Death_man Posted August 22, 2011 Report Share Posted August 22, 2011 Ostatnio i u mnie pojawił się identyczny problem (m4 g&p , rocznik 2008; tuning lvl 1 -asgshop) Kulki zatrzymywały się w komorze, więc wymieniłem stock na tę Kings Armsa, dodałem preckę Guardera (sprawdzałem zarówno na gumce guardera jak i systemy). Poprawy nie zauważyłem (oczywiście oprócz lepszej szczelności, co jednak nie niwelowało problemu). Teraz popróbuję jeszcze tych patentów z dociskaniem/zmianą kąta łączenia komory z GB. Mam nadzieję, że się uda (wydawanie kasy na przesyłki i serwis raczej mi się nie uśmiecha). Quote Link to post Share on other sites
vandal7 Posted October 23, 2011 Report Share Posted October 23, 2011 (edited) Witam Miałem, albo jeszcze mam podobny problem i całe szczęście, że znalazłem ten temat, bo to mi trochę dało do myślenia. U mnie było wszystkie pięknie do czasu, kiedy zachciałem zmieniać gumkę i lufę, złe podawało kulki zasięg jak z glocka i szczelności żadnej, na połączeniu dysza gumka komora. Podawało, co druga czy któraś kulkę No, ale było dobrze za stocka … to próbowałem stokowa gumę, lufę sciagnac zakładać aż w końcu doszedłem ze złe zakładam gumkę … nie jestem ekspertem wiec opisze to tak Gumkę można łatwiutko założyć na lufę a przy wciskaniu lufy z gumka do komory okazuje się ze komora jest tak ciasna ze spycha mi gumkę z lufy. Wsadziłem długopis do komory zatrzymał się akurat na uskoku gdzie powinna jak mi się wydaje zatrzymywać się gumka było 17mm do wejścia dyszy, wepchnąłem lufę z guma do komory i mam 19 mm do końcowki gdzie wchodzi dysza od gumki. W końcu lejąc litry silicone spray udało mi się wepchnąć stara gumę do komory z lufa i okazuje się, że szczelność jest piękna, więc zapewne to był problem, skończę to później, już po ponad 12 godzinach zmagań pora się nachlać wina. Edited October 23, 2011 by vandal7 Quote Link to post Share on other sites
Oleander Posted October 31, 2011 Report Share Posted October 31, 2011 Dysza jest problemem, jak również częste wykrzywianie body. Wymienicie dyszę i usztywnicie komorę+gb+body+docisk i będzie śmigało jak trza. Quote Link to post Share on other sites
MarcinMarcin Posted November 7, 2015 Report Share Posted November 7, 2015 Witajcie, mam mały problem z m16 otóż zamontowałem w niej sp160 i przy strzelaniu kulki lecą tak jak by hop up nie istniał (komora i lufa 6.03od g&g). Myślałem że to problem z gumką hop up więc wymontowałem zielonego g&g i dałem madbulla- ale dalej to samo kulki po 10 m idą w dół. Dałem spowrotem g&g ale wymieniłem dystanser na typ h. to t nie pomogło ;( Macie jakieś pomysły co to może być? ps. dysza, głowica cylindra, głowica tłoka są szczelne Quote Link to post Share on other sites
hindus Posted November 7, 2015 Report Share Posted November 7, 2015 Co to za kulki? Quote Link to post Share on other sites
Alanos Posted November 7, 2015 Report Share Posted November 7, 2015 Przy m160 i szczelnym zespole cylindra i tak miałbyś wiecęj niż 10m, nawet bez dystansera. Nieszczelność na etapie komora-dysza prawdopodobnie. Jak masz stock komorę to sprawdź na niej. Quote Link to post Share on other sites
MarcinMarcin Posted November 8, 2015 Report Share Posted November 8, 2015 (edited) guarder 043g spraawdzałem na stokowej komorze z g&g i na komorze z cymy i w obu przypadkach t osamo ;( Edited November 8, 2015 by MarcinMarcin Quote Link to post Share on other sites
Alanos Posted November 8, 2015 Report Share Posted November 8, 2015 Dysza cała? Zrób test papierka. Nie masz usyfionej komory, gumki, lufy, kulek? Sprawdziłbym też na innych kulkach. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.