John Clark Posted August 26, 2008 Report Share Posted August 26, 2008 Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem repliki ak-47 CM028. Działa mi już bardzo długo i wiernie, dlatego postanowiłem ją trochę udoskonalić. Mam zamiar dodać do niego szynę boczną + kolimator RM RD50 Flip Open, lufę precyzyjną Classic Army 6,04, wymienić gumkę hop up oraz prawdopodobnie dodać prawdziwe drewno. Teraz mam pytanie: co jeszcze mógł bym wymienić aby za niewielką cenę zwiększyć osiągi mojego ak? Czy warto mi montować dłuższą lufę i dodać tłumik żeby mieć większy zasięg? Czy wymiana na Akumulator 9,6V 2000mAh Ni-MH polepszy szybkostrzelność i będzie kompatybilna? I jeszcze jedna mała prośba, jeżeli ktoś ma własnego kałacha trochę ztuingowanego to proszę w miarę możliwości podać jakieś fotki i opisy osiągów. Pozdrawiam. Link to post Share on other sites
penio151 Posted August 26, 2008 Report Share Posted August 26, 2008 (edited) Nie bierz lufy Classic Army, jest to lufa III klasy, a zaraz za rogiem masz świetną lufę Systemy. Co do szyny bocznej, ok ale pamiętaj o kupieniu motylka przykręcanego do body. Gumka też systemy. Co do prawdziwego drewna, będziesz miał ogromne kłopoty z tym stuffem. Kolba nie jest drążona - chowasz w niej przecież baterię. Tak samo chwyt, w którym znajduje się silnik no i dodatkowo sporo kłopotów z dopasowaniem. Tłumik ok, ale repro to już nie jest, chyba że jakiś PBS. Z lufą ostrożnie, musisz uważać na pojemność lufy względem cylindra. Batki się nie opłaca zmieniać na wyższą klase napięcia, bez zmiany sprężyny uszkodzisz sobie szkielet gearboxa i zapewne zębatki. P.S. istnieją już ogromne stronki o tuningu AK47 Edited August 26, 2008 by penio151 Link to post Share on other sites
John Clark Posted August 26, 2008 Author Report Share Posted August 26, 2008 (edited) widziałem właśnie przeglądając, ale one są tak obszerne, że nie mogę znaleźć w nich informacji które mnie interesują... niestety. A o co dokładniej chodzi z pojemnością lufy względem cylindra? I jak to dopasować? a jeśli bym zmienił sprężynę na mocniejszą to nie uszkodzę w ten sposób gearboxa i zębatek? czy musiał bym geara i zębatki również zamieniać na nowe? Drewno to nie problem ponieważ mam źródło które mi wykona całość w dość korzystnej cenie :) Ale to plan na bardzo dalszą przyszłość... osiągi mają pierwszeństwo :) Edited August 26, 2008 by John Clark Link to post Share on other sites
penio151 Posted August 26, 2008 Report Share Posted August 26, 2008 A o co dokładniej chodzi z pojemnością lufy względem cylindra? I jak to dopasować? http://asgshop.pl/cylindry.php Poczytaj a jeśli bym zmienił sprężynę na mocniejszą to nie uszkodzę w ten sposób gearboxa i zębatek? czy musiał bym geara i zębatki również zamieniać na nowe? Dokładnie...wszystko musiałbyś wymieniać na wzmocnione. Szkielet gearboxa oczywiście, co do zębatek nie mam pojęcia. Chodzi o to, że przy słabej sprężynie i mocnej baterii ilość obrotów przewyższa możliwości materiału. Im mocniejsza sprężyna tym obroty spadają, lecz związane z silniejszą sprężyną naprężenia rosną. Link to post Share on other sites
fiedotow Posted August 26, 2008 Report Share Posted August 26, 2008 Szczęśliwy posiadaczy wspaniałej repliki CM028 zwanej dalej AK 47. Witamy w gronie posiadaczy tej, jakże wspaniałej repliki. Co do walorów i wspaniałości tejże, mogłeś się doczytać w wialu tematach tegoż forum. Jednakże nie chciało Ci się poczytać, więc z moim zwyczajem zamknę ten temat. O tuningu AK 47 CM028 napisaliśmy tu całe hektary, kasowaliśmy OT i bzdurki. A Ty, wielce szanowny Johnie Clark'u - (spokrewniony w Supermanem?) zakładasz kolejny temat... Wybacz, ale zamykamy... :) Link to post Share on other sites
Recommended Posts