Dziobak90
Użytkownik-
Content Count
20 -
Joined
-
Last visited
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Rozebrałem broń jeszcze raz, znalazłem lekko przetarte przewody zasilające do gearboxa i to była przyczyna nieregularnej pracy silnika. Jedyny mankament jaki został to nie odbijający spust przy strzelaniu semi. Tak broń działa poprawnie. TEMAT DO ZAMKNIĘCIA
-
Czolem! Niestety wymiana silnika nic nie dała :( dalej słychać jakby przeskakiwanie iskier, ale rotor nie kręci ani na semi ani na serii, co mam robić?
-
Zamówiłem nowy silnik, jeśli okaże się, że to przez to to dam znać i temat można będzie zamknąć. pozdrawiam
-
Słychać iskrzenie. Czyli jednak wina silnika i wymiana silnika?
-
W gearbox boje się zaglądać:) Nie ważne ile razy ruszam selektorem, przy semi i przy serii w silniczku słychać jakby przeskakiwały iskry, czasem silnik zakręci, ale tylko na serii.
-
Mam baterię ni-hm. A to że nie działa wcale semi też wskazuje na kostkę?
-
Sprawdzałem z baterią z innej repliki i działo się to samo więc myślę że to nie bateria. Ta biała maź wokół końcówki wygląda jak nałożona przez kogoś w celu naprawy, to nie przeszkadza? Jak najprościej sprawdzić czy to wina kostki stykowej? Pozdrawiam
-
https://imageshack.us/i/pmZrq3vgj https://imageshack.us/i/pogwiy0Ej Tak wygląda komutator po wyjęciu, powinien być tak poklejony?
-
Pytam teraz wprost, czy wymiana silnika powinna rozwiązać problem? Jeśli tak to jaki silnik? v2 czy v3? Proszę o pomoc! Pozdrawiam
-
Witam W miejscu gdzie powinna być śruba regulacyjna znajduje się okrągła blaszka, nie ma tam nawet miejsca na imbus. Wyciągnąłem silnik i podłączyłem "na cucho" do baterii. Na trybie ognia ciągłego silnik przerywa pracę i zaczyna z niego lekko śmierdzieć, w trybie semi nie działa wcale. Broń przez długi czas nie była w moich rękach, czy jest możliwe, że przez strzelanie z broni bez kulek silnik się zatarł? Broń odkupiłem z drugiej ręki sprawną. Jak wyciągnąłem silnik zauważyłem, że prawdopodobnie ktoś go otwierał. Domyślam się, że wymiana silnika załatwi sprawę, ale pytam was ekspertów o r
-
Dziękuję za dokładną informację:)
-
Niestety nie wiem o którą śrubę chodzi, nie widzę nigdzie żadnej na imbusa. Może przysłałbyś jakiegos screena poglądowego?:)
-
Okej, jak będę miał chwilę to spróbuję wyregulować silnik. Powiedzcie mi jeszcze, czy opłaca się wysłać replikę na serwis? Przyznam, że nie znam się tak na naprawie sprzętu.
-
A konkretnie w którym miejscu (która śruba)? Mam całkowicie wyciągnąć silnik? Czy usterka nie jest wywołana awarią selektora ognia? Pozdrawiam