Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

"Scorpion Bite 2004" - Propozycja



Recommended Posts

Uwaga.

Jako że zorganizowanie zotu kilkudniowego jest raczej niemożliwe w chwili obecnej, proponuję przyjąc formę jednodniową.

Otóż w dniu 3 lipca b.r. proponuję zorganizować zlot na terenie Rzeszowa ograniczony wielkością poligonu do 45-60 osób. Koszt takiej imprezy zamknął by się w pamiątkowych naszywkach i ewentualnie żarciu. Dojazd we własnym zakresie.

Jeżeli pomysł spotka się z dużym zainteresowaniem to ustalimy szczegóły i od przyszłego tygodnia zacznę zbierać kasę.

 

Inna możliwość to zakwaterowanie ... we własnych namiotach :D. Ale o tym się jeszcze pomyśli.

 

Jak na razie czekam na opinie, pomysły, komentarze i uwagi.

Za wszystkie szczerze dziękuję.

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Ok. Dzisiaj przysiądę i na czwartek sklecę podstawy strony n.t. zlotu wraz z regulaminem i informacjami typu mapa dojazdow itp.

Jeżeli będą chętni to zapisy od poniedziałku lub wtorku. Odbywały się będą poprzez wpłatę kasy na konto którego numer podam w chwili otwrcia zapisów.

Wzór zgłoszenia równierz podam na stronie.

Tutaj podam oczywiście adresik stronki :)

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Wyciąg z http://wmasg.pl/text.php?dzial=airsoftgun&text=slownik :

 

"Zlot - Zlot Maniaków Air Soft Gun (ZMASG) - to ogólnokrajowa impreza ASG, organizowana przez jedną lub więcej grup airsoftowych. Zlot trwa co najmniej dwa pełne dni. Organizator Zlotu podaje do powszechnej wiadomości za pośrednictwem WMASG o zamiarze zorganizowana imprezy co najmniej na trzy miesiące przed planowanym terminem. Organizator ustala, w oparciu o obowiązujące zasady bezpieczeństwa, regulamin zlotu, jego program oraz terminarz. Organizator zapewnia zakwaterowanie uczestników w miejscu zlotu, przynajmniej jeden gorący posiłek w każdym dniu Zlotu. Dodatkowo, poza scenariuszami rozgrywek, organizator zapewnia inne atrakcje w trakcie trwania Zlotu. Organizator czuwa nad przebiegiem Zlotu i jest za niego odpowiedzialny przed środowiskiem ASG."

 

"manewry - ogólnokrajowa impreza ASG, organizowana przez jedną lub więcej grup airsoftowych. Manewry mogą trwać dowolną ilość dni. Organizator podaje do powszechnej wiadomości za pośrednictwem WMASG o zamiarze zorganizowania manewrów na jeden miesiąc przed planowanym terminem. Organizator zapewnia teren, na którym odbywać się będą manewry. Organizator przygotowuje scenariusz manewrów. Organizator nie ma obowiązku zapewnienia zakwaterowania ani aprowizacji w trakcie trwania manewrów. Manewry odbywają się zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa."

 

"potyczka - spotkania grup airsoftowych mające charakter lokalny, jednodniowy. W potyczkach mają prawo uczestniczyć wszystkie grupy airsoftowe. Informacje o potyczkach zamieszczane są na bieżąco, w działach lokalnych forum WMASG. Potyczki odbywają się zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa."

 

Przytoczenie przyjętych swego czasu i zamieszczonych w słowniku pojęć nie ma być formą czepliwości, a jedynie próbą usystematyzowania znaczeń poszczególnych sformułowań.

Może wprowadzać bowiem w błąd określenie "zlot" dla jednodniowej imprezy, organizowanej, ze względu na termin podania do wiadomości, lokalnie i dla ograniczonej liczby osób.

Wyjątek od zasady stanowił zlot w Mikstacie, jednakże było to podyktowane względami wyższego rzędu.

Jestem zdania, że usystematyzowanie używanych pojęć wprowadzi więcej jednoznaczności w życiu polskiego airsoftu.

Link to post
Share on other sites

Hmmm..... Czeeeeepiasz sie.

Ale powaznie.

Niech będzie że są to manewry. Pewnie zaraz będzie że nie jest miesiąc przed ... ale po prostu tak jest propozycja terminu. Nie wszyscy muszą się z tym terminem zgodzić.

