Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Intruder

Użytkownik
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

  1. Czołem, mamy przyjemność zaprosić Was na symulację milsimową CSAR Rapid Deployment. Akronim CSAR mówi sam za siebie - Combat Search And Rescue. Jest to kontynuacja fabuły przedstawionej przez nas 2 lata temu na milsimie Badlands. Obecnie jednak symulujemy inne zdarzenia i charakterystykę działań więc nie jest to Badlands 2. SYTUACJA (w skrócie): Na terenie Slavii rozbił się śmigłowiec wiozący grupę specjalną nieznanego kraju. Oddział ten 3h wcześniej dokonał szturmu na dom letniskowy ministra gospodarki położony w głębi terytorium Slavii. Zaginęły laptop i dokumenty posiadane przez
  2. Z powodów formalnych manewry zostały przeniesione ze Śląska w rejony Włocławka. Więcej informacji na www.facebook.com/BadlandsMilsim Zapisy wraz z wpłatami trwają do wtorku 5 września.
  3. Dziś wypadło z listy kilka osób. Nadal jeszcze można się zapisywać i dokonywać wpłat.
  4. Z racji sporej części wpłat wpisowego dokonywanych na ostatnią chwilę w weekend po terminie - wydłużamy okres płatności do północy w środę 23 sierpnia 2017. Przy okazji przypominamy checklistę BADLANDS : 1) rejestracja 2) wpłata składki wpisowego 3) rejestracja na forum niejawnym frakcji 4) pakowanie szpeju :) Wpisowe : personel bojowy - 110 zł obsada HQ (max 3 osoby z kompanii) - 10 zł personel cywilny LARP - 45 zł
  5. W linku poniżej regulamin Badlands. Tekst z czerwonym podlewem to zmiany względem wersji sprzed kilku dni (punkt, który zapomnieliśmy dodać w wersji poprzedniej). Obecnie trwają już zapisy i możliwość rezerwacji miejsc poprzez realizację wpisowego. W tej chwili mamy ok. 100 zadeklarowanych chętnych i ok. 20 zespołów. Zegar więc tyka. Link do regulaminu Link do formularza rejestracyjnego Link do strony BADLANDS milsim Oznaczenia frakcji prezentują się tak Wzór oznaczeń pojazdów Zapraszamy.
  6. Szczegółowy regulamin obejmuje dużo rzeczy - od zasad rozgrywki nie specjalnie różniących się od większości milsimów aż po np. zakaz niszczenia roślinności... nie specjalnie różniącego się od większości milsimów ;)
  7. Oczywiście, proszę : ------------------------------------------------------- OGÓLNIE O MECHANICE (szczegóły w regulaminie wkrótce) - sugerowany podział mundurowy stron + naszywki armii - wszystko jest in-game, zagrożenie 24/dobę. Cytując ministra Kwiatkowskiego z Operacji SALAMANDRA - "Nie ma letko". - składy armii zgrupowane są w obozach namiotowych stanowiącym przyczółki po desancie. - zespoły obejmujące HQ muszą zapewnić zaplecze operacyjne typu radia dużego zasięgu, organizacja pracy w TOC - armie operują w sile kompanii desantowej. Mogą dysponować pojazdami bojowym full-contact
  8. "Na Razwiedce Gienerał nie dopuścil..." - i my również mieliśmy nie dopuścić. Przez kilka ostatnich lat nie byliśmy na milsimie, gdzie HP było dopuszczone. I podobnie jak on - nie mieliśmy zaplecza by to kontrolować. Dopuszczamy HP, bo obecnie mamy możliwość rzetelnie sprawdzać takie relpiki. Natomiast nie zmienia to faktu, że taki był hałas aby dopuścić HP, a na dzień dzisiejszy (wczorajszy) osób z HP zgłosiło się może ze 3. Natomiast jak wspomnieliśmy - prowadziliśmy rozmowy u kilku źródeł "znających się na temacie lepiej" i wszystkie zaznaczyły, że z MC i RAM będą duże problemy by to rzet
  9. Po co piszesz bzdury? Nie ma opcji wyłapać serii z 500 fps, bo takie repliki nie grają - i masz to jasno napisane w zasadach ogólnych imprezy. Jeśli ktoś chce mieć rof 40 to jego sprawa. Przy mocno ograniczonej ilości ammo w magazynkach będzie więcej czasu poświęcał na zmianę magów niż faktyczne prowadzenie ognia. A w terenie się nie doładuje.
  10. W tej chwili pewne regulacje jeszcze się kształtują - jak to, czy dopuszczone będą repliki HPA, zasady ich plombowania itp. Istotną rolę gra również określenie ilości larpujących cywili. Nie mając jeszcze wszystkich informacji trudno nam opublikować szczegółowy regulamin, bo nie chcieli byśmy go potem zmieniać. Zasady ogólne są już określone jednak podlegają drobnym modyfikacjom nadal utrzymując zasadniczy charakter. Prosimy więc jeszcze o chwilę cierpliwości.
  11. Masz bardzo dużo racji. Jak udało Ci się przeczytać na stronie informacyjnej (lub nie) faktyczne założenia Badlands - zarówno pod kątem zasad jak i terenu - są dużo ostrzejsze niż te, planowane na wrześniowej edycji. Powód jest prosty - mamy pewną wizję tego jak BAD i wymagający ma być BADLANDS. Obecnie jednak organizujemy pierwszą edycję i proponowaną formułę chcemy wprowadzać stopniowo. Obecny Badlands - mimo, iż wymagający można jednak nazwać Badlands light. Właśnie po to by zespoły jadące przez pół lub niemal całą Polskę miały okazję poznać koncepcję symulacji. Mimo, iż zarówno pojazdy j
  12. Ruszyły zapisy na milsim BADLANDS. Można rejestrować się zarówno na personel wojskowy jak i cywili. Formularz zgłoszeniowy
  13. Nieco zdjęć z terenu milsima. Na dole link do szerszej galerii. Zdjęcia z rejonu Badlands Milsim
  14. Faktycznie, strasznie nic nie wiadomo o tym simie :) Vincent, zabieraj chłopaków i się widzimy. "Kopę lat"
×
×
  • Create New...