Vasili Posted March 16, 2009 Report Share Posted March 16, 2009 Sprawa wygląda tak, Mój kumpel ma owy sprzęt i juz 2 raz ta sama awaria. Mianowicie naładowaną baterię podpinamy i po naciśnięciu spustu nic się nie dzieje. Tak jak by prąd nie dochodził. Silnik stoi bez ruchu. Sprawdzaliśmy go kilkukrotnie na innych bateriach i ciągle to samo. Brak jakiejkolwiek reakcji. Około 2 miesięcy temu stało się to samo, poradziliśmy po lekkich testach by wysłał na gwarancję(taiwangun). Bez problemu doszło po 6 dniach, replika strzelała. Choć pojawił się problem z kolbą, gdyż nie da się jej do końca wysunąć, coś ją blokuje. Proszę was o jakąś poradę co może się dziać i czy da się to naprawić w domowych warunkach, bez bawienia się z wysyłką na gwarancję. Czytałem poprzednie tematy o tym, ale nic konkretnego co to może być i czy da się naprawić, nie ma. Z góry thx za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
cezii Posted March 16, 2009 Report Share Posted March 16, 2009 Styki/bezpiecznik/okablowanie. Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted March 17, 2009 Report Share Posted March 17, 2009 1 sprawdzi czy nie zsunęły się kable z silnika , wystarczy odkręcić 2 śrubki na dole chwytu silnikowego . 2 sprawdzi czy styki we wtyczce nie są rozgięte . Quote Link to post Share on other sites
piotrszmidt Posted March 17, 2009 Report Share Posted March 17, 2009 ewentualnie tak jak kolega wyzej napisal sprawdzcie miernikiem jake napiecie i prad plynie na stykach silnika przy podpietej bateri i wcisnietym spuscie. Quote Link to post Share on other sites
Vasili Posted March 17, 2009 Author Report Share Posted March 17, 2009 Ok thex, ale będę musiał się ograniczyć tylko do sprawdzenia połączenia styków i przewodów. Z powodu braku miernika. Jeszcze jedno pytanie, trudno dostać się do styków? Trzeba rozkręcić całe body? Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted March 17, 2009 Report Share Posted March 17, 2009 (edited) Wątpię czy to kostka stykowa ale jak tak będziesz musiał cały GB rozkręcić ale stawiam na to co podałem jako 2 , co chwile tak się robiło w mojej MP5 . Edited March 17, 2009 by przemek10 Quote Link to post Share on other sites
Vasili Posted March 17, 2009 Author Report Share Posted March 17, 2009 Ok, jak będę sie widział z ziomkiem i sprawdzimy co sie mogło stać, to napiszę jaki był efekt naszych prac. Quote Link to post Share on other sites
ebola_85 Posted March 17, 2009 Report Share Posted March 17, 2009 Przede wszystkim sprawdź bezpiecznik. Quote Link to post Share on other sites
Vasili Posted March 17, 2009 Author Report Share Posted March 17, 2009 Jak go sprawdzić bez miernika? Jest to jakoś widoczne, czy sie przepalił? Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted March 17, 2009 Report Share Posted March 17, 2009 Tak blaszka w środku jest dość szerka , 2-3 mm . Quote Link to post Share on other sites
Bodzio666 Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 Witam. A Ja posiadam MP5A4 JG mam problem z selektorem ognia :/. Po wymianie łącznika styków przez jakiś czas było wszystko ok a teraz po paru strzelankach zanika mi ogień ciągły :( a mianowicie raz jest a raz go nie ma :/.. Jak ktoś ma jakiś pomysł jak to naprawić piszcie :). Quote Link to post Share on other sites
Vasili Posted March 22, 2009 Author Report Share Posted March 22, 2009 (edited) Niestety nie udało sie. Sprawdziłem styki przy silniku, przy baterii i bezpiecznik. Wszystko wydaje się być dobrze, dlatego kumpel wysyła go na serwis. Thx za pomoc. Edited March 22, 2009 by Vasili Quote Link to post Share on other sites
Bodzio666 Posted March 22, 2009 Report Share Posted March 22, 2009 Ja juz znalazłem rozwiązanie mojego problemu :). Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.