Fenelon Posted September 23, 2008 Report Share Posted September 23, 2008 Witam. Jestem początkującym graczem ASG. Mam pewien problem. Ostatnio byliśmy z kumplami na co weekendowej strzelance ,gdy nagle podczas przerwy spróbowałem strzelić i ... i nic. Broń zaczęła wydawać odgłos jakby (może to dziwnie zabrzmi) wiertarki :) Nie było odgłosu jakby pistolet strzelał tylko jakby się zaciął i nic się nie działo. Kulki nie lecą. Myślę ,że może coś się wdarło do karabinu ale nie mogę być tego pewien. Jak w temacie mam broń: CM.028c Karabin kupiłem a stronie taiwangun.com za 329zł. Myślę ,że na początek wystarczy. Link do zdjęcia: Zdjęcie CM.028c Proszę o jakąkolwiek radę. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Brother Posted September 23, 2008 Report Share Posted September 23, 2008 napisz troszkę więcej informacji o awarii. jak wciskasz spust to silnik pracuje ?? lub słyszysz jak próbuje naciągnąć sprężynę?? Quote Link to post Share on other sites
Fenelon Posted September 23, 2008 Author Report Share Posted September 23, 2008 Tak, słuchać wyraźnie jak silnik pracuje tylko nie robi tego klasycznego dźwięku wypychającego kulki tylko jest takie "zizizizizizizizi" i jest to oczywiście głośne. Quote Link to post Share on other sites
Brother Posted September 23, 2008 Report Share Posted September 23, 2008 jak tłok się nie rusza ,a silnik pracuje dokręć śrubkę w rękojeści jak masz AK to zdejmij osłonę silnika i dokręć tak śrubkę żeby ładnie i płynie działał GB. nie za mocno i nie za dużo bo zakleszczysz zębatki lub je zniszczysz. Pisz wyraźniej i dokładniej bo z tego co napisałeś mało można wywnioskować nie wiem czy tłok się rusza czy zębatka się uszkodziła czy inna cześć Quote Link to post Share on other sites
Fenelon Posted September 23, 2008 Author Report Share Posted September 23, 2008 Dziękuję za pomoc. Spróbuję zrobić tak jak mówisz. Przepraszam ,ale nie wiedziałem jak to napisać. Jestem jeszcze zielony w sprawach technicznych. Mogę tylko powiedzieć jedno. To co zawsze wypychało kulki na pewno nie chodzi ,bo tego nie słychać. Jest tylko jeden wielki warkot. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Brother Posted September 23, 2008 Report Share Posted September 23, 2008 Mogę tylko powiedzieć jedno. To co zawsze wypychało kulki na pewno nie chodzi ,bo tego nie słychać. Jest tylko jeden wielki warkot. Chodzi CI o dysze? (widoczna jest przez Komore HU od strony magazynka często biała,złota,czarna,niebieska) jak to za każdym strzalem stoi w miejscu i się nie rusza to znaczy ze popychacz się zepsuł lub sprężynka spadła. Sprawdź czy powietrze wychodzi na końcu lufy jak tak to tłok działa a dysza z popychaczem nie wiec tam tkwi problem Jak jest na gwarancji lepiej odesłać niż samemu grzebać i coś uszkodzić jak nie to pisz dalej. pozdro Quote Link to post Share on other sites
Fenelon Posted September 28, 2008 Author Report Share Posted September 28, 2008 Postanowiłem jeszcze raz przed wysłaniem AK na gwarancję samemu coś zrobić. Po ściągnięciu osłony silnik wygląda tak: http://img338.imageshack.us/my.php?image=silnikmb2.jpg Gdy nacisnę spust przy podłączonym akumulatorze powietrze nie wydobywa się z lufy ,natomiast przy silniczku coś się iskrzy (małe iskierki). Nie wiem co to może oznaczać ale proszę doradźcie ,czy lepiej samemu coś grzebać czy lepiej wysłać na gwarancje: Oto zdjęcie pokazujące w którym miejscu pokazują się iskry: http://img93.imageshack.us/my.php?image=iskralv4.jpg Przepraszam za jakość zdjęć ,ale nie miałem w chwili obecnej do dyspozycji żadnego aparatu. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
WaSiK Posted September 28, 2008 Report Share Posted September 28, 2008 Iskrzenie z silnika to jak najbardziej normalna rzecz. Ze zdjęć nic nie wynika, jeżeli jak sam wspomniałeś jesteś jeszcze zielony w sprawach technicznych to wyślij go na serwis. Quote Link to post Share on other sites
Lt Tommy Posted October 6, 2008 Report Share Posted October 6, 2008 miałem ten sam problem ok. tydzień temu. mam nadzieję że myślimy o tym samym problemie- głuchy dzwięk i powietrze wylatujace z gear'a. jesli tak to w lufie zablokowala sie kulka (lub wiecej- w moim przypadku arz byly 3 raz az 5 :-F ) wystarcz przepchac lufe wyciorem (az kulka dojdzie do tloka i wypadnie, a jezeli tylko dojdzie, to pomagamy jej strzelajac raz) trzeba byc z ytm ostroznym (oczywiscie wyjmujemy maga). potem mozesz dodatkowo nasmarowac lufe (aby kulki sie z niej nie zatykaly) Quote Link to post Share on other sites
penio151 Posted October 6, 2008 Report Share Posted October 6, 2008 Opis mi wygląda na stomatologiczną progresywną wadę uzębienia tłoka :) Quote Link to post Share on other sites
luglo Posted October 15, 2008 Report Share Posted October 15, 2008 Lt Tommy jak nasmarujesz lufę to na 100% znowu wystąpi zacięcie: olej silikonowy będzie zbierał brud aż do momentu jak zablokuje kulkę(i) w lufie. Olej silikonowy służy do wyczyszczenia lufy a nie do nasmarowania. Próba wystrzelenia zapchanej kulki w komorze HU może doprowadzić do wyłamania zębów na kołach zębatych lub uszkodzenia tłoka. Brother dysza się nie rusza bo silnik wogóle nie rusza kół zębatych ale ślizga się więc dysza też nie ma prawa drgnąć... Ale co do dokręcenia silnika to masz rację - wystarczy wyregulować. Fenelon zgłoś reklamację i odeślij. Quote Link to post Share on other sites
BuZz Posted October 17, 2008 Report Share Posted October 17, 2008 Obstawiam kilka opcji: - zjechana zębatka silnika - w niektórych modelach widziałem, że zębatka na silniku nie jest nasadzona tylko przykręcona na imbus 1mm - może się poluzowała? miałem takie przypadki np. w eMce Boyi lub G36 BE - śruba silnikowa nie jest odpowiednio dokręcona - drgania mogły poluzować ją Radzę odkręcić ramkę z silnikiem (odkręcasz 2 śrubki na wysokości połączenia ramki z obudową gb v3). Zobacz stan zębatki na silniku i silnikowej w gearboxie. Napisz co widzisz ciekawego. P.S. Jeżeli odkręcając zerwiesz plombę to utracisz gwarancję. Nie wiem czy plombę założyli z boku gb czy nakleili właśnie na śrubkę od koszyka na silnik. Quote Link to post Share on other sites
vasilij91 Posted April 26, 2009 Report Share Posted April 26, 2009 (edited) odkręć osłone rekojeści i na środku bedzie taki sworzeń ktory utrzymuje zębatke i sprawdz czy niewypadł z ktorejś strony. przynajmniej kumpel tak mial Edited April 26, 2009 by vasilij91 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.