Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

antolus22

Użytkownik
  • Content Count

    0
  • Joined

  • Last visited

  1. Jeden z deweloperów, IronTaxi napisał, że to będzie największa dotychczasowa obniżka ceny i następna taka okazja nie przyjdzie zbyt szybko.
  2. Hej! Nie wiem czy wiecie, ale ostatnio dużo się w Squadzie pozmieniało. Pierwszego listopada wyszedł patch – V8 (o którym więcej przeczytacie TU - szczerze polecam zajrzeć), który przyniósł znaczne wzrosty FPSów, zmiany tempa rozgrywki, penetrację pocisków, piękne oświetlenie i wiele mniejszych, ale nie mniej fajnych zmian. Mamy parę nowych wersji map, zmiany na starych, w skrócie: grać nie umierać. No i my właśnie w tej sprawie. Jeżeli jeszcze nie miałeś okazji wypróbować Squada to od czwartku 10 listopada aż do niedzieli, trzy dni później będzie można zrobić to zupełnie za darmo. Bę
  3. Grudzień 2017 to przewidywany termin wydania pełnej wersji 1.0 http://press.joinsquad.com/sheet.php?p=squad#description
  4. Wyszło nowe sprawozdanie dewelopera z poprzedniego miesiąca. http://joinsquad.com/readArticle?articleId=112 Po angielsku, ale warto przeczytać.
  5. Z ArmA jest ten problem, ze jest wlasnie piaskownicą i brakuje jej elementu wspolzawodnictwa (pvp). A w Squad grajac z randomami mozna poczuc sie niemal jak w jakiejs kampanii singleplayer mimo, ze grasz z zywym przeciwnikiem. Niedawno mialem taka sytuacje: Gralem sam. Wszedlem na serwer, gdzie runda niedawno wystartowala i poszukalem jakiegos lepszego oddzialu. Dolaczylem do nich, przywitalem sie, zapytalem czego potrzebuja. Dostalem info, ze przydalby im sie ktos z granatnikiem podwieszanym. Mapa Operation First Light - leśna, należąca do tych mniejszych o powierzchni 1.5x1.5km. Mieliśmy za
  6. ^to prawda, że ArmA ma lepszą balistykę, np. ze względu na rykoszetowanie. Ale muszę stwierdzić, że odczucie strzelania, feeling broni jest o wiele lepszy w Squad. Jest bardziej autentyczny. Do tego balistyka też nie jest najgorsza, bo pocisk także opada w sposób realistyczny, spowalnia na odległości i zadaje mniejsze obrażenia im dalszy cel. Do tego pocisk wylatuje z lufy a nie celownika jak w innych szybkich strzelankach, Nie ma tylko rykoszetów.
  7. Arma jest bardziej realistyczna w mojej opinii (szczególnie z ACE). Tu nie chodzi o realizm ale o immersję a to 2 różne rzeczy. W ArmA np. możesz zerować każdą optykę. W Squad będziesz mógł zerować tylko wyrzutnie typu AT oraz granatniki. O to mi chodzi. Pamiętam jak główny kreator gry napisał, że chciałby, aby była możliwość wyciągania rannych ze zniszczonych pojazdów, np. z HMMWV - to jest immersja, bo nie jest skomplikowana i łatwo się wczuć. http://steamcommunity.com/id/Antolus/
  8. Niemożliwe. Zresztą modele postaci US Army oraz talibów zostały tymczasowo zakupione na samym początku produkcji, Teraz są one zastępowane nowymi, np. nowy model żołnierzy US. Podobna sytuacja jest z animacjami - zostaną one kompletnie przebudowane i będzie można, np. opierać broń o otoczenie, przeskakiwać przez murki a'la battlefield i nawet strzelać swoją podstawową bronią będąc w wieży HMMWV. Więcej info znajdziecie na naszym nieoficjalnym portalu http://naszsquad.pl Mamy też serwer discord. Szczerze polecam do jego użytkowania https://discord.gg/Pz4JJ PS. Wysłałem ci zaproszenie na
×
×
  • Create New...