Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam wszystkich ,

 

Mam dość niespotykany problem :) Zakupiłem GB III gen i postanowiłem wymienić w nim cylinder z typ 2 na typ 0. Jakież było moje zdziwienie , kiedy po zakupie cylindra A&K głowica cylindra i tłoka od JG przeleciała przez niego :) okazało sie ,że cylinder JG jest "ciaśniejszy" ...

 

Czy ktoś spotkał się już z takim problemem i wie jakiej firmy cylinder jest kompatybilny z JG III gen ? Kupowanie każdego mija się z celem .

 

Dawid

Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich ,

 

Mam dość niespotykany problem :) Zakupiłem GB III gen i postanowiłem wymienić w nim cylinder z typ 2 na typ 0. Jakież było moje zdziwienie , kiedy po zakupie cylindra A&K głowica cylindra i tłoka od JG przeleciała przez niego :) okazało sie ,że cylinder JG jest "ciaśniejszy" ...

 

Czy ktoś spotkał się już z takim problemem i wie jakiej firmy cylinder jest kompatybilny z JG III gen ? Kupowanie każdego mija się z celem .

 

Dawid

 

Nieaktualne , po długich poszukiwaniach dowiedziałem się ,że cylinder jest wynalazkiem P&J i tym samym nie pasuje do normalnych replik .

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...