Jump to content
REKLAMA
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Intruder

Użytkownik
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

  1. Czołem, mamy przyjemność zaprosić Was na symulację milsimową CSAR Rapid Deployment. Akronim CSAR mówi sam za siebie - Combat Search And Rescue. Jest to kontynuacja fabuły przedstawionej przez nas 2 lata temu na milsimie Badlands. Obecnie jednak symulujemy inne zdarzenia i charakterystykę działań więc nie jest to Badlands 2. SYTUACJA (w skrócie): Na terenie Slavii rozbił się śmigłowiec wiozący grupę specjalną nieznanego kraju. Oddział ten 3h wcześniej dokonał szturmu na dom letniskowy ministra gospodarki położony w głębi terytorium Slavii. Zaginęły laptop i dokumenty posiadane przez ministra, zginął minister i 90% jego ochrony. Wszystko wskazuje na to, że mimo, iż atak się powiódł śmigłowiec został uszkodzony podczas ekstrakcji zespołu szturmowego. Relacja świadka donosi, że niezidentyfikowany śmigłowiec spadł tuż przy granicy Slavii godzinę temu. Trzeba działać! W stan alarmowy postawione zostają formacje mające na celu odnalezienie wraku, dotarcie do personelu, który mógł przeżyć katastrofę oraz przejęcie materiałów znajdujących się na pokładzie. Ponadto wywiad wytyczył dodatkowe cele zadaniowe. Stan alarmowy do misji CSAR został obwołany zarówno wśród jednostek QRF Slavii jak i kraju stojącego za zamachem. Charakterystyka symulacji: Zadania główne i poboczne o dużym poziomie trudności. Działania o niesymetrycznym balansie sił. QRF Slavii - siła kompanii zmotoryzowanej, posiada zaplecze logistyczne w rejonie działań CSAR - liczebność nie znana, nieduża formacja, działania w sytuacji odcięcia od sił własnych na terenie wroga Nacjonaliści Slavii - formacje zbrojne nastawione opozycyjnie do rządu, prowadzą działania wspierające CSAR, ograniczone zaplecze logistyczne Odzwierciedlamy realistyczny scenariusz sytuacyjny więc nie stosujemy ułatwień ani nie moderujemy rozgrywki by było łatwiej. Na wykonanie zadań głównych są 24 godziny. Z racji na dużą trudność zadań specjalsi z CSAR, którzy wykonają misję i przeżyją zabiorą do domu ciekawe pamiątki. Wiecej informacji na facebooku https://www.facebook.com/events/320192625553480/ Zajawka filmowa
  2. Z powodów formalnych manewry zostały przeniesione ze Śląska w rejony Włocławka. Więcej informacji na www.facebook.com/BadlandsMilsim Zapisy wraz z wpłatami trwają do wtorku 5 września.
  3. Dziś wypadło z listy kilka osób. Nadal jeszcze można się zapisywać i dokonywać wpłat.
  4. Z racji sporej części wpłat wpisowego dokonywanych na ostatnią chwilę w weekend po terminie - wydłużamy okres płatności do północy w środę 23 sierpnia 2017. Przy okazji przypominamy checklistę BADLANDS : 1) rejestracja 2) wpłata składki wpisowego 3) rejestracja na forum niejawnym frakcji 4) pakowanie szpeju :) Wpisowe : personel bojowy - 110 zł obsada HQ (max 3 osoby z kompanii) - 10 zł personel cywilny LARP - 45 zł
  5. W linku poniżej regulamin Badlands. Tekst z czerwonym podlewem to zmiany względem wersji sprzed kilku dni (punkt, który zapomnieliśmy dodać w wersji poprzedniej). Obecnie trwają już zapisy i możliwość rezerwacji miejsc poprzez realizację wpisowego. W tej chwili mamy ok. 100 zadeklarowanych chętnych i ok. 20 zespołów. Zegar więc tyka. Link do regulaminu Link do formularza rejestracyjnego Link do strony BADLANDS milsim Oznaczenia frakcji prezentują się tak Wzór oznaczeń pojazdów Zapraszamy.
