rambo0072
Użytkownik-
Content Count
30 -
Joined
-
Last visited
-
System jest taki sprytny, że trzeba wymontować GB by zmienić sprężyne. A żeby wymontować GB musisz odkręcić koszyb, bo może podniesiesz Gb na 2-3mm a to sa mało.
-
Zerwiesz plombę. Aby zmienić sprężyne musisz wyjąć gb i odkręcić koszyk silnika, a tam jest plomba.
-
Moim zdaniem ogon zjedli sobie kompletnym brakiem marketingu związanym ze sprzedażą Beryla. Jeden news w wakacje, kolejny na jesieni, a wiadomość, że będzie beryl w sprzedaży pojawia się na 2 tygodnie przed premierą. Wyszli z założenia, że "przecież to Beryl, wszyscy go chcą, sam się sprzeda". Co do części to owe do GB-szkielet, płytka itp też miały być dostępne z tego co pamiętam. Magazynki też miały być chwila moment po premierze Beryla.
-
Mi też się wyginało. Metoda jest prosta, wtjąć i przełożyć do góry nogami. Jedna strona jest krótsza, a druga dłuższa. krótszą dać na dół i problem znika. Co do magów, to tworzywo jest ok, ale wykonanie takie sobie. Do tego w moich zostaje w magu zawsze jedna kulka(we wszystkich) i nie wiadomo czy się zaciął czy podał wszystkie :/ Choć problemów z zacinkami nie miałem w przeciwieństwie do hi-capa.
-
Ja mam zmienioną gumkę na czerwoną od MadBulla i używam batki 7.4. Wymiana gumki doszczelniła układ, rozrzut jest mniejszy, dostałem parę metrów więcej zasięgu i hopek lepiej reaguje na kalibrację. Jak dla mnie gumka jest jedynie do wymiany, ale to jak w każdej replice. Na maksymalnym zasięgu 7/10 idzie w sylwetkę także nie ma co narzekać.
-
Myślę, że McFly ma na myśli wersje "Speszal Edyszyn", której cena raczej jest zaporowa, a kto chciał mieć Beryla to już go wcześniej zakupił.
-
Beryl w wersji "Speszal Edyszyn", cena z resztą też. http://taktyczny.com/repliki-asg/karabiny-szturmowe/kbk-wz.-96-beryl-edycja-specjalna.html
-
W jakiej cenie, bo na stronie ich nie ma.
-
Dzisiaj odebrałem maila, że aku i szyny mają być dzisiaj do zakupu także może coś z tego będzie.
-
Dostałem informację od Taktycznego, że w tym tygodniu mają pojawić się magazynki w sklepie.
-
Mojej baterii obecnie nie ma na stronie, ale 7.4 1100mAh 15C 11,5 x 21 x 130 mm wchodzi na styk. Wygląda jak ta http://www.modelmotor.pl/pakiet-lipol-1100-mah-11-1v-desire-v6-15c.html tylko jest węższa. No i oczywiście musiałem przedłużać kable, bo w poprzedniej wyrwałem kable.
-
Najprościej jest usunąć dwa nity z przodu, nawiercić nowe otwory i na nowo zanitować. Najmniejsza ingerencja w szynę i chyba najszybsza metoda.
-
Ok, udało mi się jakimś cudem wygrzebać komorę i zmienić gumkę. Zajęło to 1,5h i sporo gimnastyki. Najpierw trzeba było rozebrać suwadło, wybić pin z przodu i wyciągnąć podstawę szczerbinki z lufą zewnętrzną. Potem kombinować by odkręcić śrubkę która jest pod lufą i trzyma "półeczkę". Jak się udało wyciągnąć to dziadostwo to trzeba było rozebrać komorę w łożu, bo niestety mosfet uniemożliwia pozostawienie dyszy w tylnim położeniu. A miejsca jest tak mało, że nie ma jak zbytnio manewrować.
-
W wypadu berylu ruszasz. W artykule na portalu jest to dobrze pokazane. Nawet jak się go nie odkręci to Gb można wyciągnąć na 2-3 mm, ale to nic nie daje :( Luz jest na kolanku gazowym i przednim chwycie. Jedak dokręcenie śrubek i doklejenie dwóch warstw izolki czy wymiana na ostry chwyt załatwia sprawę. Suwadło chodzi ładnie i płynnie, ciężej niż w innych replikach rodziny AK. Luz na kolbie jest baardzo mały - trzeba mocno telepać by zaczęła skakać. Wg mnie jest lepiej niż w ostrym. Selektor chodzi ładnie, sam się nie przestawia, bezpiecznik tak samo. Stalowy jest korpus, pręty kolby
-
Kolejny zonk...Nie uwierzycie gdzie jest plomba gwarancyjna? Na koszu silnika, dzięki temu wymiana chociażby gumki HU jest niemożliwa... :angry: