Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

boyi M4 s-system


Recommended Posts

Spróbuj dokręcić tą wielką płaską śrubę na spodzie chwytu pistoletowego odpowiadającą za Docisk silnika (nie na chama-z wyczuciem) Jeśli to na nic się nie zda to wykręć spód chwytu (2 śruby Krzyżakowe o ile dobrze pamiętam),wyjmij konektory z silnika a później sam silnik i zobacz w jakim stanie jest zębatka.Jeśli zobaczysz jakieś ubytki w "uzębieniu" wysyłaj replikę na gwarancję :-)

Przy odkręcaniu chwytu nie musisz odkręcać śruby o której na samym początku napisałem

Edited by rain777
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...