JJ z TF Posted August 11, 2008 Report Share Posted August 11, 2008 Jak w temacie. Problematyczne Auto na singlu. Jak to sprawnie, szybko i w domowym warsztacie naprawić ? Problem występuje przy wciśnięciu spustu "tak do połowy" ale i normalnie też "wali na auto" Quote Link to post Share on other sites
Borol Posted August 11, 2008 Report Share Posted August 11, 2008 Tak to już jest czasami w tych naszych chińskich replikach. W JG to się zdarza nagminnie. O ile dobrze wiem sam tego tak łatwo nie naprawisz,Albo się przyzwyczaisz albo wyślij na gwarancję. Quote Link to post Share on other sites
JJ z TF Posted August 11, 2008 Author Report Share Posted August 11, 2008 Ok, a GB wyciąga się podobnie jak innych renomowanych firm, czyt. CA, TM(bo takie znalazłem tylko tematy). Jest to mój pierwszy emkowaty AEG (wcześniej same AK). Zastanawiam się jak jest z selektorem ognia. Mam go przestawiać na SAFE czy jest jakaś inna metoda? Quote Link to post Share on other sites
felek Posted August 12, 2008 Report Share Posted August 12, 2008 GB wyciagasz w HK416 Agm w bardzo prosty sposób. W kolbie odkręcasz śrubę która jest w prowadnicy, odkręcasz chwyt poprzez wyjecie silnika pod którym są jeszcze 2 subki, wybijasz 3 bolty (jeden jest tuż nad spustem) i odkręcasz zatrzask magazynka. Wtedy zchodzi ci całe górne body ,ale jeszcze nie wyciagniesz gb. Blokuje go podajnik kulek czy jakoś tak. Wykręć 2 srubki z niego i wtedy wyciagnij gb. Co do braku singla to też zauważam problemy. Może u ciebie w GB nie łapać 3 zębatka (ta co porusza tłok i popychacz ) rozdzielacza trybu ognia przez co nie masz singla. Pobaw sie podkładkami tylko pamiętaj żeby nie spasować za mocno tych zebatek.... Quote Link to post Share on other sites
JJ z TF Posted August 13, 2008 Author Report Share Posted August 13, 2008 Nie będę się z tym szarpał. Wysyłam na gwarancję i zobaczymy co z tym fantem zrobią. Quote Link to post Share on other sites
felek Posted August 15, 2008 Report Share Posted August 15, 2008 eh można powiedzieć że u mnie problem został rozwiązany. Wymieniony został przerywacz i płytka selektora. Nie obyło się bez poprawek. Pod przerywacz wsadzony został fragment izolacji kabla. Teraz czasami sie zacina i trzeba z semi na auto a potem znowu na semi. Dopiero jest semi. Z auto jest podobnie. 6 h siedział nad tym serwisant z gunsmitha(Karol vel Ran ). Dzięki jego wysiłkom wszystko działa jak należy. Quote Link to post Share on other sites
JJ z TF Posted August 15, 2008 Author Report Share Posted August 15, 2008 No to cieszę się że chociaż u ciebie paca jak trzeba. Zobaczymy co gunfire'owcy wykombinują u mnie. Quote Link to post Share on other sites
felek Posted August 16, 2008 Report Share Posted August 16, 2008 No wiesz nie ma róży bez kolców. Czasami się spust zacina ,co mam nadzieje w najbliższym czasie poprawić kropelką i kawałkiem jakiejś cieńszej izolacji kabla. Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted August 19, 2008 Report Share Posted August 19, 2008 (edited) Pod przerywacz wsadzony został fragment izolacji kabla. Średnia metoda. Lepiej się sprawdza (i duuużo dłużej działa) jak popracuje sie trochę przy przerywaczu w inny sposób. Wyciąga sie go z GB i powiększa dolną część otworu okrągłym pilniczkiem o około 0,26-0,3mm. Po włożeniu go na miejsce aby nie latał za bardzo u góry dajesz wytrzymały fragment metalu ale dopasowany do okrągłości. W ten sposób sam przerywacz znajduje się wyżej o ok 0,26-0,3mm i nie ma problemu już z tym, że w przyszłości znowu się wytrze ponieważ większą częścią wykonuje swoją pracę. Cały patent polega na dokładnym spasowaniu. No i nie trwa to 6h tylko max 1h. Edited August 19, 2008 by luglo Quote Link to post Share on other sites
JJ z TF Posted August 19, 2008 Author Report Share Posted August 19, 2008 U mnie sprawa zakończyła się serwisem gwarancyjnym. Do wymiany (chyba?) poszedł przerywacz i po zawodach. Myślę że nie powinniśmy grzebać w tym, tylko na gwarancję. W końcu w opisach piszą że replika przestrzeliwana (czytaj sprawdzana), więc skoro "sprawdzają" to niech to robią porządnie. Obyłoby się bez problemów z paczkami ( ich dodatkowe koszty) Temat chyba może zostać otwarty, może inni też wpadną na jakieś genialne pomysły. Pzdr Quote Link to post Share on other sites
Trzewik Posted July 19, 2009 Report Share Posted July 19, 2009 U mnie tez wystepuje ten problem... :P w HK416 AGM (NO.052) niewiem czy na gware czy jakos to zrobic... :/ PS. nie chce brac na siebie odpowiedzialnosci w tę robote, bo nie za bardzo umiem sie bawic w to rozkrecanie, robienie itp. :o Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.