Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

groszekoki

Użytkownik
  • Content Count

    104
  • Joined

  • Last visited

  1. Trochę poczytałem tematu i mam lekki mętlik..jak to jest z promykami teraz? Za niedługo planuję wymianę lufy w AK czyli ok 455mm będę tam pchał i zastanawiam się czy wystarczy steelbull czy dokładać do promyka? W nic droższego nie idę bo uważam, że nie ma to większego sensu na stockowym LCT ;) ewentualnie do nowej lufy może zrobi się jeszcze flat hopa.
  2. Dla mnie też już szykują paczkę ;)
  3. Oooo podałeś ważne info ;) Wczoraj pisałem na chacie do GF ale niestety nikt mi nie odpisał :( pytanie dotyczyło dostawy LCT, bo co chwilę ubywa modeli i za chwilę nic nie zostanie co mnie interesuje. Znasz może przybliżoną datę dostawy?
  4. groszekoki

    AK [E&L]

    Dużo wymian jak na nową replikę :D A co do dodatków zewnętrznych, wygląda to obiecująco.
  5. Nie znalazłem nigdzie informacji o tym czy repliki z dopiskiem Economy różnią się jakoś od reszty? Czy ten dopisek jest tylko kwestią zastosowania polimeru do produkcji łoża i kolby? Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  6. groszekoki

    AK [E&L]

    Różnica w fps może wynikać z różnicy temepartury która ma duży wpływ na oringi i gumke hu. To może być tego przyczyna ;) Z ciekawości jaką masz baterię i czy jedna starczyła? Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  7. Może to zabrzmi laicko, ale jak rozpoznać nowszą serię? Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  8. Replikę planuję kupić na początku marca - mam nadzieję, że do tego czasu pomyślą o jakiejś promocji? :D
  9. Bruce dziękuję za konkretny komentarz :) właśnie takich tu brakuje. Gdziekolwiek nie zapytać to każdy potrafi napisać tylko "bierz LCT", "LCT>E&L", "LCT ma krzywa muszke", "bierz E&L mój ma 10lat i zero awarii" itd...zero konstruktywnych postów i konkretnych powodów dla których miałoby się wybrać daną replikę, stąd później takie wachania przed osobami które stoją przed wyborem repliki. A że są to repliki w cenie prawie minimalnego wynagrodzenia w naszym kraju, to jest już się nad czym rozwodzić. Czy jest ktoś w stanie wskazać mi link do informacji na podstawie których będę m
  10. Dlatego dodałem go do porównania ;) trochę namieszaliście mi w głowie, ale wychodzi na to, że nie ma żadnych konkretów do wskazania które przemawiałyby za tym, że LCT jest o półkę wyżej niż E&L. E&L kusi bardzo systemem łatwej wymiany sprężyny i ceną o 300 zł niższą. W tej cenie mam początkowy serwis, wymianę tłoka, gumki i jeszcze zostanie. Szkoda, że LCT nie ma takiego obszernego opisu na GF jak w przypadku replik E&L. Wybór bardzo ciężki dla kogoś takiego jak ja, komu nie zależy na rodzaju oksydy czy super spasowaniu :P wydaje mi się, że większość osób które chwalą LCT,
  11. Ale jak już pisałem, spasowanie mnie jakoś nie razi...wszelkie luzy zawsze można zniwelować. Aktualnie mam suczkę od boyi i tak ją porobiłem, że nie ma żadnych luzów, a wątpię aby E&L był gorzej spasowany niż Boyi?
  12. Miałem to samo - to tylko zaślepka. Nie wywalaj jej, po prostu daj trochę kleju i wciśnij z powrotem. Warto ją zostawić aby żaden syf się tam nie dostawał.
  13. Hmmm...no to ładnie namieszałeś :D Wychodzi głównie na to, że największy minus dla E&L to tłok, po za tym bardzo podobnie. Na plusy to lepszy silnik i łatwa wymiana sprężyny - to bardzo kusi...do tego różnica w cenie też spora bo 300 zł. W tej cenie mogę zlecić od razu przy kupnie wymianę gumki oraz cylindra, do tego sprawdzą GB, wypodkładkują jeśli konieczne itp i nadal będzie to tańsze niż stockowy LCT :D Brakuje mi właśnie takich rzeczowych porównań, one sporo wyjaśniają.
  14. Ok to wszystko wiadomo. Wezmę LCT - myślę, że pewnie nawet CM.048 by mi starczyło na jakiś czas :D ale LCT starczy na dłuższy czas ;) To inne pytanie, co z magami? Posiadam plastikowe do suczki od cymy i e&l - podejdą do LCT? Czytałem różne opinie, gdzie ludzie wypisują, że trzeba piłować metalowe, a plastiki są ok. Niektórzy piszą wręcz odwrotnie. Czy to po prostu zależy już tylko od repliki?
  15. Na wyglądzie zewnėtrznym aż tak mocno mi nie zależy. Oksyda oksydą, a luzy zawsze można zniwelować. Zależy mi tylko na bezawaryjnym środku. Po prostu nie chcę grzebać w replice i latać ma stocku tak długo jak się da. Co do tych krzywych muszek...czytałem o tym i na pewno nie tego spodziewam sie po replice za 1,5k pln. Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...