gryzly Posted September 9, 2009 Report Share Posted September 9, 2009 Wstęp Przygotowaliśmy nową odsłonę manewrów sztabowych, które skupią się na ciągłym i bezpośrednim kontakcie obu stron konfliktu. Zakrojony teren działań przy odpowiedniej ilości uczestników wymusi działania frontalne na całej linii natarcia. Wycinek frontu, za który będzie odpowiedzialna Wasza kompania, jest jednym z ważniejszych punktów na drodze do zwycięstwa… Przewidziana pozoracja pola walki ma podnieść realizm towarzyszącym działaniom bojowym. Zapraszamy do zapoznania się z wcześniejszymi manewrami sztabowymi. Srebrna Tarcza I Srebrna Tarcza II Srebrna Tarcza III Inwazja oraz do obejrzenia fotorelacji na stronie formacji "Śląsk" - Link Założenia Manewry sztabowe na szczeblu kompani, których celem jest przeprowadzenie symulacji działań bojowych na ograniczonym terenie z ściśle wyznaczonymi celami do realizacji w czasie do tego przeznaczonym. Przewidziane rodzaje działań bojowych: 1. Działania przygotowawcze - marsze - postój 2. Walka - zaczepna (bój spotkaniowy, pościg, natarcie) - obronna, wycofanie 3. Zabezpieczenie działań bojowych (rozpoznanie, ubezpieczenie, zabezpieczenie inżynieryjne, maskowanie i zabezpieczenie tyłowe) Wytyczne Czas: 26/27.09.09r Miejsce: - Województwo - Śląskie - Miejscowość - Bujaków - Teren działań - Sośnia Góra + przylegające lasy północne mapa - terenu, mapa - dojazdu Koszt: 35zł Limitów fps`ów - 666; limit amunicji brak. Jest limit miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń. Najważniejszą zasadą, którą należy przestrzegać to wykonywanie bezwzględne rozkazów i nad tym będą czuwać, do czego są zobowiązani dowódcy polowi. Niesubordynacja będzie karana natychmiastowym usunięciem z manewrów. Przewiduje się 2 strony konfliktu na szczeblu maksymalnie kompanii. Kompania dzieli się na 3 plutony, a te z kolei na 3 drużyny. Szczebel dowodzenia drużyny: dowódca, z-ca dowódcy, radiooperator, pozostali to żołnierze w liczbie ok. 10. Dowódcy zostaną wybrani przez organizatora. Będą to ludzie sprawdzeni oraz nam dobrze znani. Termin zgłoszeń 23.09.09 ! Sobota: Zbiórka godzina: 0800 Rozpoczęcie: 1000 Zakończenie: dnia następnego do godziny 0200 lub po osiągnięciu cel (w tym przypadku przewidziane jest ognisko integracyjne) Bierzemy minimum potrzebnego sprzętu, poniżej lista co jest niezbędne: -Oczywiście broń, amunicja i naładowane baterie (ASG) -Okulary ochronne (najlepiej z białą szybką, żeby w nocy nie było problemów z widzeniem) -Latarka najlepiej z filtrem niebieskim lub czerwonym, przyda się np. do sygnałów świetlnych -Kompas/busola/GPS -Zegarek -Woda i prowiant na działanie 24h w terenie (najlepiej coś wysokoenergetycznego) -Coś ciepłego do ubrania na noc i coś przeciwdeszczowego -Wygodne buty -Poręczny plecak -Saperka (przynajmniej jedna w drużynie) Wszystko to przytroczone do dupy tak aby nie stracić i nie szukać. Wbrew pozorom wiele nie potrzeba, a z pewnością poprawi to mobilność żołnierza. Utrudniając wykrycie unikaj obwieszania się "świecidełkami". Wymagania: - Identyfikator Medyczny - Czerwona szmata i światło chemiczne (kolor obojętny) - Okulary ochronne - Uiszczenie opłaty Wszelkie postawione przez nas wymagania będą sprawdzane. Informacje organizacyjne oraz dodatkowe: - Ograniczenie wiekowe 18+ Osoby niepełnoletnie będą przyjmowane TYLKO z opiekunem na czas manewrów oraz tylko za poleceniem osoby pełnoletniej. Opiekun będzie to osoba, która na manewrach będzie w pobliżu niepełnoletniego (w drużynie). Ma być to osoba, która też aktywnie bierze udział w strzelaniu. Czyli np. pełnoletni kolega z ekipy czy pełnoletni znajomy. Odpowiada ona za podopiecznego swoją „własną głową”. Oznacza to, że gdy osoba niepełnoletnia lub opiekun, nie będą przestrzegać prawa AS, lub ogólnie przyjętych zasad, zostają usunięci bezapelacyjnie z manewrów- oboje! Można mieć tylko jednego podopiecznego. Udział każdego niepełnoletniego, organizator rozpatruje indywidualnie. - Spóźnienia nie będą tolerowane, - Parking na samochody przewidziany na terenie bazy Sośnia Góra, - Łączność na szczeblu kompani/plutonu zapewni organizator, łączność wewnątrz drużyn w standardzie PMR lub każdym innym, - Mapy zapewnia organizator, - Organizator zastrzega sobie prawo odmowy dopuszczenia niektórych chętnych do manewrów, - Organizator decyduje o podziale stron, kierując się nie rozdzielaniem macierzystych drużyn/ekip - Pirotechnika dopuszczona tylko przez organizatora. - Wpłaty na konto: ING Bank Nr konta: 22 1050 1298 1000 0090 4136 6056 (w razie potrzeby dane osobowe zostaną przesłane na maila) Tytuł: SwO, Nick, Drużyna Nie przewiduje się zwrotu wpisowego, z chwilą rezygnacji z uczestnictwa. Zwrot wpisowego następuje jedynie w sytuacji kiedy owe manewry zostaną odwołane. Niniejszym organizator zachowuje prawo do odwołania manewrów na nie mniej niż 4 dni przed datą startu tj. 22.09.2009r. Zwrot wpisowego gwarantuje nie później niż do 10 października 2009r. Organizator zastrzega sobie prawo odrzucenia zgłoszenia w przypadku niespełnienia powyższych wytycznych lub z innych powodów. - Forma zgłoszenia: Temat: SwO – nick/drużyna Treść: Imię, Nazwisko, nick, wiek, zrzeszony (nazwa grupy)/niezrzeszony Mile widziane zgłoszenia grupowe. Akceptowalne zgłoszenia będą to tylko te wysłane na email: kontakt@formacja.slask.pl „Istnieje tylko jeden rodzaj dyscypliny, dyscyplina całkowita” Maruderzy niech zostaną w domach Zapraszamy! Formacja "Śląsk" Link to post Share on other sites
gryzly Posted October 1, 2009 Author Report Share Posted October 1, 2009 Witam! Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z manewrów. - link Jak również do obejrzenia filmów nagranych przez jednego z uczestników: Wszystkich obecnych i nieobecnych na SwO zapraszamy na kolejne manewry organizowane przez Formację "Śląsk". Pozdrawiam! Krzysiek Formacja "Śląsk" Link to post Share on other sites
Recommended Posts