luklum Posted December 9, 2008 Report Share Posted December 9, 2008 Witam. Na wstępie zaznaczam, że nie znam się na multicamach. Chciałbym się dowiedzieć jak daleki od oryginału jest mundur przedstawiony na aukcji. Zdjęcia ma z ebaybanned i nie wiem czy to ten sam towar czy nie. Wygląda na podobny do oryginału( który widziałem tylko na zdjęciach na stronkach niestety) ale powtarzam nie znam się. Dobre to? Warto kupować? Z góry dziękuję za odpowiedzi. http://www.allegro.pl/item498183724_multic..._rozmiar_m.html Quote Link to post Share on other sites
Majkel86 Posted December 9, 2008 Report Share Posted December 9, 2008 Ostatnio identyczny komplet poszedł lecz od innego sprzedawcy poszedł w licytacji za 620 pln :) Quote Link to post Share on other sites
luklum Posted December 9, 2008 Author Report Share Posted December 9, 2008 Ostatnio identyczny komplet poszedł lecz od innego sprzedawcy poszedł w licytacji za 620 pln :) No właśnie śledziłem ta aukcję i zgłupiałem nieco. Wydawało mi się ,że to był ten sam komplet. Quote Link to post Share on other sites
mag Posted December 9, 2008 Report Share Posted December 9, 2008 Zdjęcia były identyczne, bo wszyscy je kopiują. Tu masz takich kompletów od groma: http://cgi.ebay.pl/Combat-Shirt-Pants-Mult...1742.m153.l1262 Quote Link to post Share on other sites
Majkel86 Posted December 9, 2008 Report Share Posted December 9, 2008 Więc jak widać po linku, który podesłał Mag - opłaca się :) Quote Link to post Share on other sites
luklum Posted December 9, 2008 Author Report Share Posted December 9, 2008 No dobra, dzięki za pomoc. Mam nadzieję ,że to dobry szpej będzie. Nosił/nosi ktoś combaty? Quote Link to post Share on other sites
mag Posted December 9, 2008 Report Share Posted December 9, 2008 Pytanie raczej o ten konkretny zestaw ;) Chętnie posłuchamy opini jak już kupisz. I tak za te pieniądze można próbować, ale ta licytacja za 620 to jakaś zgroza była... Quote Link to post Share on other sites