Plutonowy Posted June 28, 2009 Report Share Posted June 28, 2009 Zastanawiam się nad przeróbką swojej m16'stki na m4. Jest okazja kupić GB od AGM od m4 i w ten sposób miałbym gb do m16(400fps z groszami) oraz do m4(downgrade do ok350fps). Tylko pytanie czy warto. Replika jest G&P albo raczej WGCC więc rodzi się pytanie czy będzie pasować? Druga sprawa to co tam siedzi w środku tego boxa? Jaka będzie kultura pracy, trwałość materiałów itp itd. Co prawda nie oczekuje że ten gearbox będzie porównywalny do G&P, ale kosztuje tyle co nowy cylinder i sprężyna systemy czy innego I klasowego producenta więc może warto. Ale na oczy nie widziałem tego tworu dlatego chciałbym przed zakupem co nieco się o nim dowiedzieć ;-) . Quote Link to post Share on other sites
szymon91 Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 Ostatnio taki rozbierałem u kolegi,łożyska 6mm metalowe ślizgi,zębatki chiński standard,kable trochę cienkie,ja bym wymienił,tłok z 1 zębem metalowym,wydaje mi się że to to samo co w JG czyli tak do m140 styknie,głowica tłoka łożyskowana,całkiem ładna,duuuży o'ring tam siedzi (nie wiem czy silnik też będziesz brał ale mocny jest też coś podobnego jak do JG 3 gen) Sprężyna jak od resoru,jak najszybciej do wymiany(to była chińska m130 masakryczne twarda) Szczelność na stockowym zestawie cylindra po rozszerzeniu oringa całkiem ładna,warto dodać że jest chromowany cylinder ale traci chrom po 6-8k kulek :D Na batce FF 8,4V 2000mah całkiem ładny for jak dla mnie. Dodam tylko że to był GB od M16 Kultura pracy trochę mizerna na tej sprężynie co była,słabo wypodkładkowany był co też bym polecił zrobić. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.