. Silnik lekko rusza zębatkami i dalej nimi nie kręci. Quote Link to post Share on other sites
Cyrek Posted July 30, 2008 Report Share Posted July 30, 2008 (edited) Tak się stało z mp5 wella kolegi, gdy zostawił ją na długi czas ze sprężyną naciągniętą do połowy. Po zwolnieniu wszystko działało. A jeżeli rozbierałeś wszystko i nic to może coś z silnikiem, a nie samym wnętrzem GB. Edited July 30, 2008 by Cyrek Quote Link to post Share on other sites
Ostatni Cyc Posted July 31, 2008 Report Share Posted July 31, 2008 Może gdzieś masz kable zbytnio ponaciągane i się nie stykają? Wiem, że dość prymitywna uwaga, ale bazuje na moich problemach związanymi z elektryką w AEG'ach, które były z początku zbyt wywyższone przeze mnie :D. Quote Link to post Share on other sites
Shikamaru Posted August 2, 2008 Report Share Posted August 2, 2008 Mam to samo, różnica tylko jest taka że moja Cmka jest nowa. U mnie po pierwszych 4 wystrzelonych kulkach było dokladnie to samo. Podłączyłem batke na noc i nastepnego dnia broń chodziła całą godzine;/ Do tego jak włączam na semi to mi sie blokuje. Chodze wkur***** bo wakacje sie kończą a ja na 2-3 tygodnie bede musiał CMke wysłać do serwisu:/ Quote Link to post Share on other sites
masiu9 Posted August 3, 2008 Report Share Posted August 3, 2008 W takim razie z tego co piszesz przyczyną "usterki" może być kiepska bateria, która nie daje rady naciągnąć sprężyny. Jeśli masz możliwość to sprawdź na innej baterii. Quote Link to post Share on other sites
Spottswood Posted August 8, 2008 Author Report Share Posted August 8, 2008 Bateria odpada. Podłaczałem GB nawet do prostownika ... dalej to samo. Quote Link to post Share on other sites
HUGO_HUGO Posted August 10, 2008 Report Share Posted August 10, 2008 Bateria odpada. Podłaczałem GB nawet do prostownika ... dalej to samo. To coś mi sie wydaje że po tym zabiegu już nie zadziała. :poddanie: Quote Link to post Share on other sites
steraf Posted August 10, 2008 Report Share Posted August 10, 2008 (edited) Zależy jakie napięcia dawał ten prostownik, zresztą nawet 12V na kilka strzałów nie powinno zaszkodzić nawet taniej raplice. Różnica pomiędzy prostownikiem a dobra batka jest bardzo niewielka raczej wcale jej nie ma. edit; oczywiście zależy to od klasy samego prostownika. Edited August 10, 2008 by steraf Quote Link to post Share on other sites
MAREA Posted August 15, 2008 Report Share Posted August 15, 2008 U mojego kumpla było to samo i nie kontaktował spust, a jak ominęliśmy spust to ak strzelał. Quote Link to post Share on other sites
sliwek89 Posted August 15, 2008 Report Share Posted August 15, 2008 Moze byc tak ze jakims cudem silnik dostal lewe obroty... rozlacz kable i zamien miejscami... nic nie powinno sie stac jesli je tak podlaczysz (znaczy nie spali sie nic :)) a moze naprawic.. jesli to dalej nie pomoze to moze oznaczac ze nawet szczotki w silniczku sie zabrudzily.. Quote Link to post Share on other sites
Gumski Posted August 16, 2008 Report Share Posted August 16, 2008 (edited) Riddick' date='31/7/2008, 11:29' post='820656']Może gdzieś masz kable zbytnio ponaciągane i się nie stykają? Wiem, że dość prymitywna uwaga, ale bazuje na moich problemach związanymi z elektryką w AEG'ach, które były z początku zbyt wywyższone przeze mnie :D. Pan jest baardzo blisko :) Miałem objawy identyczne, silnik odkręcony się obraca a przykrecony do obudowy GB już tylko 'pyka'. Nie wiem jaka cholera w tym siedzi bo na logike jeśli prąd przepływa to kurde przepływa. Pomogło wyczyszczenie styków spustu wewnątrz GB. Problem u mnie pojawiał się 2/3 razy. Za każdym razem ten sam zabieg i włala! Śmiga. Okazało się, że tam też po jakimś czasie trafia smar i zaklóca pracę. Dziwne, co? ;-) Obyś też miał tak prostą przyczynę przy identycznych objawach - życzę powodzenia! Edited August 16, 2008 by Gumski Quote Link to post Share on other sites
felek Posted August 18, 2008 Report Share Posted August 18, 2008 Sprawdź czy nie masz źle spodkładkowanego geara. Chodzi o to ,że może przełożyłeś jedną podkładkę i zębatki nie mogą się ruszać. Wyjmij tłok, sprężyne, skręć gb na maxa i zobacz czy możesz palcem ruszać zębatki. powinny chodzić bez wiekszych oporów, ale bez przesady. nie mogą latać w górę i w dół na łożyskach , jedynie minimalnie 1-2 mm. Quote Link to post Share on other sites
sliwek89 Posted August 18, 2008 Report Share Posted August 18, 2008 Jako ze wczoraj (tj Niedziela) mialem podobny problem... ale okazalo sie ze byly przebicia na GB... zobacz czy jakis kabelek nie dotyka bezposrenio GB Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.