Faflon Posted November 11, 2009 Report Share Posted November 11, 2009 (edited) Wstęp: Podczas wojny w Wietnamie, grupa amerykańskich żołnierzy zostaje wysłana na zwiad w 3 śmigłowcach typu "Huey". Podczas rutynowego przelotu zaczynają się jednak kłopoty. Amerykanie dostają się pod silny ostrzał. Jeden z śmigłowców dostaje i zaczyna tracić wysokość. 2 pozostałe lecą dalej i lądują za jakąś minutę z powodu uszkodzeń odniesionych w walce. Jednak problem tkwi w tym, że zestrzelony "Huey" był naładowany amunicją żołnierzy. Muszą jak najszybciej dotrzeć do wraku, pomóc kolegą i nawiązać kontakt z bazą. Jednak przy poważnym ograniczeniu amunicji może to być trudne..... Szczegóły i proporcje: zespół A (Armia Wietnamu): min 6 osób. zespół B (załoga zestrzelonego śmigłowca): 2-3 osoby. zespół C (załoga pozostałych śmigłowców): min 6 osób. (zawsze tyle samo co Armii Wietnamu) opcjonalnie: zespół D (patrol Vietcongu): 2-3 osoby. - dołącza się po 5-10 minutach. zespół A: Wszyscy uzbrojeni w karabiny szturmowe typu AK i podobne. zespół B: 1 uniwersalny karabin maszynowy typu M60 i podobne oraz 2 karabiny szturmowe typu M16 i podobne. zespół C: Karabiny szturmowe typu M16 i podobne, uniwersalny karabin maszynowy taki jak M60 oraz 1 snajper, dwóch żołnierzy uzbrojonych w granaty.. opcjonalnie: zespół D: snajper i żołnierzy Vietcongu uzbrojonych w AK i granaty. Ograniczenia amunicji i mechanika gry. zespół A - 200 kulek na łebka. zespół B - 200 kulek na łebka. Karabin maszynowy 500 kulek. zespół C - 60 kulek na łebka. Najlepiej po granacie na osobę (w nie wyposażoną!). Snajper - 20 kulek, karabin maszynowy - 150 kulek. opcjonalnie: zespół D - snajper 20 kulek, żołnierze 200 kulek oraz 2 granaty na łebka. Zespół C posiada medyka, który ma 3 opatrunki (( może uleczyć 3 żołnierzy) najlepsze są opatrunki z pasków odblaskowych od roweru, kiedy medyk leczy żołnierza zdejmuje z siebie pasek i daje rannemu. Ranny może być uleczony tylko raz). Dowódca drużyny posiada dość dokładną mapę. Zespół B nie posiada medyka, ale również ma dokładną mapę. Zespół A i D nie posiada mapy. Zespół A ma medyka takiego samego jak zespół C. Jednak zespół A jako jedyny posiada punkt respawnu. Zespoły B i C powinny posiadać łączność przez krótkofalówki lub radio. Cele gry i taktyka: Celem drużyny A jest zatrzymanie nacierających drużyn B i C. Drużyna B ma za zadanie albo czekać w pobliżu wraku helikoptera na drużynę C, bądź też samodzielne wyruszyć na jej poszukiwanie (potrzebna duża skrzynka z amunicją do niesienia przez 2 osoby). Celem drużyny C jest zdobycie amunicji i ochrona helikopterów. Zniszczenie helikopterów przez drużynę A lub D wiąże się z koniecznością czekania przez drużyny B i C na ewakuację ( 5 - 10 min skutecznej obrony od wkroczeniu zespołu D). Drużyna A ma do wyboru atak na helikoptery lub obronę przed nacierającymi drużynami, w oczekiwaniu na wsparcie. Rekwizyty: - duża, ciężka skrzynia z amunicją dla drużyny B, - najlepiej coś imitujące wrak i helikoptery. - ładunek dla drużyny A, który trzeba podłożyć pod helikoptery, aby je zniszczyć. - mapy: http://faflonsabaton.wrzuta.pl/obraz/powieksz/ax6QyRvMDpy Edited November 11, 2009 by Faflon Quote Link to post Share on other sites
Konrad102 Posted November 12, 2009 Report Share Posted November 12, 2009 Całkiem fajne ale co mogło by przypominać helikopter Quote Link to post Share on other sites
Faflon Posted November 12, 2009 Author Report Share Posted November 12, 2009 (edited) Według mnie, jak się popatrzy na zdjęcia wraków helikopterów to wszystko może je przypominać.. Wiesz nie jest to element konieczny, dodaje tylko klimatu.... Edited November 12, 2009 by Faflon Quote Link to post Share on other sites
Arthur Currie Posted November 13, 2009 Report Share Posted November 13, 2009 Spalony wrak samochodu może udawac helikopter. Quote Link to post Share on other sites
Faflon Posted November 13, 2009 Author Report Share Posted November 13, 2009 Dobry pomysł z tym samochodem. Takie coś za grosze dostaniesz....... Ale jak scenariusz? :killer: Quote Link to post Share on other sites
Saimon3 Posted November 13, 2009 Report Share Posted November 13, 2009 Moze być ale to ograniczenie kulek zaduże jak damnie co to jest 60 kulek dla sztórmowców ale scenariusz fajny 8) Quote Link to post Share on other sites
Faflon Posted November 14, 2009 Author Report Share Posted November 14, 2009 Lepiej dać im po setce bo będą płakać ;) Quote Link to post Share on other sites
Filq Posted November 20, 2009 Report Share Posted November 20, 2009 Wrak za grosze dostaniesz, 100zl? Po znajomosci 50. A ile kosztuje kara za zezlomowanie czegos takiego w niedozwolonym miejscu?:D Ostatnio w grze mielismy zaatakowac stacje nasluchowa wroga. Za radar i ogolny punkt orientacyjny w lesie posluzyla nam wielka plachta materialu, z namalowanym nań sprejem, symbolem radaru. Calosc zamknela sie w 10zl a po zabawie "radar" zwinelismy do plecaka. To samo mozecie zrobic wy. Wprowadzanie ograniczen replik mija sie z celem, gdy nie mozesz przebierac w ludziach. No chyba, ze macie po pare replik i mozecie sie wymieniac ^^' Dlaczego Wietnamczycy( V. ) nie maja mapy?:D Kto tu jest okupantem na cudzej ziemi, US czy V.? :P Jezeli juz wprowadzac ograniczenia mapy, to gra powinna odbywac sie w zupelnie nowym miejscu, ktore V przynajmniej godzine przed gra dokladnie obejrzy i zaplanuje punkty obrony, respawnu etc etc. Mozna dodac nawet jakis punkt medyczno-amunicyjny w postaci niby ziemianki. Oczywiscie nikt kopac tuneli nie bedzie, jednak plachta polozona plasko na ziemi bedzie chyba wystarczajacym symbolem. Jest jeszcze pare smaczkow ktore V. robili z zolnierzami US a ktore oddzialywaly na medykow i morale druzyn podczas wojny. Ale ten temat zostawiam otwarty, gdyz moze to byc jedynie smaczek do kampani... Ktora najpierw trzeba dopracowac :P Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.