Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Dziwny dzwięk w replice m4a1 JG


Recommended Posts

Witam, dzisiaj przyszła do mnie używana (przebieg 3k kulek) replika m4a1 JG 3-ciej generacji. Po załadowaniu magazynka wystrzeliłem jakieś 1-2 kulki i później były same puste strzały, gdy wyciągałem magazynek to te kulki poprostu wylatywały. przeczytałem że to może być bateria. Naładowałem kilka h i teraz w ogóle replika wydaje dziwny dziwęk przy próbie strzału, takie harczenie, jak by zwarcie, trudno to określić ale już nawet nie ma powietrza z lufy przy strzale. Tak więc w czym może być problem? I jak rozebrać tą replikę, bo jakoś nie mogę do tego dojść. Pozdrawiam

Edited by samu3lll
Link to post
Share on other sites

No to zacznijmy od tego magazynka jeśli to Hicap to podkręć go bo może był niepodkręcony na maxa i dlatego dał 2 kulki.

2. Co do batki może nie być na tyle naładowana żeby silnik uciągnął sprężynę rozładuj ją i naładuj wg wzoru.

3. Nie rozbieraj repliki

Link to post
Share on other sites

takie harczenie, jak by zwarcie, trudno to określić ale już nawet nie ma powietrza z lufy przy strzale. Tak więc w czym może być problem? I jak rozebrać tą replikę, bo jakoś nie mogę do tego dojść. Pozdrawiam

 

 

Widać zacinka,

 

Dostań się do komory HU wyciorem wypchnij kulke - zmniejsz HU na minimum

(Potem delikatnie ustawiaj HUpa)

 

Jakich kulek używasz ?

Edited by murek94
Link to post
Share on other sites

Ten dzwięk jest już wydawany nawet bez magazynków gdy próbuję strzelić. Baterie to d boys. Magazynki to low cap i hi cap. Kuli nie wiem jakiej firmy bo dostałem z repliką jakieś 100 ( zamówiłem już sobie GFC). Lufę mam zwykłą żadnej precyzyjnej nie dokupywałem.

Tylko jak zmniejszyć HU?

Link to post
Share on other sites

Jeśli hi-cap był wcześniej długo używany lub/i jeśli ktoś o niego wcześniej nie dbał (np. zostawiał z kulkami w środku i nakręconą sprężyną) to możliwe, że sprężyna w środku jest trochę zużyta...

Ale skoro przebieg niby 3k kulek to przy normalnej eksploatacji maga wszystko powinno byc ok.

Link to post
Share on other sites

Ten przebieg 3k jest chyba mocno zaniżony. Poszedłem dzisiaj postrzelać do tarczy itp i po ok 100kulkach znów tak jak by się silnik zatarł :killer: Już nic nie daję regulowanie silnika, nie reaguje na zmianę baterii, chyba będę musiał odesłać replikę to poprzedniego własciciela... :wink:

Link to post
Share on other sites

Ten przebieg 3k jest chyba mocno zaniżony. Poszedłem dzisiaj postrzelać do tarczy itp i po ok 100kulkach znów tak jak by się silnik zatarł :killer: Już nic nie daję regulowanie silnika, nie reaguje na zmianę baterii, chyba będę musiał odesłać replikę to poprzedniego własciciela... :wink:

 

 

No to musi być już bateria tak zajechana.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Ok okazało się że to była wina regulacji silnika, lecz teraz jak strzelam to często strzela po kilka kulek. Normalna regulacja HU nic nie daje, podobno trzeba wyjąć tą gumkę i jakoś ją ustawić, czy to prawda? bo nie wiem czy odsyłac replike. Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Wyjmij zespół komory – gumki - lufy, rozmontuj, wyczyść, złóż pamiętając o tym aby lufa z gumką były mocno osadzone w komorze. Kołnierz gumki nie powinien przepuszczać kulek gdy te "luźno" na nim leżą. Jeśli strzelasz z lowcap'ów to pamiętaj aby nie ładować ich na max'a bo mocne naprężenie sprężyny w magazynku powoduje zwiększenie siły z jaką kulki "napierają" na komorę a to również może doprowadzić do strzelania dwiema/kilkoma kulkami na raz.

Edited by callidionis
Link to post
Share on other sites

Piszę nowy post, bo nie mogę już tamtego edytowac.

 

Tak więc rozebrałem replikę i to nie jest HU ponieważ broń podaje po kilka kulek, próbowałem na różnych magazynkach więc to problem w replice. Czego to może być przyczyna?

Link to post
Share on other sites

To, że próbowałeś na kilku magazynkach nie znaczy, że komora HU jest "rozgrzeszona". Jeśli zrobiłeś to (polecam gumki Systemy) http://asgshop.pl/hopup_lufa.php i nie widać różnicy to może to być wina dyszy, popychacza lub jednego i drugiego lub czegoś jeszcze innego ale nie będę Cię straszył bo musiałbym zajrzeć do środka aby stwierdzić co jest przyczyną. Najczęściej jednak jest to problem związany ze zbyt szerokim kołnierzem gumki HU, którą należy wymienić według podanej wyżej instrukcji. Pamiętaj o tym aby lufa z gumką były mocno osadzone w komorze. Przed wymianą gumki warto wykonać jej test. Polega to na tym, że stawiasz gumkę na powierzchni płaskiej kołnierzem do góry i kładziesz na niej kulkę. Jeśli kulka spada to gumka kwalifikuje się do "naprawy" (o tym było ostatnio na forum więc poszukaj). Jeśli kulka "siedzi" na kołnierzu to gumka jest ok.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...