 

Moje zdanie jest takie: umieszczam to w ogólnopolskich bo nie wszyscy np z Krk zaglądają na forum podkarpackie a z Krk jest niedaleko więc mogą wdepnąć. Może ktoś z innych województw planuje pobyt w tym rejonie w owym czasie i chciałby sobie z nami stzelić.

Że jednodniowy: Jasne .. Może być dwu czy nawet trzy-dniowy. Tylko że są problemy z zakwaterowaniem. Nie sądzę żeby kogoś było stać zapłacić 70 PLN wpisowego.

 

A poza tym to zapraszam. Może sam wdepniesz ;)?

Link to post
Share on other sites

Ok. Więcej szczegułów.

Plan na dzień dzisiejszy prezentuje się następująco.

0800: Spotkanie w punkcie zbiorczym, wydanie naszywek i identyfikatorów.

0830: Wymarsz/wyjazd w kierunku poligonu.

0900: Rozpoczęcie przygotowań do walk.

0930: Oficjalne rozpoczęcie działań bojowych.

0930: Szybka partia 3 drużyny przeciw sobie (taka sweet rzeźnia bez scenariusza) co by się rozgrzać nieco

1100: Rozpoczęcie scenariusz głównego - szczegóły w sobotę na stronie

1330: Zakończenie scenariusza głównego, czas na posiłek, robienie fotek i wymianę wrażeń

1430: Rozpoczęcie nieregularnych działań bojowych

1700: Przygotowania do ogniska

1715: Rozpoczęcie ogniska

2030: Oficjalne zakończenie manewrów

 

Propozycje odnosnie programu proszę na forum :D

Link to post
Share on other sites

Dobra.. Przewidywany program imprezy już był. Teraz pora na regulamin.

Przepraszam wszystkim że zamieszczam go tutaj ale ostatnio tyram po 14 godzin na dobę i nie za bardzo mam kiedy zrobić stronkę.

 

Regulamin manewrów drużyn paramilitarnych 3 lipca 2004.

I. Uczestnictwo

1. W manewrach uczestniczyć mogą jedynie osoby które ukończyły 18 rok życia i mające pełną zdolność do czynności prawnych. Organizator może poprosić o okazanie dowodu tożsamości w celu potwierdzenia pełnoletności.

2. W manewrach mogą uczestniczyć osoby które ukończyły 16 lat i posiadają pisemną zgodę rodziców. W razie podejrzenia o sfałszowanie pisemnej zgody rodziców lub opiekunów organizator zastrzega sobie prawo do usunięcia uczestnika z manewrów bez zwrotu wpisowego.

3. Każdy uczestnik manewrów musi posiadać własną broń ASG.

4. Każdy uczestnik jest zobowiązany do wpłaty wpisowego w określonym przez organizatora terminie. Wszelkie pieniądze wpłacone po upłynięciu terminu określonego przez organizatora nie podlegają zwrotowi.

5. Osoby łamiące postanowienia regulaminu zostaną natychmiastowo wykluczeni z uczestnictwa w manewrach. Do usunięcia osoby wykluczonej z terenu manewrów może zostać użyta policja.

II. Zasady bezpieczeństwa

1. Wszyscy uczestnicy oraz zaproszeni obserwatorzy zobowiązani są do noszenia gogli ochronnych na terenie walk. Sugeruje się również nie zdejmowanie gogli w strefie bezpieczeństwa.

2. Organizator zobowiązuje się do wyznaczenia strefy bezpieczeństwa.

3. W strefie bezpieczeństwa obowiązuje całkowity zakaz strzelania z broni ASG. Broń należy zabezpieczyć oraz na lufę nałożyć zatyczkę ochronną lub w przypadku nie posiadania takowej usunąć magazynek.

4. Organizatorzy przypominają że broń ASG może oddać jeden lub dwa strzały nawet po usunięciu magazynka, więc radzimy zachować szczególną ostrożność.

5. Zakazuje się strzelania do osoby bez gogli ochronnych.

6. Zakazuje się strzelania osobie nie noszącej gogli ochronnych.

7. Uczestnik nie noszący gogli ochronnych jest uważany za wykluczonego z rozgrywki.

8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie szkody materialne i zdrowotne powstałe w czasie manewrów, będące wynikiem działań uczestników. Każdy uczestnik ponosi odpowiedzialność tylko za siebie.

9. Ze względów bezpieczeństwa na terenie manewrów obowiązuje całkowity zakaz spożywania alkoholu do czasu zakończenia wszelkich działań bojowych.

