Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

regal

Użytkownik
  • Content Count

    117
  • Joined

  • Last visited

  1. Używam i polecam esbit. Dwie kosteki paliwa i ugotuje wode, do podgrzania konserwy wystarczy najczęściej jedna. Link : http://allegro.pl/item665995831_kuchenki_t..._komplecie.html
  2. regal

    M15 CA

    Ja zaobserwowałem po użyciu ŁT-4S3 spadek ROFu oraz szybsze rozładowywanie aku. No cóż, spróbuje na grafitowym i zobaczymy.
  3. regal

    M15 CA

    Ciekawi mnie jaki smar poleca Poldeck ;).
  4. regal

    M15 CA

    To jaki inny łatwo dostępny polecasz ?
  5. regal

    M15 CA

    Czemu NIE dla smaru grafitowego ? Ludzie piszą że chodzi im ładnie.
  6. regal

    M15 CA

    W najbliższym czasie wymienie smar na grafitowy, teraz miałem dokładnie Łt4S3. Sprawdze też okablowanie i styki. Dzięki ;-) .
  7. regal

    M15 CA

    Mam pytanie, robiłem ostatnio tuning w M15, po podkładkowani zębatek, spadł mi ROF oraz bateria szybko się rozładowywuje. W środku mam M110, stockowe zębatki, silnik stockowy, aku to 9,6V 1800mAh Sanyo Large. Co do smaru to mam jakiś do kół zębatych, jest on troche gęsty. Powodem jest za złe podkładkowanie - za grube podkładki ? Wydawało mi się że zębatki chodzą lekko.
  8. Czyli mówisz, że średnie źródło ? Możecie mi powiedzieć czy od początku wojny w Wietnamie amerykańsie siły specjalne miały mundury Tiger Stripe ?
  9. Ostatnio przeglądałem stronki o tematyce Vietnamu i znalazłem to : http://david.brubakers.us/Vietnam/index.html . Ciekawa stronka, wszystko ładnie opisane. Jak już było to sorka, nie dopatrzyłem.
  10. Mamy w grupie parasnajperke która ma 400fpsów, strzelając z dwóch replik na 0,25 zasięg jest niemal identyczny, co do fpsów to nie jestem w stanie określić na oko, myśle że osiągnołem ~400fpsów z teflonfixem, uszczelnieniem komory poprzez uszczelki (tak jak w komorze KA) no i dałem silniejszą sprężyne dociskającą komore do GB.
  11. A więc tak, części do tuningu kupiłem na ASGshopie. W GB mam teraz : -dysze DF (http://asgshop.pl/produkt.php?id=1416) -łożyskowaną głowice tłoka Systemy (http://asgshop.pl/produkt.php?id=398) -łożyskowaną prowadnice sprężyny Guardera (http://asgshop.pl/produkt.php?id=621) -sprężyne M110 Guardera (http://asgshop.pl/produkt.php?id=300) Do tego zestawu warto dokupić głowice cylindra (da lepszą szczelność w porównaniu do stockowej). Teraz będe wymieniał podkładki pod zębatki ponieważ stockowe są beznadziejne i przy skręceniu GB na max zębatki chodziły ciężko. W mojej M15 mam jeszcze preck
  12. Chciałem wszystkim maniakom którzy wypowiadali się w tym temacie bardzo podziękować. Zrobiłem jednak tuning ale nie do 430 a do porządnych 400fpsów. Jednak faktem jest że nie opłaca się wydawać 500zł na 430fpsów. Jeszcze raz pięknie dziękuje wszystkim i pozdrawiam :). Temat do usunięcia.
  13. Ja osobiście używam Glock-a 81 (wersja czarna z piłą). Spisuje się bardzo dobrze.
  14. Tak, jestem tego świadom. Oczywiście gumke HU Systeme sylikonową to obowiąskowo biore :). Co do zębatek to w przyszłości pewnie wezme jakieś. Mogą być Tourqe Upy CA ?
  15. Sory za 2 posty pod rząd - nie ma już opcji edytuj. Pogadałem jeszcze z bardziej doświadczonymi maniakami odemnie i doszłem do wniosku, że nie ma potrzeby wymiany zębatek bo te powinny wytrzymać. Wezme prawdopodobnie borka Guardera, prowadnice Guardera łożyskowaną, tłok DF i sprężyne M120 Guardera/Systemy/Promyka (nie wiem jaką bo narazie nie ma żadnej M120 na ASGshopie). Co myślicie o tym ? Prosiłbym o wasze opinie.
×
×
  • Create New...