  6. Szczegółowy regulamin obejmuje dużo rzeczy - od zasad rozgrywki nie specjalnie różniących się od większości milsimów aż po np. zakaz niszczenia roślinności... nie specjalnie różniącego się od większości milsimów ;)
  7. Oczywiście, proszę : ------------------------------------------------------- OGÓLNIE O MECHANICE (szczegóły w regulaminie wkrótce) - sugerowany podział mundurowy stron + naszywki armii - wszystko jest in-game, zagrożenie 24/dobę. Cytując ministra Kwiatkowskiego z Operacji SALAMANDRA - "Nie ma letko". - składy armii zgrupowane są w obozach namiotowych stanowiącym przyczółki po desancie. - zespoły obejmujące HQ muszą zapewnić zaplecze operacyjne typu radia dużego zasięgu, organizacja pracy w TOC - armie operują w sile kompanii desantowej. Mogą dysponować pojazdami bojowym full-contact (po 2-4) + pojazd medyczny - kompanie dysponują tylko środkami bojowymi, które zostały z nimi desantowane (pojazdy, zaopatrzenie, stan osobowy) - frakcje mogą otrzymywać wsparcie materiałowe, wywiadowcze i zasilenia dzięki ludności lokalnej - osadzone fabularnie zasady respawnów - korzystamy z systemu ran więc MEDycy na wagę złota - Armie znają główne zadania operacyjne. W trakcie działań mogą pojawić się zadania poboczne, których realizacja może przynieść dodatkowe korzyści. Rozgrywka nie jest moderowana - pełna wolność realizacyjna. (ZMIANA dot. poniższego - regulacje dot. replik dopuszczają repliki HP o parametrach zgodnych z podanymi poniżej) - moc replik w terenie OTWARTYM tylko AEG, HP lub spring (max +5% fps) - karabiny szturmowe/SMG 450fps (semi/auto), karabiny wsparcia 500fps (semi/auto), DMR 600fps (ograniczenie konstrukcyjne/mechaniczne tylko na semi), snajperskie 650FPS (tylko semi, spring/bolt) - na małych dystansach i CQB sugerowana broń krótka. Moc replik kar. szturmowych/SMG mniej lub max 450 fps (+0% fps). Karabiny wsparcia, DMR i snajperskie nie mogą być używane. - ładowność amunicji względem odpowiedników w broni palnej : MAGAZYNKI (oraz bębny) wszelkiej broni (od pistoletów poprzez kar. szturmowe aż po np M249, RPK czy DMR i snajperki) - x2 ilości nabojów ostrych w magazynku TAŚMY (boxy) zasilające karabiny wsparcia (np. M249, PK itp) - 300 kulek (3x taśma nabojowa 100) - rozpoczęcie symulacji w piątek godz. 17:00, zakończenie w niedzielę o godz. 10:00. Jakich zadań możecie się spodziewać : - dozór FOB - zadania zwiadowcze - ochrona misji zaopatrzeniowych - SEAD - MEDEVAC - CSAR - QRF - patrole zmotoryzowane i piesze - działania antyterrorystyczne - cele osobowe - ochrona/ewakuacja VIP - pozyskiwanie danych i materiałów wywiadowczych - taktyka czerwona - taktyka zielona - wykorzystanie bojowe pojazdów kołowych STRONY KONFLIKTU - kompania desantowa State of Liberty - kompania desantowa Federacji Wołgowskiej - ludność Slavii - cywile i służby lokalne MilSim planowany jest w terminie 8-10 września 2017. Desant w piątek od godziny 17ej, zakończenie niedziela godz. 10ej. Rejony Górnego Śląska pomiędzy Katowicami, a Częstochową. Dokładne gridy wkrótce. Oczekujcie kolejnych informacji. ====Repliki HP==== Repliki Mancraft i RAM nie biorą udziału w symulacji Badlands. EDYCJA zasad dot. replik HP zamontowanych na pojazdach (11 lip 2017) Replika HP dopuszczona na tych zasadach powinna spełniać następujące wymogi : - nie może być używana jako broń ręczna zdemontowana z pojazdu - wartość FPS na kulkach 0,2g musi być zgodna z zapisem regulaminowym dla broni maszynowej/wsparcia - ilość amunicji w jednym magazynku/taśmie musi być zgodna z zapisem regulaminowym dla broni maszynowej/wsparcia - szybkostrzelność nie może przekraczać x2 średniej wartości szybkostrzelności odpowiednika bojowego dla ckm jak M2 .50 cal i x1,5 średniej wartości odpowiednika bojowego km.(np.M249, M134, PK itp). Przykłady : ckm M2HB(A1/E2) (mounted) 450-600 rpm - rpm repliki M2 na pojeździe to 525x2/60=17,5 kulek na sekundę. M249 750-1100 rpm (mounted) - rpm repliki M249 na pojeździe to 925x1.5/60=23,1 kulek na sekundę EDYCJA zasad dot. replik HP broni ręcznej (12 lip 2017) Replika HP broni ręcznej dopuszczona do udziału w symulacji musi odpowiadać zasadom dopuszczającym repliki AEG oraz być zaplombowana i sprawdzona przez punkt kontroli zorganizowany na miejscu symulacji. Brak plomby lub jej uszkodzenie wiąże się z wykluczeniem uczestnika z udziału w Badlands i odesłaniem do domu. Kwestie sporne podlegają arbitralnej decyzji organizatora Badlands.
