Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

NIEDRZWICA 8-9 V 2010! DZIKI ZACHÓD 2 'WIETNAMSKA WIOSKA'


Recommended Posts

Witam serdecznie! Również w tym roku chciałem w imieniu Samodzielnego Niedrzwickiego Oddziału Taktycznego zaprosić wszystkich na dwu dniową stylizowaną imprezę do Niedrzwicy:

 

wiet.jpg

 

 

Termin zlotu - 8 - 9 maja 2010! Chcemy zrobić zlot z jajem! Coś niepowtarzalnego, z nowinkami i przyjemną atmosferą ;) Może trochę trudniejszego dla ciała i umysłu niż zwykła jebanka. Na pewno możecie się spodziewać smalcu z ogórkami, gejzbola :D, komarów, przeprawy przez wietnamskie bagna i rzeki ;) Reszta na razie zostanie naszą tajemnicą.

 

Tym razem chcieliśmy zaprosić Was na imprezę stylizowaną na konflikt w Wietnamie.

 

Wstępny ogólny zarys sytuacyjny:

 

Strony konfliktu

Siły Odrodzonego Wietnamu [sOW] powstałe z popiołów ARVN wspierane przez żołnieży US

Komunistyczna Armia Wietnamska [KAW] poparta politycznie przez Chiny

 

Miejsce konfliktu

Południowy Wietnam, wioska leżąca na obrzerzach miasta Chau Doc zamieszkiwana przez rdzenne plemie Khmerów.

 

Zarys sytuacjyjny

Trzeci konflikt wietnamski wybuchł we wrześniu 2009 roku. Rebelia domagała się autonomi i założenia Niepodległego Państwa Południowo Wietnamskiego. Starania Wietnamczyków poparł rząd Amerykaśki i zimą 2009 roku desantował na teren wietnamu sprzęt i 6tyś żołonierzy. Dla Chin i popieranego przeznie rządu było to jednoznaczne rozpoczęcie zbrojnego konfliktu.

SOW w lutym roku 2010 zepchnięty do defensywy ustalił linię frontu wzdłuż miast Chau Doc – Cao Lanh – My Tho. Priorytetem było teraz utrzymanie pozycji wzdłuż rzek. Zepchnięcie wojsk rebeliantów dalej na południe było jednoznaczne z upadkiem powstania.

Amerykanie bojąc się kolejnej przegranej wojny w Wietnamie dosyłają kolejne wsparcie militarne.

Wojska KAW w kwietniu 2010 przełamują 3miesięczny front zdobywając miasto Chau Doc. Komunistyczny Rząd Wietnamski ogłasza rychły koniec wojny...

 

Na zlot tym razem przyjmiemy max 150 osób. Impreza będzie otwarta, ale zastrzegamy sobie możliwość wykreślenia z listy osób/drużyn bez podania przyczyn. Zainteresowanie wzbudziliśmy i poza Lubelszczyzną więc czekajcie na znak sygnał dotyczący listy ;) Impreza będzie składkowa jak i w tamtym roku (wysokość składki podamy niebawem). W zamian dostajecie suchy nocleg, michę i atrakcje :D Klepcie terminy, hartujcie poślady!

 

Szczegółowe informacje i pytania w temacie na forum lubelskiego środowiska: http://www.asglublin.pl/index.php?topic=10868.0

 

Pozdrawiamy S.N.O.T.

 

PS. A tak było w tamtym roku:

http://www.asglublin.pl/index.php?topic=8094.0

 

 

 

Temat z dyskusją na temat zlotu: http://www.asglublin.pl/index.php?topic=10877.0

Edited by Wolf
Link to post
Share on other sites

Czy możecie udostępnić tę informacje bez konieczności zakładania konta na forum?

 

Będzie ciężko ponieważ wątek na forum jest integralną częścią całego spotkania. To tam tworzymy oprawę całego spotkania i to tam tworzy się cały klimat. Ciężko będzie ciągnąć dwa wątki na raz na dwóch forach. Rejestracja jest raczej wskazana ;)

Link to post
Share on other sites

Nowości garść ;)

 

Szanowna komisja ustaliła, że składka na tegoroczny zlot wyniesie 30zł od osoby. Głównym kosztem jaki ponosimy jest przygotowanie terenu pod rozgrywkę i to on pochłania większość środków. Organizator w wyżej wymienionej kwocie zapewnia wodę pitną, nocleg w namiotach, smaczki kulinarne, grilla/ognisko integracyjne pierwszego dnia wieczorem i szereg innych mniejszych i większych niespodzianek.

