Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Full auto na singlu


Recommended Posts

Ok, a GB wyciąga się podobnie jak innych renomowanych firm, czyt. CA, TM(bo takie znalazłem tylko tematy). Jest to mój pierwszy emkowaty AEG (wcześniej same AK).

Zastanawiam się jak jest z selektorem ognia. Mam go przestawiać na SAFE czy jest jakaś inna metoda?

Link to post
Share on other sites

GB wyciagasz w HK416 Agm w bardzo prosty sposób. W kolbie odkręcasz śrubę która jest w prowadnicy, odkręcasz chwyt poprzez wyjecie silnika pod którym są jeszcze 2 subki, wybijasz 3 bolty (jeden jest tuż nad spustem) i odkręcasz zatrzask magazynka. Wtedy zchodzi ci całe górne body ,ale jeszcze nie wyciagniesz gb. Blokuje go podajnik kulek czy jakoś tak. Wykręć 2 srubki z niego i wtedy wyciagnij gb.

 

Co do braku singla to też zauważam problemy. Może u ciebie w GB nie łapać 3 zębatka (ta co porusza tłok i popychacz ) rozdzielacza trybu ognia przez co nie masz singla. Pobaw sie podkładkami tylko pamiętaj żeby nie spasować za mocno tych zebatek....

Link to post
Share on other sites

eh można powiedzieć że u mnie problem został rozwiązany. Wymieniony został przerywacz i płytka selektora. Nie obyło się bez poprawek. Pod przerywacz wsadzony został fragment izolacji kabla. Teraz czasami sie zacina i trzeba z semi na auto a potem znowu na semi. Dopiero jest semi. Z auto jest podobnie. 6 h siedział nad tym serwisant z gunsmitha(Karol vel Ran ). Dzięki jego wysiłkom wszystko działa jak należy.

Link to post
Share on other sites
Pod przerywacz wsadzony został fragment izolacji kabla.

Średnia metoda.

 

 

Lepiej się sprawdza (i duuużo dłużej działa) jak popracuje sie trochę przy przerywaczu w inny sposób. Wyciąga sie go z GB i powiększa dolną część otworu okrągłym pilniczkiem o około 0,26-0,3mm. Po włożeniu go na miejsce aby nie latał za bardzo u góry dajesz wytrzymały fragment metalu ale dopasowany do okrągłości.

 

W ten sposób sam przerywacz znajduje się wyżej o ok 0,26-0,3mm i nie ma problemu już z tym, że w przyszłości znowu się wytrze ponieważ większą częścią wykonuje swoją pracę. Cały patent polega na dokładnym spasowaniu. No i nie trwa to 6h tylko max 1h.

Edited by luglo
Link to post
Share on other sites

U mnie sprawa zakończyła się serwisem gwarancyjnym. Do wymiany (chyba?) poszedł przerywacz i po zawodach. Myślę że nie powinniśmy grzebać w tym, tylko na gwarancję. W końcu w opisach piszą że replika przestrzeliwana (czytaj sprawdzana), więc skoro "sprawdzają" to niech to robią porządnie. Obyłoby się bez problemów z paczkami ( ich dodatkowe koszty)

Temat chyba może zostać otwarty, może inni też wpadną na jakieś genialne pomysły.

Pzdr

Link to post
Share on other sites
  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...