  8. "Na Razwiedce Gienerał nie dopuścil..." - i my również mieliśmy nie dopuścić. Przez kilka ostatnich lat nie byliśmy na milsimie, gdzie HP było dopuszczone. I podobnie jak on - nie mieliśmy zaplecza by to kontrolować. Dopuszczamy HP, bo obecnie mamy możliwość rzetelnie sprawdzać takie relpiki. Natomiast nie zmienia to faktu, że taki był hałas aby dopuścić HP, a na dzień dzisiejszy (wczorajszy) osób z HP zgłosiło się może ze 3. Natomiast jak wspomnieliśmy - prowadziliśmy rozmowy u kilku źródeł "znających się na temacie lepiej" i wszystkie zaznaczyły, że z MC i RAM będą duże problemy by to rzetelnie kontrolować. Jeśli mamy ryzykować dobrą zabawę np 200 osób po to by 3 osoby z MC mogły się bawić na Badlands... to matematyka jest bezlitosna. Nie jest chyba problemem pożyczyć AEGa od znajomego lub wynająć coś sensownego. Ponadto, wiele osób posiadających nawet dopuszczone HP ma również AEG. Problem nie jest tak wielki jak się wydaje.
  9. Po co piszesz bzdury? Nie ma opcji wyłapać serii z 500 fps, bo takie repliki nie grają - i masz to jasno napisane w zasadach ogólnych imprezy. Jeśli ktoś chce mieć rof 40 to jego sprawa. Przy mocno ograniczonej ilości ammo w magazynkach będzie więcej czasu poświęcał na zmianę magów niż faktyczne prowadzenie ognia. A w terenie się nie doładuje.
  10. W tej chwili pewne regulacje jeszcze się kształtują - jak to, czy dopuszczone będą repliki HPA, zasady ich plombowania itp. Istotną rolę gra również określenie ilości larpujących cywili. Nie mając jeszcze wszystkich informacji trudno nam opublikować szczegółowy regulamin, bo nie chcieli byśmy go potem zmieniać. Zasady ogólne są już określone jednak podlegają drobnym modyfikacjom nadal utrzymując zasadniczy charakter. Prosimy więc jeszcze o chwilę cierpliwości.
  11. Masz bardzo dużo racji. Jak udało Ci się przeczytać na stronie informacyjnej (lub nie) faktyczne założenia Badlands - zarówno pod kątem zasad jak i terenu - są dużo ostrzejsze niż te, planowane na wrześniowej edycji. Powód jest prosty - mamy pewną wizję tego jak BAD i wymagający ma być BADLANDS. Obecnie jednak organizujemy pierwszą edycję i proponowaną formułę chcemy wprowadzać stopniowo. Obecny Badlands - mimo, iż wymagający można jednak nazwać Badlands light. Właśnie po to by zespoły jadące przez pół lub niemal całą Polskę miały okazję poznać koncepcję symulacji. Mimo, iż zarówno pojazdy jak i personel będą miały respawn - będzie on zależny od sytuacji scenariuszowej oraz sposobu działania walczących kompanii. Zrealizowanie pewnych zagadnień pozwoli na respawny po krótszym czasie, a inne go wydłużą. Będą tutaj wielką rolę grały także poczynania medyków gdyż system medyczny, mimo iż opiera się na red-systemie został nieco... rozszerzony. Nie jest to więc symulacja, na której wystarczy owinąć się bandażem i dojść do bazy by doznać cudownego uzdrowienia. Nie jest też tak, że na zmartwychwstanie czeka się tylko godzinkę. Obecnie nie wprowadzamy również zasad związanych z ograniczoną ilością zaopatrzenia kompanii. Teraz chcemy by uczestnicy mogli zobaczyć, w którą stronę to zmierza. Docelowo chcemy by Badlands był daleki od luźnych i miłych milsimów. Pewnie kosztem ilości uczestników - zależy nam by w przyszłości stał się symulacją dla tych, którzy nie boją się trudności, lubią wyzwania i stawianie czoła trudnym sytuacjom. Milsim w piknikowej atmosferze to nie nasz stajl.
  12. Ruszyły zapisy na milsim BADLANDS. Można rejestrować się zarówno na personel wojskowy jak i cywili. Formularz zgłoszeniowy
  13. Nieco zdjęć z terenu milsima. Na dole link do szerszej galerii. Zdjęcia z rejonu Badlands Milsim
  14. Faktycznie, strasznie nic nie wiadomo o tym simie :) Vincent, zabieraj chłopaków i się widzimy. "Kopę lat"
×
×
  • Create New...