10. Na terenie manewrów obowiązuje całkowity zakaz spożywania środków odurzających innych niż alkohol, zarówno w czasie działań bojowych jak i po ich zakończeniu. Osoby przyjmujące takie środki będą bezwzględnie usuwane z terenu manewrów.

11. Obowiązuje całkowity zakaz używania broni białej w czasie manewrów, jednak dopuszczalne jest posiadanie broni białej jako elementu wyposażenia. Osoba która w czasie trwania rozgrywek dobędzie broni białej zostanie natychmiastowo usunięta z terenu manewrów i fakt ten zostanie zgłoszony policji.

12. W wypadku pojawienia się w okolicy osoby cywilnej należy dla jej bezpieczeństwa przerwać wszelkie działania a każdy uczestnik manewrów jest uprawniony do poinformowania tejże osoby o działaniach prowadzonych na terenie, odpowiedzeniu na wszelakie pytania oraz poproszenie o opuszczenie terenu rozgrywek.

III. Zasady walki.

1. Trafienie w każdą cześć ciała, wyposażenia lub umundurowania oznacza wyeliminowanie z dalszej rozgrywki. Wyjątkiem jest broń ASG.

2. Rykoszety również powodują wyeliminowanie.

3. Nie istnieje pojęcie strzału oddanego wcześniej. Przy jednoczesnym (w granicach dziesiątych sekundy), dwustronnym otwarciu ognia z pola rozgrywki schodzą obaj gracze.

4. Trafienie w broń ASG powoduje jej wykluczenie z dalszej rozgrywki, jednak nie wyklucza właściciela broni. Z wykluczonej broni ASG nie można oddawać strzałów.

5. Osoba wyeliminowana ma obowiązek: - trzymać broń w sposób wyraźnie zaznaczający że zostało się trafionym

- zawiązać wokoło głowy szarfę przydzieloną przez organizatora

- zasygnalizować fakt trafienia poprzez okrzyk „dostałem”

6. Osoba wyeliminowana może pominąć okrzyk jeżeli mogłoby to ujawnić skryte działanie osoby która oddała celny strzał.

7. Osoba wyeliminowana od chwili zasygnalizowania trafienia zachowuje całkowite milczenie. Obowiązuje ją zakaz porozumiewania się zarówno z osobami biorącymi udział w walce jak i innymi wyeliminowanymi. Zakaz obejmuje zarówno rozmowy bezpośrednie jak i dawanie znaków, środki łączności i inne metody porozumiewania się.

8. Osoba wyeliminowana pozostaje w miejscu trafienia do chwili zakończenia działań bojowych w miejscu gdzie osoba trafiona się znajduje lub przeniesienia ich w inne miejsce.

9. Osoba wyeliminowana nie może pomagać lub przeszkadzać w toczących się w pobliżu walkach, nie może oddawać strzałów z broni ASG zarówno na terenie działań jak i w strefie bezpieczeństwa.

10. Osoba wyeliminowana może przekazać swoją broń ASG innemu uczestnikowi jednak przekazanie może nastąpić jedynie w miejscu w którym osoba przekazująca broń została wyeliminowana.

11. Gracz któremu skończyła się amunicja nie zostaje wykluczony z walk ASG.

12. Osoba wyeliminowana może przekazać amunicję innemu uczestnikowi jednak przekazanie może nastąpić jedynie w miejscu w którym osoba przekazująca amunicję została wyeliminowana.

IV. Postanowienia końcowe

1. Na używanie kamer lub aparatów fotograficznych w czasie manewrów należy uzyskać zgodę organizatora.

2. Każdy uczestnik porusza się po terenie rozgrywki na własne ryzyko.

3. Rozgrywka może zostać przerwana przez organizatora w każdej chwili. W wyjątkowych okolicznościach jak nieszczęśliwy wypadek czy najazd policji rozgrywkę może przerwać każdy uczestnik manewrów.

4. Podział uczestników na grupy ustala organizator.

5. Organizator nie bierze odpowiedzialności za nieszczęśliwe wypadki w czasie trwania manewrów.

6. Organizator nie bierze odpowiedzialności za wszelki sprzęt zagubiony, zniszczony lub uszkodzony w czasie trwania manewrów.

7. We wszystkich okolicznościach i sprawach nie przewidzianych w regulaminie zdanie decydujące ma organizator. Jego decyzja jest nieodwołalna.

