Karczownik ZW Posted December 4, 2009 Report Share Posted December 4, 2009 Mam pytanie wobec różnych odpowiedzi jakie do tej pory otrzymałem: Czy gearbox V.2 JG III generacji pasuje do M15 A4 Sportline CA? Quote Link to post Share on other sites
hesus51 Posted December 4, 2009 Report Share Posted December 4, 2009 Nie obędzie się bez drobnych modyfikacji. Przerabiałem to niedawno z gb Boyi. Na zdjęciach dostępnych w necie widac, że się odrobinę różni. Wymiary zewnętrzne powinien miec właściwe. Quote Link to post Share on other sites
Karczownik ZW Posted December 4, 2009 Author Report Share Posted December 4, 2009 Jak "drobnych" 8) czy chodzi tu o wymianę płytki selektora i dyszę ? Quote Link to post Share on other sites
hesus51 Posted December 4, 2009 Report Share Posted December 4, 2009 (edited) :uśmiech: Mam na myśli np spiłowanie zbędnych elementów, w boyi trzeba było wypiłowac taki wystajacy element uniemozliwiajacy prawidłowe osadzenie kostki elektrycznej (czy jak to sie tam fachowo nazywa). Oraz dodatkowo jakiś element wystajacy na zewnątrz, gdyż nie dało się wepchnąc całości do body. Ewentualnie inne problemy ze spasowaniem - np drobne różnice w rozstawie zębatek itp., ja przez to miałem problem z przerywaczem i trybem single fire. Największą wadą w mojej opinii było to, że łożyska nie siedziały ciasno tylko wypadały. Widac otwory na nie były minimalnie większe. Oczywiście po zamknięciu i w/w modyfikacjach działa jak na razie bez zarzutu. Na szczęście nie musiałem wymieniac żadnych części (poza tymi uszkodzonymi). Edited December 4, 2009 by hesus51 Quote Link to post Share on other sites
Karczownik ZW Posted December 4, 2009 Author Report Share Posted December 4, 2009 Dzięki za wskazówki 8-) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.