 

Zapisy rozpoczniemy w drugiej połowie lutego. Tak jak informowałem wcześniej na zlot przyjmiemy max 150 osób.

 

Kolejne newsy niebawem!

 

Wszelkie pytania w odpowiednim temacie!

 

Pozdrawiam w imieniu S.N.O.T'u

Link to post
Share on other sites

Kolego michalosiu28, zaawansowany to ja chyba także nie jestem, (może wiekiem tak) ale na zlot bez żadnego doświadczenia bym się nie pchał, a już na pewno nie po to "....żeby się sprawdzić, bo nigdy nie strzelałem...". Postrzelaj na razie z chłopakami w swoim wieku, bo z nieletnimi jest zwyczajnie problem prawny w razie wypadku. Poczytaj o tym na forum w temacie o zezwoleniach rodziców.

Nie śmiałem się z ciebie tylko ci zwyczajnie fajny demot wyszedł, bez urazy. :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

STYIZACJA!

 

Siły Odrodzonego Wietnamu [sOW] powstałe z popiołów ARVN wspierane przez żołnieży US

- stylizacja na partyzantkę Wietnamską, żołnierzy US i jednostki sojuszniczych armii. Regularne mundury, oporządzenie z epoki i aktualne.

 

Komunistyczna Armia Wietnamska [KAW] poparta politycznie przez Chiny

- stylizacja na armię Wietnamską. Dowolna interpretacja poniższego zdjęcia ;)

 

e2c9994285b6e4c4.jpg

 

Liczymy na wzięcie pod uwagę stylizacji i jej założeń ;)

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Ruszamy z listą! http://www.trzy-kolory.net/manewry/niedzwica/

Limit miejsc 140! Prowadzona jest także lista rezerwowa! Termin zakończenia listy to 1 kwietnia!

Potwierdzeniem chęci uczestnictwa jest wpłata wpisowego w wysokości 30zł do dnia 8 kwietnia. W przypadku braku wpłaty do tego dnia osoba zostaje wykreślona z listy, a w jej miejsce zaproszona zostanie osoba z listy rezerwowej. Decyduje kolejność wpisu na listę! Termin wpłaty dla osób które przejdą z listy rezerwowej to 18 kwietnia.

 

Dane do przelewu:

53 1160 2202 0000 0000 7940 8221

Dawid Pawlak

24-220 Niedrzwica Duża

 

W przypadku wpłat indywidualnych proszę podać w tytule przelewu nick z listy uczestników. W przypadku wpłaty grupowej proszę o podanie wszystkich nicków z listy uczestników, które wpłacają pieniążki!

Link to post
Share on other sites

Uwaga informacja!

 

Z racji, że będziemy na terenie łowieckim podczas imprezy jak i bezpośrednio przed i po niej obowiązuje całkowity zakaz stosowania wszelkiej pirotechniki. Władze odpowiedzialne za ten teren po prostu nie wyraziły na to zgody.

Tyle na razie w temacie. Jeżeli są jakieś pytania to zapraszam ;)

Link to post
Share on other sites

Dowodzenie:

 

Strona SOW - 0jciec

Siły KAW - pawlaczyskis

 

Mechanika:

Obydwie strony będą podzielone na oddziały (ze względu na przynależność drużynową) z własnym dowódcą, który bezpośrednio będzie podlegał pod sztab odpowiedniej strony.

 

Kontakt pomiędzy oddziałami, a sztabem będzie się odbywał za pomocą PMRek lub poprzez gońców (w zależności od fazy rozgrywki). Kanały do komunikacji będą podane tuż przed rozgrywką.

 

Sztab jako 'siła wyższa' będzie wydawał ogólne wytyczne dotyczące działań poszczególnych oddziałów. To w sztabie będą się znajdowały informacje o aktualnym stanie konfliktu, zadaniach głównych i misjach pobocznych.

 

Za niesubordynację sztab będzie zlecał karne zadania poboczne :)

Link to post
Share on other sites

Obiecany harmonogram imprezy:

 

07.05.2010

- Wieczorem przyjęcie osób spoza woj Lubelskiego. Zakwaterowanie i przydzielenie obowiązków organizacyjnych.

