Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

CM.028c - problem.


Recommended Posts

Witam.

Jestem początkującym graczem ASG. Mam pewien problem. Ostatnio byliśmy z kumplami na co weekendowej strzelance ,gdy nagle podczas przerwy spróbowałem strzelić i ... i nic. Broń zaczęła wydawać odgłos jakby (może to dziwnie zabrzmi) wiertarki :) Nie było odgłosu jakby pistolet strzelał tylko jakby się zaciął i nic się nie działo. Kulki nie lecą. Myślę ,że może coś się wdarło do karabinu ale nie mogę być tego pewien.

 

Jak w temacie mam broń: CM.028c

Karabin kupiłem a stronie taiwangun.com za 329zł. Myślę ,że na początek wystarczy.

Link do zdjęcia: Zdjęcie CM.028c

 

Proszę o jakąkolwiek radę.

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

jak tłok się nie rusza ,a silnik pracuje dokręć śrubkę w rękojeści jak masz AK to zdejmij osłonę silnika i dokręć tak śrubkę żeby ładnie i płynie działał GB. nie za mocno i nie za dużo bo zakleszczysz zębatki lub je zniszczysz.

 

 

 

Pisz wyraźniej i dokładniej bo z tego co napisałeś mało można wywnioskować nie wiem czy tłok się rusza czy zębatka się uszkodziła czy inna cześć

Link to post
Share on other sites

Dziękuję za pomoc. Spróbuję zrobić tak jak mówisz. Przepraszam ,ale nie wiedziałem jak to napisać. Jestem jeszcze zielony w sprawach technicznych. Mogę tylko powiedzieć jedno. To co zawsze wypychało kulki na pewno nie chodzi ,bo tego nie słychać. Jest tylko jeden wielki warkot.

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Mogę tylko powiedzieć jedno. To co zawsze wypychało kulki na pewno nie chodzi ,bo tego nie słychać. Jest tylko jeden wielki warkot.

 

 

 

Chodzi CI o dysze? (widoczna jest przez Komore HU od strony magazynka często biała,złota,czarna,niebieska) jak to za każdym strzalem stoi w miejscu i się nie rusza to znaczy ze popychacz się zepsuł lub sprężynka spadła. Sprawdź czy powietrze wychodzi na końcu lufy jak tak to tłok działa a dysza z popychaczem nie wiec tam tkwi problem

 

 

Jak jest na gwarancji lepiej odesłać niż samemu grzebać i coś uszkodzić jak nie to pisz dalej.

pozdro

Link to post
Share on other sites

Postanowiłem jeszcze raz przed wysłaniem AK na gwarancję samemu coś zrobić.

 

Po ściągnięciu osłony silnik wygląda tak:

http://img338.imageshack.us/my.php?image=silnikmb2.jpg

 

Gdy nacisnę spust przy podłączonym akumulatorze powietrze nie wydobywa się z lufy ,natomiast przy silniczku coś się iskrzy (małe iskierki). Nie wiem co to może oznaczać ale proszę doradźcie ,czy lepiej samemu coś grzebać czy lepiej wysłać na gwarancje:

 

Oto zdjęcie pokazujące w którym miejscu pokazują się iskry:

http://img93.imageshack.us/my.php?image=iskralv4.jpg

 

Przepraszam za jakość zdjęć ,ale nie miałem w chwili obecnej do dyspozycji żadnego aparatu.

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

miałem ten sam problem ok. tydzień temu. mam nadzieję że myślimy o tym samym problemie- głuchy dzwięk i powietrze wylatujace z gear'a. jesli tak to w lufie zablokowala sie kulka (lub wiecej- w moim przypadku arz byly 3 raz az 5 :-F ) wystarcz przepchac lufe wyciorem (az kulka dojdzie do tloka i wypadnie, a jezeli tylko dojdzie, to pomagamy jej strzelajac raz) trzeba byc z ytm ostroznym (oczywiscie wyjmujemy maga). potem mozesz dodatkowo nasmarowac lufe (aby kulki sie z niej nie zatykaly)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Lt Tommy jak nasmarujesz lufę to na 100% znowu wystąpi zacięcie: olej silikonowy będzie zbierał brud aż do momentu jak zablokuje kulkę(i) w lufie. Olej silikonowy służy do wyczyszczenia lufy a nie do nasmarowania.

Próba wystrzelenia zapchanej kulki w komorze HU może doprowadzić do wyłamania zębów na kołach zębatych lub uszkodzenia tłoka.

 

Brother dysza się nie rusza bo silnik wogóle nie rusza kół zębatych ale ślizga się więc dysza też nie ma prawa drgnąć... Ale co do dokręcenia silnika to masz rację - wystarczy wyregulować.

 

Fenelon zgłoś reklamację i odeślij.

Link to post
Share on other sites

Obstawiam kilka opcji:

- zjechana zębatka silnika

- w niektórych modelach widziałem, że zębatka na silniku nie jest nasadzona tylko przykręcona na imbus 1mm - może się poluzowała? miałem takie przypadki np. w eMce Boyi lub G36 BE

- śruba silnikowa nie jest odpowiednio dokręcona - drgania mogły poluzować ją

 

Radzę odkręcić ramkę z silnikiem (odkręcasz 2 śrubki na wysokości połączenia ramki z obudową gb v3). Zobacz stan zębatki na silniku i silnikowej w gearboxie. Napisz co widzisz ciekawego.

 

P.S. Jeżeli odkręcając zerwiesz plombę to utracisz gwarancję. Nie wiem czy plombę założyli z boku gb czy nakleili właśnie na śrubkę od koszyka na silnik.

Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...