orsh12 Posted February 13, 2010 Report Share Posted February 13, 2010 Witam ponownie... Dzisiaj cos mam pechowy dzien. Moze zaczne od poczatku, rutynowa rzecz, wyjecie batki w celu jej naladowania. Zamykam gorna czesc chwytu przedniego. No i zmniejszam dlugosc kolby... I nagle kolba zostaje mi w rece... Mysle WTF? co sie stalo sie? A tu nic ani nie da sie jej niczym przykrecic... Wysuwa sie tylko taka dluga sruba i to wszystko... Kompletnie nie wiem co z tym teraz zrobic Z góry dziekuje... Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted February 13, 2010 Report Share Posted February 13, 2010 (edited) No to chyba Ci gwint w GB nawalił. Ta długa śruba służy do przykręcenia prowadnicy kolby do body. Na prowadnicy jest dopiero kolba. Edited February 13, 2010 by PiterTKD Quote Link to post Share on other sites
orsh12 Posted February 13, 2010 Author Report Share Posted February 13, 2010 Juz to obczailem... ta dluga sruba sie odkrecila i trzeba bylo ja dokrecic jeszcze raz Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted February 14, 2010 Report Share Posted February 14, 2010 To była za słabo dokręcona, bo jak się może sama odkręcić, po dobrym dokręceniu? Quote Link to post Share on other sites
Laki Posted February 15, 2010 Report Share Posted February 15, 2010 Mój kuzyn miał tak samo. Pewnego razu na strzelance kolba po prostu mu odleciała i trzeba było coś tam dokręcić, ale z tym nie było problemu. Quote Link to post Share on other sites
encole Posted February 24, 2010 Report Share Posted February 24, 2010 Tylko jak rozdzielić prowadnice od samej kolby? Jest jakiś magiczny przycisk? Proszę o pomoc Quote Link to post Share on other sites
Wolfran Posted February 24, 2010 Report Share Posted February 24, 2010 Odciągasz na dół zwalniacz kolby i ciągniesz ją jak byś chciał rozsunąć, dziękuje. Quote Link to post Share on other sites
Pucu Posted February 24, 2010 Report Share Posted February 24, 2010 Taaa... Przez to samo przechodziłem. ;-) Musisz złapać tą śrubę która jest pod tym zaciskiem do regulacji kolby i tak mocno pociągnąć żeby dało się całą prowadnicę wysunąć z kolby. Potem tylko od stopki prowadnicy którą wyjmiesz trzeba odkręcić 1 lub 2 śrubki (nie pamiętam ;-) ) i masz już generalnie dojście do tej śruby w prowadnicy na wierzchu. Pzdr Quote Link to post Share on other sites
encole Posted February 25, 2010 Report Share Posted February 25, 2010 Dzięki. Chińszczyzna jest trudniejsza w użytkowaniu:D Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.