Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Silnik nie łapie zębatek


Recommended Posts

Być może za mocno go dokręciłeś, poluzuj. Jeśli to nie pomoże może się okazać, że zerwał się albo tłok, albo zębatka. Być może ten chwyt zmienił kąt zębatki silnikowej wzgłędem tej pierwszej. Dobrym znakiem jest to, ze śrubokrętem możesz dokonać pełnego cyklu. Stawiam na za mocno dokręcony silnik. Jeśli sam się nie znasz skontakuj się z kimś z forum Twojego województwa, może znajdziesz kogoś kto się na tym zna.

Link to post
Share on other sites

A i zapomniałem napisać, że mój silnik miał tak jakby za bardzo wbitą tę głowicę zębatkową na ten główny 'bolec'. Teraz jest jasne dlaczego nie dosięgały zębatki. Podważyłem trochę tę głowicę i zaczął łapać dopiero.. możliwe, że ten wystający na około 1-2 mm czubek 'bolca' przez za mocne dokręcanie silnika (jak mi to doradzono wcześniej) mógł coś tam w GB uszkodzić ? ;> jeśli tak to co tam jest na jego linii ? widzę tylko jakby taką chromowaną blaszkę (czy cokolwiek to jest) i ma ślady odciśnięte.. :>

Link to post
Share on other sites

Trudno cokolwiek na odległość. Jeśli dobrze zrozumiałem zębatka na silniku, przez Twoje manipulacje, została wcisnięta w dalszą część jej prowadnicy, przez co ona sama wystawała, tak? Jeśli tak to mogła zniszczyć zębatke silnikową.

Link to post
Share on other sites

dokładnie tak jak piszesz :] ale nie wiem czy ją zniszczyła. jest tylko takie lekkie odkształcenie (chociaż sam nie mogę do końca stwierdzić czy to też nie jest przypadkiem brudna kropa od smaru). po prostu|: silnik działa sprawnie lecz po zetknięciu z zębatkami w GB nie jest w stanie nimi zakręcić. mój ojciec dzisiaj tam coś kombinował i parę razy mu strzeliło i potem stop i dalej nie rusza :/ czyli trzeba będzie zaglądać do gearboxa ? mam jeszcze gwarancję na ten karabin, lecz nie wiem czy mi ją teraz rozpatrzą pozytywnie :>

Link to post
Share on other sites

Szczerze? Po Twoich machinacjach nie uznałbym Ci gwarancji. Chyba, że wała przywalisz, założysz oryginalny chwyt i powiesz "poniszczyło się samo". Jeśli masz problemy z tak prostą czynnością jak regulacja silnika radzę Ci oddać to w ręce kogoś kto się faktycznie zna. Kombinując sam więcej szkody narobisz.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...