Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

MrOrange

Użytkownik
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

  1. Do M14 GG,udało mi sie zamontować łoże od real steel M14:] Ale miejsca na silnik jest baaardzo mało, no i bateria na zewnątrz. A wyniosło mnie to jakies 160zł: 150zl na łoże na allegro i parę złoty za wiertło piórowe:] powodzenia
  2. Witam Z braku konkretnej odpowiedzi na postawione pytania, posłużyłem się jedynie ogólnymi radami co do tuningu i poszedłem na kompromis. Wiec tak: Zakupiłem, zębatki STU CA, łożyska kulkowe CA, oraz sprężynę M130 firmy G&G. Po zmontowaniu całości giwera całkiem ładnie smigała. Dźwięk pracy zębatek może nie był zachwycający, ale słyszałem, ze to przypadłość STU CA. Nawet, stara bateria 8,4v 1400mhA nie miała problemów z naciągnięciem sprężyny, choć nie starczała na długo – 2-3 hi-cap’y to max. Nie miałem dostępu do chrono, ale mogę powiedzieć, że zasięg przy kulkach 0.28 to sp
  3. Witam Planuje dokonać upgrade’u czternastki G&G, ale zważywszy na koszty tej operacji, chciałbym to zrobić w dwóch etapach: najpierw do M120, a następnie do M140. Jednak wymieniając części w pierwszym rzucie, chciałbym aby były one już dobrane pod M140. Po przeczytaniu paru postów odnoście części i tuningu M14, doszedłem do wniosku, że jedyne co musze wymienić w pierwszym etapie to tak naprawdę sprężyna, reszta powinna wytrzymać. Jedyne co mnie zastanawia to łożyska: na stronie producenta G&G jest napisane, że łożyska są, 7mm ślizgowe teflon/nylon, natomiast na stronie specshop
×
×
  • Create New...