Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam, mam replikę m4 a1 s-system II gen. PJ od wczoraj, dziś przeszła swój chrzest bojowy, sprawowała się świetnie, w pewnym momencie padł mi akumulator, pomyślałem że to nic nadzwyczajnego, ale po podłączeniu innej batki, dalej grobowa cisza :strach: . Czy ktoś już miał tan problem? Jeśli gdzieś jest już taki temat, proszę o zamknięcie tego tematu i podanie linku do tego drugiego. Niestety szukając ja nic nie znalazłem...

Link to post
Share on other sites

Styki ześlizgnęły się z silnika/bezpiecznik spełnił swoją rolę/przebicie na kablach/silnik poszedł się paść, jeśi silnik wydaje odgłosy naciągania to zaciął ci się tłok w tylnym położeniu (u mnie przyczyną tego był pęknięty szkielet gb), ewentualnie masz za mocno przykręconą śrubę silnikową, ale jeśli strzelał, a nie kręciłeś to to ostatnie raczej odpada.

Edited by czlowiek6
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...