8. Karą za zachowania sprzeczne z regulaminem i zasadami fair-play jest usunięcie uczestnika z manewrów bez zwrotu wpisowego.

 

Oto wzór oświadczenia dla rodziców osób niepełnoletnich (które ukończyły 16 rok życia)

 

Oświadczenie

 

My, niżej podpisani Anna i Jan Kowalscy, jako rodzice / opiekunowie Marty / Marka Kowalskiej/go urodzonego w dniu 1 stycznia 1987 roku, wyrażamy niniejszym zgodę, by nasz/a córka/syn (podopieczna/podopieczny) brał/a udział w manewrach dnia 3 lipca 2004 z użyciem broni Air Soft Gun. Jednocześnie oświadczamy, iż jest nam wiadomym, że manewry polegają na oddawaniu przez uczestników strzałów do siebie (symulacja walki) z replik broni o napędzie pneumatycznym kulkami plastikowymi o średnicy 6 mm i masie do 0,33 g. Jest nam również wiadomym, że używane przez uczestników repliki są napędzane sprężonym powietrzem lub gazem i wyrzucają pocisk z prędkością początkową do 200 m/sek., na odległość do 100 m, także seriami. Jest nam także wiadomym, że w manewrach udział biorą osoby pełnoletnie w różnym wieku. Oświadczamy dodatkowo, że mamy świadomość, iż uczestnictwo w manewrach jest obarczone ryzykiem zaistnienia nieszczęśliwych wypadków, tj. potłuczeń, otarć, złamań, a także, w skrajnym przypadku, utratą oka lub oczu, a wszystkie mogące zaistnieć wypadki, mogą doprowadzić do trwałego uszkodzenia zdrowia i ciała, w tym do utraty wzroku. Oświadczamy, że wyrażamy zgodę na ponoszenie takiego ryzyka przez naszą córkę / syna / podopieczną / podopiecznego i oświadczamy, że w razie zaistnienia wypadku, gdzie ofiarą będzie nasza córka / syn / podopieczna / podopieczny, nie będziemy wnosić roszczeń odszkodowawczych, ani wnosić o zastosowanie jakichkolwiek konsekwencji prawnych wobec sprawcy wypadku bądź organizatora manewrów ASG.

 

 

 

 

...........................................

(podpisy)

 

 

Zaczerpnięte z WMASG.pl

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Co do strzelanki w Tarnowie w Mleczarni.

Możemy zorganizować, no problemo. Mam prożbę o podanie terminu i ilości chętnych, jak będę miał orientacyjne dane to ustalimy termin i dam ogłoszenie. Dodam że Tarnów się rozwija na strzelanki rególarnie przychodzi 10 - 12 osób w tym 4 elektryki.

Link to post
Share on other sites

Ludzie. Moja propozycja to załóżcie nowy topic na forum a nie śmiećcie tego. Tu jest o Scorpion Bite.

 

A przyjechać to ja przyjadę z przyjemnością, a z reszta się pogada i moze większą ekipą wdepniemy :). Termin mi jest obojętny tylko 4 dni wcześniej musze wiedzieć żeby wolne wziąść.

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Nie Frugo.. nie jestes...

Łopatologicznie tłumacząc Haftkom Rzeszów dało ciała i nie odpowiadają na maile i telefony wobec czego naszywek nie będzie. Szkoda ale przynajmniej kosz imprezy znacznie się redukuje.

Na dzień dzisiejszy jest to 5 zł od osoby (koszt identyfikatorów i szarf do oznaczania przynależności do drużyn / trupów) a do tego dojdzie prawdopodobnie żarcie w postaci grochówki, tylko zależy czy dogadam się z wojskowymi.

Jutro równierz okaże się czy będzie dostawca wody mineralnej (wypadnie po 1,5l na głowę). Myślę więc ze jutro już wszystko będzie jasne.

Sumaryczny koszt imprezy na 100% zamknie się w 10 zł od osoby.

 

Sorrki za takie opóźnienia ale na prawdę ilość biurokracji przez jaką muszę przebrnąć jest olbrzymia. Nawet nie przypuszczałem że zorganizowanie tak małej imprezy wymaga tylu zezwoleń i biegania. Byłoby łatwiej gdybym miał więcej wolnego czasu a wypada tak że mam 1,5h pomiędzy jedną pracą (07:30-14:30) a drugą (16:00-00:00). W takich godzineach ciężko jest cokolwiek załatwić.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...