Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

I3ongo

Użytkownik
  • Content Count

    184
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,448 profile views
  1. Prajs masz najprawdopodbniej za daleko dokręconą kolbę (buffer tube) - poluzuj pierścień i zrób jeden pełny obrót w lewo. Zakręć pierścień i zobacz czy dalej jest problem.
  2. Hm, jeżeli dobrze rozumiem plastikową dyszę przekładasz do RaT i wtedy zaczyna świrować. Przychodzi mi na myśl jeszcze potencjalnie, że dysza w suwadle RaT leży inaczej (wyżej?), przez co niedokładnie styka się z magazynkiem i szczelina między magiem a dyszą jest na tyle duża, że ciśnienie ucieka do korpusu zamiast prosto do dyszy. Słyszałem często o tym, że odrzut spada po założeniu suwadła RaT, ludzie na forach naprawiają to raczej high output valvem w magazynkach. Z punktu widzenia fizyki nie kumam, skoro różnica w wadze jest tak mała, z drugiej strony RaT (a przynajmniej te części które ja
  3. Heh fakt, chodziło mi o 7075 aluminium albo zbliżone, które wytrzyma. Mózg mi się wyłączył :) Suwadło masz drążone, że takie lekkie? O ile nie zmieniałeś dyszy albo magazynków to faktycznie nie powinno być zmniejszenia FPS czy gazu, chyba że całe suwadło jakoś inaczej siedzi - próbowałeś co się dzieje jak przeładowujesz je bardzo powoli (czy się zacina czy zwalnia itp)?
  4. Stalowy waży kilka razy więcej od znalowego. Popycha go ta sama ilość gazu co znalowy = nie wystarcza do popchnięcia go tak samo mocno. FPSy spadają najczęściej dlatego, że i RA i AG robią części w tolerancjach takich, że uszczelniać można je słomą i dalej są luzy (albo zacinają się bez modyfikacji). Możesz spróbować magazynków CO2, ale wiedz, że w połączeniu ze stalowym suwadłem rozsadzą Ci korpus. Wiele razy klepałem w tym temacie, stal w środku WE GBB jest bezcelowa i tylko szkodzi, dopóki nie wymienisz wszystkiego na stalowe (włącznie z body). A jeżeli już wymieniać wszystko na stalow
  5. Disconnector #66 faktycznie czasami pada - jest na to sposób, na shapeways można kupić stalowy i teoretycznie nigdy już nie padnie, ale cena takiej akcji wysoka. https://www.shapeways.com/product/TNNNDNXQE/new-gen-we-valve-delayer-v1-001?optionId=57830454&li=marketplace Póki co mnie nie kusiło, bo musiałyby mi 4 paść żeby się faktycznie opłacało stalowy kupić, a dotychczas 1 siadł.
  6. A tak z czystej ciekawości, gdzie pękło Ci suwadło? Przy styku z komorą HU? Pytam bo mi wciąż nie pękło i jestem ciekaw czy trafiłem naprawdę dobrą część czy zapobiegłem temu w jakiś sposób swoimi zmianami.
  7. Nie pasowało to dopasowałeś, nie wiem o co tu się martwić. Ma strzelać dobrze :-D
  8. Fajnie! Też lubię stockowe części WE. A dla każdego innego, komu w tym lub zeszłym roku a nawet dwa lata temu podczas 5 godzinnej strzelanki przy ~10 stopni C gaz jednak marznął na tyle, że stockowa dysza wypluwała kulki na 15-20m albo z rozrzutami FPS 30+ utrudniającymi trafienie w cokolwiek, wciąż polecam poseidona, bo jest lepiej zaprojektowany, ma znacznie lepsze tolerancje, drastycznie zmniejsza rozrzut FPS i faktycznie działa podczas zimnych, długich strzelań. I tak, potwierdzam - to nie jest to emDrive, nie zaprzecza prawom fizyki gazów.
  9. Dla wszystkich zaintrygowanych kupnem, ale nieśmiałych - nowa dysza Anti-Ice Poseidona to fantastycznie wykonana robota. Bardzo dobre tolerancje i spasowanie, lepszy materiał niż oryginał, kilka elementów projektu zmienionych tak, jakby goście z Poseidona czytali mi w myślach. Przetestowane na strzelance przy 10 do 13 stopniach C, bez zarzutu (Abbey Brut Sniper gas)! Waliło jak petarda, blokował się zamek po ostatnich strzałach, dysza znosiła nawet krótkie serie po 3 kulki, co mnie onieśmielało przy tej temperaturze (choć wiadomo, nie warto z Auto przesadzać). FPS na poziomie stockowej,
  10. ok 50m, FPS w gazie średnio dużo znaczy, bardziej patrzy się na energię w joulach. A co do drugiej części, tak, mówiąc delikatnie rozpiździsz cały środek w try miga. Widzę, że szukasz bardzo podstawowych informacji - poczytaj tak chociaż z 20 ostatnich stron jak nie cały wątek, znajdziesz tam ich sporo.
  11. Nie widziałem lepszej lufy do WE niż crazy jet z maple leafa, i to z dużym zapasem do czegokolwiek innego. Z dobrym hopem ML i dystanserem ML możesz sobie DMR zrobić nawet na lufie 350. Tylko nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, że jeżeli mówisz na poważnie a nie na żarty, strzelać będziesz musiał z kulek .40 i cięższych, a to kosztuje (a nadal to nie będzie laserowa dzida jak hpa). Ja na otwartym NPASie i lufie 280mm strzelam na .36 i dopiero one dają stabilność lotu na bardzo wysokim poziomie nawet przy tak krótkiej lufie (fps ~400 na .20). 3 lata strzelałem na .30 i mogę z łatwością powiedzie
  12. takie rzeczy najlepiej sprawdzać po każdej strzelance, wtedy widzicie zmiany zanim coś pęknie w pół. Ja przestrzelałem ponad 25k i mój bolt ledwie ma już kolor, ale kształt trzyma wciąż ten sam.
  13. Miałeś niedokręcony buffer tube :D Szkoda, że zamiast pytać zabrałeś się do orania repliki. Właśnie przez takie podejście ludzi do GBB potem odnosisz wrażenie z tematu, że gbb to głównie "jeszcze nic w niej nie grzebałem" :D
  14. Strzelaj 0.30 i wyżej w gbb. Czy ktoś może kupił i postrzelał tego lata z luf Maple Leaf Crazy Jet? Moja 260mm razem z HU ML Autobot zamieniła moje MK18 w mrocznego żniwiarza, więc na przyszłą wiosnę zastanawiałem się, czy nie kupić może też lufy 360mm crazy jet ale ciekaw jestem czy ktoś ma jakieś opinie o tych lufach.
  15. Skoro w środku masz samego ratecha to ja bym się bał - najbliższy do pęknięcia jest w takim razie korpus, chyba że kupiłeś AAC .300 z ratecha.
×
×
  • Create New...