 

08.05.2010

- 8:00 - przyjęcie uczestników na punkcie kontrolnym, wylegitymowanie, rozdanie przepustek, zakwaterowanie w przydzielonych namiotach

- 10:00 - start rozgrywki. W czasie rozgrywki obiad we własnym zakresie. Nie będziemy robili specjalnych przerw. Czas i miejsce posiłku będzie zależał od wizji koordynatora strony)

- 17:00 - planowane zakończenie ostatniej fazy dnia pierwszego. Zejście do obozu, rozszpejowanie, przydzielenie obowiązków i wart.

- 18:00 - początek aftera + ognisko organizowane przez ogrów (zapewniamy mięso, pieczywo, dodatki) + rozpoczęcie oficjalne sezonu gejzbola 2010!

 

09.05.2010

- 8:00 - "msza na górce" - prowadzący 0jciec R

- 9:00 - śniadanie we własnym zakresie. Będzie ogień i woda więc macie pole do popisu!

- 10:00 - rozpoczęcie rozgrywki z pozycji zdobytych dnia pierwszego

- 15:00 - planowane zakończenie ostatniej fazy dnia drugiego

 

 

Podczas zlotu zapewniamy wodę pitną i użytkową.

Przypominamy wszystkim nieletnim o zgodach od prawnych opiekunów. Treść takiej zgody znajduje się na tym forum i na portalu WMASG. Proszę, żeby na zgodzie od opiekuna był telefon do niego samego w razie tragicznych zdarzeń!

 

UWAGA! Prosimy zabrać ze sobą dowód tożsamości w celu weryfikacji wieku uczestników. Impreza od 16lat! Osoby poniżej 18 są na wyjątkowym cenzurowanym! BARDZO będziemy zwracali uwagę na kulturę rozgrywki. Jeżeli ktoś przesadzi z alkoholem czy po prostu nie będzie się stosował do ogólnie przyjętych zasad po prostu zostanie wyproszony za bramę.

 

Podczas rozgrywki udział w zabawie będą brali także statyści! Zabrania się strzelania do takiej osoby chyba, że osoba odpowie ogniem. Jeżeli statysta zostanie postrzelony przypadkiem i zauważymy, że ucieka, czy kładzie się na ziemi pod żadnym pozorem nie wolno otwierać do takiej osoby ognia!

 

PRZYPOMINAM O ZAKAZIE PIRO!

 

No i na koniec tak zupełnie serio, jeżeli ktoś jeszcze nie wie. Proszę zabrać co najmniej dwie pary butów i dwa komplety ubrań. Uwierzcie mi! Będzie ciężko! ;)

Link to post
Share on other sites

Zasady "leczenia trupów":

 

Trafiony gracz ma możliwość uleczenia przez medyka za pomocą wiązania bandaża na trafionej kończynie. Jeżeli strzał został oddany w tułów to obwiązujemy tułów. Jeżeli w głowę to obwiązujemy głowę. Uleczonym można być tylko raz pomiędzy respami. Ranny czeka na medyka max 5 minut. Po tym czasie musi udać się na wyznaczone miejsce tzw resp.

 

Wyjścia z wyznaczonego miejsca odbywają się co pół godziny lub po uzbieraniu się 20 osób. Medyk będzie jeden na oddział. Podział na oddziały podamy po zamknięciu listy. Ilość bandaża jest nieograniczona. Medyka może uleczyć tylko inny medyk.

 

Przypominam, że trup to trup. Nie gada, nie przeszkadza, grzecznie udaje się na miejsce respa. Nie ma biegania rannych i szukania medyków. Trafiony kładzie się, lub siada z czerwoną szmatą na głowie i czeka. Koledzy mogą go przenieść, ale sam nawet palcem kiwnąć nie może!

 

Medycy będą specjalnie oznaczeni.

Link to post
Share on other sites

ZASADY i KANAŁY KOMUNIKACJI

 

Komunikacja każdej ze stron będzie się opierała na trzech kanałach w paśmie PMR.

Jeden kanał służący do komunikacji z dowództwem - meldunki, rozkazy

Dwa pozostałe do komunikacji między oddziałami.

Każdy z oddziałów musi mieć na nasłuchu kanał dowodzenia. Odpowiada za to RTO oddziału lub bezpośrednio dowódca.

