Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

JG 3 generacja M16 - problem z silnikiem po tuningu


Recommended Posts

Po zamontowaniu następujących części - zębatek i tłoku Elementa, głowicy cylindra i cylindra i złożeniu karabinu, silnik zaczął się zachowywać co najmniej dziwnie -

Powoli naciąga sprężynę i strzał jest oddany, ale strasznie przy tym zgrzyta.

 

Próbowałem składać GB od nowa, przekładać nakładki przy zębatkach, montować stare części, stopniowo dociskać silnik śrubką regulacyjną aż do momentu, gdy cały mechanizm się blokuje. Dałem do złożenia GB znajomemu - po kilku złożeniach dał sobie spokój, gdyż efekt był cały czas ten sam.

 

Baterię mam naładowaną, a wszystkie zębatki wraz z tą silnikową są całe.

Kiedy docisnąłem maksymalnie silnik i nacisnąłem spust na trochę dłużej niż te 2 sekundy, to poszedł bezpiecznik. Po tej operacji nic nie zaczęło się dymić, ani nic się nie połamało.

 

Proszę o pomoc.

Link to post
Share on other sites

Tłok był w zestawie z zębatkami.

Batka 8.4, owszem stockowa. Sprężyna 120 regularna, stockowa. To samo się dzieje na 140 neregularnej, tyle, że, oczywiście, wolniej.

Podkładki próbowałem na wszystkie sposoby - po równo w każdej od góry, od dołu, na dociskanie do zębatki silnika itp.

 

Gdzie i jak w takim razie powinienem spiłować tłok?

 

Oto zestaw, który kupiłem

http://www.taiwangun.com/shop,show,984

http://www.taiwangun.com/shop,show,1115

http://www.taiwangun.com/shop,show,1458

 

I sprężyna http://www.taiwangun.com/shop,show,64

Edited by cosmos
Link to post
Share on other sites

Wyjmij zębatki, popychacz, zostaw cylinder i tłok, skręć GB i zobacz czy tłok się porusza luźno na prowadnicach obudowy GB. Jeżeli nie, to płaskim pilnikiem zeszlifuj prowadnice tłoka na całej długości.

 

A to jest chyba najlepszy (u mnie się sprawdza) sposób podkładkowania.

http://www.858airsoft.com/upgrades/shim.html

Edited by habib
Link to post
Share on other sites

Qrde... To ja już nie wiem co jest... Założyłem wszystkie stare części oprócz cylindra i wszystko śmiga. Sprawdziłem poruszanie się zębatek samych w GB, to te nowe troszeczkę większy opór stawiają, ale nic ich tam nie przycina. Ktoś wie co może być nie tak?

 

Po złożeniu z nowymi częściami to samo co wcześniej...

Edited by cosmos
Link to post
Share on other sites

Już wiem co jest nie tak. Tłok piszczy niemiłosiernie, ale to się wytrze z czasem, a zębatki z uwagi na to, że trochę ciężej chodzą, to wolniej działa cały mechanizm. Muszę dokupić batkę 9,6 i po sprawie.Temat do zamknięcia.

Edited by cosmos
Link to post
Share on other sites

Jeśli chodzi o podkładkowanie... jeżeli zostawisz to niedokładnie tak jak to opisałeś, że "zębatki trochę ciężko chodzą" to zaskutkuje to kolejną awarią.

Silnik się namęczy, ząbki zębatek mogą być narażone na przeciążenia.

 

Jeśli wyjmujesz bebechy i zostawiasz same , twoim zdaniem wypodkładkowane zębatki to jeśli nie wykonają przynajmniej jednego pełnego obrotu to jest kicha a nie wypodkładkowanie. Najpierw podkładkujesz zębatkę środkową i tłokową - połączenie tych dwóch zapewne będzie chodziło gładziutko, potem problem z wypodkładkowaniem silnikowej tak, by trzy zębatki dawały dobry efekt po zakręceniu. Nie lekceważ tego.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...