Mr Willson Posted June 22, 2009 Report Share Posted June 22, 2009 witam Kupiłem na popularnym portalu aukcyjnym Gearbox M14 AGM nieużywany rzekomo wyjęty z repliki, która legła zniszczeniu w czasie transportu, czyli nowy. Jest to pierwszy mój kontakt z chińskimi wynalazkami od środka, moją uwagę przykuł brak bezpiecznika na okablowaniu, tak ma być? Podpinam do tego bateryjkę KAN 1800 10,8V oczywiście naładowaną, następnie przesuwam mechanizm spustowy na płytce selektora (spustu nie otrzymałem w zestawie) słyszę PUK i mamy iskry, puszczam i znów PUK i iskry, po kilku próbach sinik jest gorący i batka również. Dodam że silnik dość luźno siedzi w koszyku tzn można go przesunąć o mm w stronę GB, wyraźnie startuje on nawet sie minimalnie porusza w koszyku w momencie naciśnięcia spustu. Co to może być? Nie dokręcony silnik?jak to zrobić w tym GB Zablokowany antirewersal? Złe podkładkowanie? Lewy silnik? Z góry dzięki za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted June 22, 2009 Report Share Posted June 22, 2009 Wszystko na raz generalnie. Bez bezpiecznika to nawet lepiej. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.