 

Kanał dla poszczególnych stron:

 

1 - KANAŁ ORGANIZATORÓW [czoper]!

 

SOW [0jciec]:

2 - dowodzenie

3 - komunikacja

4 - komunikacja

 

KAW [pawlaczyskis]:

5 - dowodzenie

6 - komunikacja

7 - komunikacja

 

Obowiązuje kategoryczny zakaz zakłócania kanałów! Jak kogoś znajdę z voxem to łeb urwę!

 

Przypominam, że komunikaty mają być krótkie, rzeczowe i dokładne!

Pseudonimy operacyjne dla oddziałów zostaną podane na odprawie!

Link to post
Share on other sites

Zasady stosowania min i pułapek dźwiękowych.

 

Na zlocie dopuszczone są do stosowania miny i pułapki dźwiękowe.

Konstrukcja pułapki ma się opierać na bazie elenktycznego alarmu okiennego.

 

250_170025827745e4155a0cee3.jpg

 

Do takiego alarmu dowiązana ma być linka/żyłka służąca za potykacz i pudełko/puszka imitująca materiał wybuchowy.

 

Wejście w linkę "uzbraja" minę która wydaje głośny alarm/dźwięk. Mina taka rani WSZYSTKIE osoby w promieniu 5metrów!

Ranny który wszedł w pułapkę przed zejście na respa ma obowiązek wyłączyć minę przełącznikiem znajdującym się na alarmie i złożyć WSZYSTKIE części pułapki w widoczne miejsce (najlepiej tam gdzie została rozłożona).

 

Wszelkie pytania w dziale z dyskusją.

 

Druga sprawa to lista obecności :) Aktualnie zapisy się zakończyły i czekamy na wpłatę, która jest potwierdzeniem chęci uczestnictwa w zlocie. Wpłaty w wysokości 30zł należy dokonać maxymalnie do 10 kwietnia na konto bankowe:

 

53 1160 2202 0000 0000 7940 8221

Dawid Pawlak

24-220 Niedrzwica Duża

 

W przypadku wpłat indywidualnych proszę podać w tytule przelewu nick z listy uczestników. W przypadku wpłaty grupowej proszę o podanie wszystkich nicków z listy uczestników, które wpłacają pieniążki!

 

Jeżeli ktoś wpłaci pieniążki 10tego to proszę o potwierdzenie takiej wpłaty PW lub mailem bo jest szansa, że w weekend nie dojdzie, a planujemy już 11stego przedstawić podział na strony konfliktu.

Pilę w sprawie wpłat, bo jest to dla nas potwierdzenie przybycia na zlot no i nie możemy działać w sprawie przygotowywania terenu, bo zwyczajnie brak funduszu...

 

Pozdrawiam serdecznie!

 

W imieniu S.N.O.T pawlaczyskis.

Link to post
Share on other sites

Dziennik dowódcy oddziału Yety2 SOW.

 

7 kwietnia 2010

 

Szlag by to trafił. Dwa dni temu darliśmy się z komuchami za łby o te posterunki, tyle logistyki, sprzętu i strat, a dzisiaj gienerał Kokluczko kazał się wycofać oddziałom, bo widniała groźba nalotów. Chuj z tym, że za maks tydzień znów będziemy musieli je odbić, bo to strategiczne miejsce.

 

Mowa o posterunkach wzdłuż skraju lasu graniczących z bezpośrednio z wioską. Tylko one dzielą nas od Chau Doc opanowanego przez komuchów. Przez miesiąc zdołali tam już rozbudować całą infrastrukturę i szlaki komunikacji. Sprzętu i ludzi mają pod dostatkiem. Napierają na nas jak cholera, a wsparcia nie uświadczysz. Dobrze, że khmerowie przynajmniej pokojowo nastawieni i fajkami handlują. Chłopaki mają wyższe morale.

 

Po naszej stronie płynie jakaś rzeka. Za nią mamy obóz i sztab dowodzenia. Całkiem przyjemnie się tu zrobiło. Ptaki śpiewają, tubylcy zajmują się codzienną pracą jakby nigdy nic. Zwiad wyczaił skład amunicji KAW'u jakieś pół kilometra za linią posterunków. Jak dobrze się zagada z miejscowymi to za drobną opłatą przynoszą wieści i jakieś "skarby" od pilnujących składu żółtków. Wczoraj jakiś rybak przyniósł news'a o spadochroniarzach. Podobno zrzuconych dwa dni temu w nocy. Trafili na drzewa. Jeden spieprzył, drugi został na drzewie. Kto to? Po co? Nikt nie wie. Może juto wietnamiec przyniesie jakieś wieści.

