Walewryj Posted January 17, 2010 Report Share Posted January 17, 2010 Siema, mam taki problem... Tak jak w temacie napisałem, posiadam replikę m4 wszystko jest wspaniale, ale pewnego dnia okazało się, że próbuje wystrzelić na semi, strzeliłem, patrze aa u spust został wciśnięty. Pociągnełem za niego do siebie i znów to samo przy wystrzale... Myślę hm.. To teraz na auto, i na auto nie mam problemu. Nie wiem co z tym zrobić! Jak ktoś z was miał podobny problem to poradźcie mi coś. Sam niewiele się na tym na razie znam ale z czasem dojdę do ładu. Quote Link to post Share on other sites
Patryklen12 Posted January 18, 2010 Report Share Posted January 18, 2010 Siema, mam taki problem... Tak jak w temacie napisałem, posiadam replikę m4 wszystko jest wspaniale, ale pewnego dnia okazało się, że próbuje wystrzelić na semi, strzeliłem, patrze aa u spust został wciśnięty. Pociągnełem za niego do siebie i znów to samo przy wystrzale... Myślę hm.. To teraz na auto, i na auto nie mam problemu. Nie wiem co z tym zrobić! Jak ktoś z was miał podobny problem to poradźcie mi coś. Sam niewiele się na tym na razie znam ale z czasem dojdę do ładu. Z tego co tu wyczytałem to wnioskuje, iż sprężynka, która odpowiedzialna jest za odbijanie spustu w stronę lufy po każdym strzela na semi po prostu Ci wyleciała, możliwe, że została w środku GB, bądź wyleciała. Natomiast co do auto na auto tak się nie dzieje, dlatego, że na auto tak czy siak i tak zawsze spust trzymasz aby strzelać ogniem auto, natomiast aby strzelać trybem ognia semi, trzeba za każdym strzałem wciskać spust. - Taka jest moja teoria, jeśli się mylę to sorry. P.S Następnym razem to chociaż napisz o jaką M4 Ci chodzi czy boyi i CA czy KA czy TM czy P&J no nie wiem dużo tego jest. Quote Link to post Share on other sites
Walewryj Posted January 18, 2010 Author Report Share Posted January 18, 2010 Dzięki, zobacze może akurat, dzięki za odpowiedź. A tak nawiasem mówiąc to broń mam JG ;-) Quote Link to post Share on other sites
Kaczma Posted January 27, 2010 Report Share Posted January 27, 2010 Miałem identycznie-pękła sprężynka od spustu. Na auto spust się cofa bo ciągnie go łącznik stykow ktory jest na innej sperezynce, na semi łącznik wraca osobno, wiec spustu nie ma co pociągnąć. http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=4340 - to Ci pękło :) PS: Sory za brak "u" zamkniętego, ale coś mi się klawiatura skasztaniła :x Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.