Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam.

 

Jestem szczęśliwym posiadaczem repliki ak-47 CM028. Działa mi już bardzo długo i wiernie, dlatego postanowiłem ją trochę udoskonalić.

 

Mam zamiar dodać do niego szynę boczną + kolimator RM RD50 Flip Open, lufę precyzyjną Classic Army 6,04, wymienić gumkę hop up oraz prawdopodobnie dodać prawdziwe drewno.

 

Teraz mam pytanie: co jeszcze mógł bym wymienić aby za niewielką cenę zwiększyć osiągi mojego ak? Czy warto mi montować dłuższą lufę i dodać tłumik żeby mieć większy zasięg? Czy wymiana na Akumulator 9,6V 2000mAh Ni-MH polepszy szybkostrzelność i będzie kompatybilna?

 

I jeszcze jedna mała prośba, jeżeli ktoś ma własnego kałacha trochę ztuingowanego to proszę w miarę możliwości podać jakieś fotki i opisy osiągów.

 

 

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Nie bierz lufy Classic Army, jest to lufa III klasy, a zaraz za rogiem masz świetną lufę Systemy.

 

Co do szyny bocznej, ok ale pamiętaj o kupieniu motylka przykręcanego do body. Gumka też systemy.

 

Co do prawdziwego drewna, będziesz miał ogromne kłopoty z tym stuffem. Kolba nie jest drążona - chowasz w niej przecież baterię. Tak samo chwyt, w którym znajduje się silnik no i dodatkowo sporo kłopotów z dopasowaniem.

 

Tłumik ok, ale repro to już nie jest, chyba że jakiś PBS. Z lufą ostrożnie, musisz uważać na pojemność lufy względem cylindra. Batki się nie opłaca zmieniać na wyższą klase napięcia, bez zmiany sprężyny uszkodzisz sobie szkielet gearboxa i zapewne zębatki.

 

P.S. istnieją już ogromne stronki o tuningu AK47

Edited by penio151
Link to post
Share on other sites

widziałem właśnie przeglądając, ale one są tak obszerne, że nie mogę znaleźć w nich informacji które mnie interesują... niestety.

 

A o co dokładniej chodzi z pojemnością lufy względem cylindra? I jak to dopasować?

 

a jeśli bym zmienił sprężynę na mocniejszą to nie uszkodzę w ten sposób gearboxa i zębatek? czy musiał bym geara i zębatki również zamieniać na nowe?

 

Drewno to nie problem ponieważ mam źródło które mi wykona całość w dość korzystnej cenie :) Ale to plan na bardzo dalszą przyszłość... osiągi mają pierwszeństwo :)

Edited by John Clark
Link to post
Share on other sites

A o co dokładniej chodzi z pojemnością lufy względem cylindra? I jak to dopasować?

 

http://asgshop.pl/cylindry.php Poczytaj

 

a jeśli bym zmienił sprężynę na mocniejszą to nie uszkodzę w ten sposób gearboxa i zębatek? czy musiał bym geara i zębatki również zamieniać na nowe?

 

Dokładnie...wszystko musiałbyś wymieniać na wzmocnione. Szkielet gearboxa oczywiście, co do zębatek nie mam pojęcia. Chodzi o to, że przy słabej sprężynie i mocnej baterii ilość obrotów przewyższa możliwości materiału. Im mocniejsza sprężyna tym obroty spadają, lecz związane z silniejszą sprężyną naprężenia rosną.

Link to post
Share on other sites

Szczęśliwy posiadaczy wspaniałej repliki CM028 zwanej dalej AK 47. Witamy w gronie posiadaczy tej, jakże wspaniałej repliki. Co do walorów i wspaniałości tejże, mogłeś się doczytać w wialu tematach tegoż forum. Jednakże nie chciało Ci się poczytać, więc z moim zwyczajem zamknę ten temat. O tuningu AK 47 CM028 napisaliśmy tu całe hektary, kasowaliśmy OT i bzdurki. A Ty, wielce szanowny Johnie Clark'u - (spokrewniony w Supermanem?) zakładasz kolejny temat... Wybacz, ale zamykamy... :)

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...