Edited by pawlaczyskis
Link to post
Share on other sites

Oficjalna lista uczestników. Będą jeszcze jakieś małe kosmetyczne zmiany, ale do końca tygodnia będzie wszystko jasne. Jeżeli kogoś na liście nie ma, a uiścił wpisowe to bez obaw ;) Naniesiemy korektę. Jeżeli ktoś jest na liście, a nie uiścił wpisowego to oznacza to iż ubłagał organizatora, o odroczenie płatności lub pieniążek jest w drodze ;D 8)

 

NIEZRZESZENI

Adams

wernix

kruszyna

marcu

Pietro-ko

Ponury

Kelly

Natał

koszmix

Dżordż

 

CATS

Miszon

Wiader

TROLL

 

BOJOWEMOTYLKI

werewolfina

Zwierzo

 

ZEUS

Matrix

mutu

SzaryWilk

thewolfe

coyote

 

PAT

lolek2

kozi

igor

Brainer

juby

dziekan

swiatek

grochu

Walker

 

HATE

Fran

dziadekhate

Bo100

kondzio

 

NAWE

szopen

Rumi

Kaczy

Meg

Olo

szem

Intruz

Madman

Myfas

jack

Ramirez

mich123

Domel

Mario

ejs

Zygzak

 

SWIT

Borys

 

SRT

Sova

Skuba

królik

 

SZOP

Shiz

KuteK

Eight

Raccoon

Karol

pawel210

 

GROS

GUGi

bartek

Pierzak

 

PŁOT

Frotka

Kamuli

Riff

Justyna

Wert

Badyl

 

GRUPA POŁUDNIE

eston

szwagier

rasty

szczor

luki

snajper

 

RAZEM 74 OSOBY

 

PROSZĘ O KONTAKT NA PW LUB MAILA KOGOŚ Z GRUPY POŁUDNIE!

Link to post
Share on other sites

Witam ;) Z racji tego, że listę mamy już praktycznie uformowaną przedstawiam podział na strony konfliktu. Jest jeszcze całe 3 tygodnie więc zachęcam do wzięcia pod uwagę stylizacji! :)

 

aec4c2c3a67c9727.jpg

 

BOJOWEMOTYLKI

werewolfina

Zwierzo

 

ZEUS

Matrix

mutu

SzaryWilk

thewolfe

coyote

 

PAT

lolek2

kozi

igor

Brainer

juby

dziekan

swiatek

grochu

Walker

 

NAWE

szopen

Rumi

Kaczy

Meg

Olo

szem

Intruz

Madman

Myfas

jack

Ramirez

mich123

Domel

Mario

ejs

Zygzak

 

SWIT

Borys

 

GROS

GUGi

bartek

Pierzak

 

b02a8fb9e0e191f1.jpg

 

HATE

Fran

dziadekhate

Bo100

kondzio

 

CATS

Miszon

Wiader

TROLL

 

SZOP

Shiz

KuteK

Eight

Raccoon

Karol

pawel210

 

SRT

Sova

Skuba

królik

Ruski

 

PŁOT

Frotka

Kamuli

Riff

Justyna

Wert

Badyl

 

NIEZRZESZENI

Adams

wernix

kruszyna

marcu

Pietro-ko

Ponury

Kelly

Natał

koszmix

Dżordż

Śmigieł

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Na dniach przygotuję podział na oddziały i prześlę PW do ich dowódców. Dowódca drużyny będzie otrzymywał: materiały dotyczące fabuły, mapy, kryptonimy, kanały komunikacji, zdjęcia itp itd.

 

Będzie zobowiązany zapoznać się z treścią ww wiadomości gdyż będzie to warunek przeprowadzenia scenariuszy ;) Pozdrawiam

 

PS. JESZCZE RAZ PRZYPOMINAM O STYLIZACJI! WSZELKIE PYTANIA W TOPIC'U Q&A na Lubelskim forum!

Edited by pawlaczyskis
Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...